憑一句「跳出香港」人氣勁升的天氣女神黃婉曼,因出席美容產品活動而被無綫新聞部炒魷,不過卻有樂易玲賞識,意欲羅致她簽約做藝人,「世界盃」開鑼後,黃婉曼在《世界盃動起來》擔任評述員,又上《獎門人》、《星級廚房》等節目,曝光率甚高。為此,卻惹起新聞部不滿,直上天庭投訴,結果,在「世界盃」結束後,黃婉曼無得留低。

唔守規矩
上星期,無綫內部出了一份通告,指在「世界盃」完結後,若要起用黃婉曼做節目,必須有充分理據,以及經過管理層批准。據知這份特別通告,是向來獨立的新聞部不滿部門被炒的員工,竟然立即可以重返公司,獲製作部重用。
「呢件事唔啱規矩,黃婉曼俾新聞部炒,竟然可以即刻返轉頭做藝人,喺《東張西望》接受訪問,又上《獎門人》、《星級廚房》玩遊戲節目,就連樂小姐都話想俾個節目佢做主持人,如果個個新聞小花有樣學樣,咁以後點管班女仔。」工作人員透露。
投訴事件直達方逸華,最後由副總經理麥當傑出面向各部門主管「訓話」:「麥當傑問啲高層有冇sense,主動辭職嘅員工都要過三個月冷河先可以返嚟,何況佢係俾公司炒出去,仲要俾咁多嘢佢做,仲講明『世界盃』之後,暫時唔可以搵佢做嘢,就算搵佢,都要得到管理層嘅批准。」

臨門一腳
據知,只差臨門一腳,黃婉曼便成為無綫力捧新人。「世界盃」期間,樂易玲多次搵黃婉曼傾藝人合約,不過對方卻拖拖拉拉,未有即時答應,直至日前老闆娘落令要嚴守紀律,黃婉曼即時變得「生人勿近」。
週日(七月十一日),「世界盃」冠軍戰當晚,黃婉曼在商場擔任嘉賓評述員,對於遭新聞部阻撓一事,她表現得十分錯愕:「我唔知道有呢件事,佢哋為咗我出通告,都好睇得起我,不過冇新聞部,我亦都冇今日,遲啲我會放假,之後再返雜誌社開工,其實我都唔一定要做呢一行嘅。」

天氣女神
「有波有天氣」的黃婉曼,原名粘冰冰(洋名Icy),96年由內地來港定居,於中文大學新聞與傳播學院畢業後加入無綫新聞部,曾為《新聞透視》記者,09年2月被欽點轉做天氣女郎主持晚間天氣報告,憑一句「跳出香港」跑出。
今年2月,她離開無綫,轉職中國移動旗下雜誌任編輯。直到5月她重返無綫,但不足1個月,再度離職新聞部,近日食住世界盃熱潮於商場及無綫《世界盃動起來》講波,成功掘到第一桶金。
咁殘忍!(設計對白)


跟現場兩位男觀眾玩遊戲,黃婉曼笑得開心。


「世界盃」冠軍戰當日,黃婉曼跟黑澀會美眉成員大牙(中)及Apple(右)在商場擔任嘉賓評述員,雖然未有大騷32F本錢,但就着短裙露長腿。


在節目中被張國強(右)讚了一句「好波」,黃婉曼又再人氣急升。(《蘋果日報》圖片)


人氣升,彼邀上《獎門人》,黃婉曼(左)跟浸大E神Carol玩吹波波遊戲。(《FACE》圖片)


因為出席美容產品活動,在五月重返無綫兼職天氣女郎的黃婉曼又被炒魷。(《蘋果日報》圖片)


未做天氣女郎前,黃婉曼在新聞部任記者,未經悉心打扮的她,出鏡時不單兩眼無神兼帶「娘」味。


成為天氣女神後黃婉曼被大起底,發現她放工有攝影師男友接送返屋企。(《FACE》圖片)


離開新聞部後,黃婉曼在「世界盃」期間頻頻出席活動搵真銀。(《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()