尹蓁晞( Yumi)噚日喺柴灣影樓影寫真相,佢着住件黃色長袖膠衫,露出條事業線。Yumi唔只衣着性感,言論仲好大膽,佢話話因為要影寫真,驚住個 body留低痕迹,所以呢排唔敢同男友親熱,仲話男友有鋪搣佢手臂癮,遇到男友想搣佢時惟有大叫唔好。佢又話本寫真都有輯性感相,感覺好似冇着衫咁,影相時怕醜到要清場。

Yumi錫身禁仔施狼爪

尹蓁晞(Yumi)昨日為寫真集拍攝最後一款造型,穿上黃色貼身膠衫的她,露出胸前事業線,又在吹氣水池中扭蛇腰,十分誘人!期間老闆林建名突然到場,並餵Yumi飲香檳,但輪盡的她卻飲到「天一半地一半」!


Yumi穿上黃色貼身膠衫浸水,化身出水芙蓉。

提到Jessica C.禁慾以防被男友弄瘀,Yumi亦大表贊同:「都會叫男友唔好咁狼,佢好鍾意『搣』我手臂架!我會嗌唔好,因為唔想皮膚有瑕疵。」


Yumi被老闆林建名灌香檳,十分狼狽。

她指男友不喜歡她太性感,故這次是今年最後一本寫真集,下年或會加入小說,展現另一面給fans欣賞。她又透露日前只戴上Nude Bra及魚網衫拍照,感覺尷尬:「好似冇着衫咁,所以要求清場。(咁純情?)我都會怕醜架!」

Yumi叫男友就住搣

尹蓁晞(Yumi)昨日身穿黃色貼身衫,在吹氣水池中濕身擺甫士,為寫真集拍攝最後一款造型。問到是否不再出寫真,她直言男友不喜歡她太性感,故明年或會以其他形式出書。談及Jessica C.禁慾,以免被男友整瘀,Yumi說:「佢(男友)好鍾意搣我手臂o架!我叫佢唔好咁狼,唔想皮膚有瑕疵。」她還透露日前僅戴上Nude Bra穿魚網衫拍照,十分尷尬:「好似冇着衫咁,所以要求清場!」拍攝期間,老闆林建名突現身撐場,並餵Yumi飲香檳。
 為了保持最好狀態,Yumi最近不停跳舞及通淋巴。


為了保持最好狀態,Yumi最近不停跳舞及通淋巴。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()