o靚模新歡曝光
一身谷胸短打嘅 Hailey,在遊艇會內已黐實 Edison, Edison更為女方開路,讓她先登遊艇。
封面故事
陳冠希帶周秀娜師妹 出海開 P
2009年09月25日
淫照風暴後,陳冠希衰運連連,先是演藝事業插水,接着就是父親陳澤民破產。今年 5月, Edison舊緋聞女友鄧麗欣的姊妹 Angela,更在電台大爆他與女友 Vincy(楊永晴)分手消息。
對於情場殺手 Edison來說,失戀當然冇有怕,因為甩拖唔夠半年,身邊已經有獵物出現。本月中,陳冠希低調返港,除打理時裝生意外,還密謀力捧新寵樂瞳。 19日, Edison約埋生意拍檔,齊齊出海開 P,更乘機帶埋 o靚模 Hailey上船,既可冧老細又可女,一箭雙鵰!
本月 19日下午 2時,陳冠希與一行十數人,由深灣遊艇會上船,出海開 P。當日除了陳冠希旗下藝人何超儀外,大部分人都是他的員工,還有一班鬼佬生意拍檔,以及好友 DJ Tommy。紜紜眾人中,卻突然出現了「八模兵團」中的 o靚模 Hailey。


今年僅得 21歲的 Haliey,樣靚身材正,笑容甜美,難怪被 Edison睇中邀上船。
 
Edison與 Vincy拍拖三年,拍拖期間兩人愛得癡纏,不時被傳媒拍得親密照,不過今年 5月已傳出兩人分手。
 
未上船, Edison已急不及待除去背心,打大赤肋騷結實肌肉。
 
急住騷肌
有型靚仔的 Edison依然不改鼻嘴本色。
 
當日作為主人家的 Edison,送了 o靚模上遊艇後,再折返接老友何超儀等上船,坐在船頭的他戴上黑超,十足大佬款。
 
吹水扯煙

搞船 P,美食唔多,煙仔啤酒就大量提供,赤膊 Edison扯煙招呼眾人。
 
今次 Edison搞船 P,除咗請香港班員工同朋友,更有多個鬼佬、鬼妹生意拍檔。
 
Edison旗下除了農夫外,還有新簽的新人樂瞳(左一)及馬米(右二)。

匿埋船艙
記者觀察,陳冠希對她十分照顧,上船時陪伴左右,招呼完 Hailey上駁艇,陳冠希又折返碼頭,再接一班外國人及何超儀等上船。當日所見, Hailey上遊艇後即溜入船艙,而陳冠希亦大部分時間匿在船艙內,偶爾才走出舺板與眾人吹水煲堙,遊艇停留了大半小時後,便向着大潭方向駛去。
據知 Hailey與陳冠希在夜場認識,不久即被睇中,更有幸成為 Edison今次船 P的女主角。知情者話︰「 Edison同 Vincy甩咗拖後,就出番嚟蒲,聽講 Hailey同 Edison旗下藝人馬米好熟,咁大家一齊喺夜場蒲,搭上搭話咁快就熟咗。」
23日,本刊就 Hailey成為 Edison新女一事求證女方,她甫見記者十分愕然,記者遞上照片時,她慌忙說:「唔係淨係得我。(同 Edison識咗好耐?)因為朋友識,我同佢唔熟……只係見過佢一、兩次!」
問到當日 Edison陪伴在側,她說︰「吓!咁啱啫!嗰日好多人,有啲人之後再坐快艇嚟!(係咪馬米介紹 Edison俾你識?)咁又唔可以咁講,之前見過吓囉!大家傾吓偈、食吓嘢,我本身怕水,所以冇玩 wakeboard。(怕水你又着泳衣? Edison有冇同你影相?)冇…冇…冇…我着 bikini係打底啫。」


舺板曬肌
一身肌肉嘅 Edison,膚色過白,令型仔度大打折扣,難怪他上船後即在舺板上乾煎,十分鐘才返回船艙。
 
船頂設固定枱櫈,方便眾人玩樂。
 
遊艇共三層,長一百呎,可容納 80人。
 
作為搞手嘅 Edison(圈),安頓咗 Hailey同 CMD同事後,再招呼鬼佬、鬼妹上船。

千萬豪艇
當日 Edison搞船 P的豪華遊艇,是何超儀父親何鴻燊擁有。這艘遊艇是賭王送給二太太藍瓊纓的禮物,船名亦以二太的英文名 Luciana命名,價值過千萬。深灣的會員年費高達 20萬美元(約 160萬港元),遊艇月租泊位費要 6萬元,每月燃油約兩萬元,加埋每月要花兩至三萬元作維修及牌費,每月最低消費都達廿萬。
鍾意佢嘅音樂
再問兩人長時間匿船艙,她騰雞解畫︰「我哋成班朋友純粹傾吓偈啫,冇其他嘢!(同佢有冇發展機會?)嘩!依家冇諗呢啲嘢喎!一向有聽佢嘅音樂……以前做學生雜誌時訪問過佢。冇乜話……諗……有冇發展!(咁你即係好欣賞佢?)嗯……鍾意佢嘅音樂。(咁個人呢?)……我同佢唔係好熟。」
問她知否對方甩拖,她避忌說︰「吓,甩咗拖咩?真係冇留意,佢冇講關於呢方面嘅嘢。(佢係咪追你?)吓!冇,冇……」
雖然口口聲聲話同 Edison唔熟!但問到佢知唔知陳冠希今次返港有咩大計,佢又瞭如指掌。「佢應該係搞緊新人馬米啲嘢,同埋簽咗個女仔(即樂瞳),聽佢講嚟緊仲有一連串計劃。」


9月 22日扮唔識 o靚模
Edison避談分手之餘,對自己帶 o靚模上船一事,亦大玩失憶。
 
22日下午 2時許, Edison與助手到銅鑼灣西苑嘆下午茶,其間他不時扁嘴、唞大氣,似乎有點煩惱。
 
嘆茶個半鐘, Edison滔滔不絕,離開時依然手指指,向員工吩咐這吩咐那。
 
23日,問到是否與女友 Vincy分手,陳冠希雖然拒答,但態度出奇友善。

超儀借艇溝女
至於陳冠希,自從老竇陳澤民破產後,風光不再。當日他搞船 P,亦是慷他人之慨,借助旗下藝人何超儀的家族遊艇,一來可以在生意拍檔及公司同事面前充撐場面,二來可以乘機女, Edison這個如意算盤,的確打得非常響。
失去老竇這個靠山,陳冠希惟有食自己,努力發掘「錢」途。連日來,陳冠希大部分時間均留在公司處理業務。 22日晚,記者上前問他是否帶 o靚模 Hailey遊船河,他一臉錯愕。再問兩人是拍拖時,他竟說:「咩叫 o靚模?我唔識呢個人!」說罷匆匆上車。
翌日下午,記者問他為何不與女友 Vincy返港,他今次明顯有備而來,更笑容滿面答︰「佢返學吖嘛!」但再問兩人是否已分手,他則扮聽唔到,同記者講拜拜上車。
為新寵執形象
除了力 o靚模 Hailey外,據知陳冠希對旗下新人樂瞳亦疼愛有加,其實當日的船 P, Edison本來還有一個獵物上船,就是他旗下的新人樂瞳。「 Edison對呢個女仔好緊張,呢幾日都係返公司開會,又話要撥多啲資金俾佢做宣傳,仲親自落場幫佢執形象㖭。」
Edison新寵樂瞳「佢話會捧我!」
Edison旗下 CMD娛樂公司新簽的樂瞳,本來是無綫三、四線演員,去年尾被 Edison睇中,簽約兩年做歌星。被 Edison錫到燶的樂瞳話:「 11月我會出碟,歌係 DJ Tommy揀, Edison都有越洋聽過我啲歌,佢讚我有潛質。」

樂瞳對住記者做訪問時,斯文乖巧,但之後匿埋一邊講電話,即大罵:「佢問咗我好多嘢呀……我答咗呀!咁點呀……」變臉功力驚人!


背住騰雞

揼本拍 MV
談到 Edison為人,樂瞳讚不絕口︰「開頭我以為佢好後生,原來佢係好認真嘅老闆,佢話會捧我!仲問我 5年後嘅目標,我話想開 mini concert,點知佢話我目標太細,下年已經幫我做到,令我好開心。我知佢幫到我發展,我後日就去台灣拍 MV,好多謝佢投資咁多錢俾我去台灣拍。」
問到 Edison有冇讚過佢,樂瞳沾沾自喜︰「佢梗係有讚過我,讚我靚囉,佢係老闆,一定要經佢審視過,先執我返嚟!(同佢有冇發展機會?)唔會啦!佢太靚仔啦!(之前佢影咁多嗰啲相……)老闆嘅私事我都唔會理。(佢有冇同你影過相?)之前喺陸永個 talk騷度佢有搵寶麗萊影相。我影 PR相,佢都會喺度睇住。(佢搞咗個船 P,你有冇去?)我知道佢哋出海,老闆有叫我去,我話怕暈船浪,所以冇去。」
身邊靚女氹氹轉,就算甩拖, Edison的感情生活一定不愁寂寞。


本周一 Edison忙個不停,去完自己公司 CMD開會,下午就上一轉東亞娛樂,之後再折返自己公司。
 
當晚他做到晚上十時許,便返回下榻的四季酒店休息。

八模寫真女 Hailey C.陳俞希
原名:陳煦晴
年齡: 21歲
身高: 158cm
三圍: 31B、 23、 32
學歷:演藝學院文憑課程
演出經驗:電視電影《鬼計》
TVC廣告: KFC、 One2Free、萬寧……等
平面廣告: yahoo!、英國文化協會、淘大商場等
曾奪獎項:《 APPLE GIRL 2007》亞軍、《 Sony高清寶寶才藝比賽》亞軍
現況: Hailey是周秀娜師妹,同樣是模特兒晉身為多棲類藝人。她與七位 o靚模在剛過去的書展推出寫真《八模兵團》,寫真銷量達二萬本,最近更被公司安排她錄製 demo,轉送日本和台灣兩間唱片公司進行挑選。


Hailey扮唔熟
o靚模 Hailey雖然口口聲聲話同 Edison唔熟,但係 Edison搞船 P,只請得十幾人去玩,唔熟嘅佢都有份去,講唔通喎!
 
Hailey(右)與周秀娜(左),同屬 GME,是同門師姐妹。
 
Hailey身材均勻、陽光味重,經常為報章、雜誌當 model影泳衣相。
 
《 8模少女館》寫真封面,只有 Hailey着比堅尼(右上)。

專嗒嫩口
陳冠希入行以來,女無數,除了是女星殺手外,不少嫩口 o靚模亦是其獵物,淫照事件爆發後,令不少 o靚模與他的親密關係曝光。 
顏穎思
00年, Edison與顏穎思因為拍《特警新人類Ⅱ》搭上,而網上流傳的淫照中,亦有多張疑似顏穎思為男性口交的照片。
 
陳育嬬
01年, Edison為華姐做表演嘉賓,與落選華姐陳育女需認識,而疑似陳育女需的淫照僅得一輯,大部分是她自己的愛撫動作,非常大膽。
 
陳思慧
02年加入樂壇的陳思慧,因認識陳見飛而與其胞弟 Edison熟落,她與 Edison當年沒有傳出緋聞,但卻因為疑似淫照被公開,才揭發她與 Edison鮮為人知的關係。
 
黃榕
04年, o靚模黃榕簽約英皇(後不足一年解約),因而認識陳冠希,不過戀情維持年半,黃榕即被飛。黃更大爆 Edison與她分手後仍半夜 call她到男方家過夜,但完事後卻不會送她返家。

Edison旗下新女
Cilla樂瞳
原名:龔茜彤
年齡: 23歲
身高: 153cm
三圍: 30A、 24、 32
電視劇:《 PTU女警之絕處逢生》、《伊沙貝拉》……等
獎項:《 APPLE GIRL 2007》亞軍、《 Sony高清寶寶才藝比賽》亞軍
入行經過: 06年參選《美女廚房》中的美少女廚神後,成為 TVB藝員,首個節目就是《一擲千金》內的一位千金小姐。
現況:現為 TVB合約藝員,去年簽約陳冠希公司當歌手,今年 11月將會推出首張 EP。 
06年,樂瞳因參加《美少女廚神》,與無綫簽經理人約。
 
無綫新劇《宮心計》,樂瞳(中)飾演李詩韻嘅小宮女,屬大茄角色。
 
一時美女廚神,一時又 Lolitta,形象咁百變,唔怪得甚得 Edison歡心!
 
未入行前嘅樂瞳,都算半個 model,有唔少「龍友」 book佢影相。

採訪、撰文、攝影︰娛樂組












娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-6月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(6月-8月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-9月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()