黃婉曼變廣告女神

天氣女神黃婉曼昨日到觀塘為一商場拍攝廣告,大會安排了三位小朋友及日本男模特兒與她一起拍攝,務求營造出樂敍天倫的感覺。據知黃婉曼今次收到的酬勞逾十萬,她透露之前已接拍了兩個廣告,問她會否考慮拍電影?她說:「拍乜嘢先?喺戲入邊做番天氣女郎,如果係搵我做主持我會答應,拍戲就未必啦。」

等收 10卡鑽戒

此外問到黃婉曼有沒有結婚打算?她笑言:「我同男朋友都未有呢個打算,男朋友又冇提出又冇求婚,佢仲未買到 10卡鑽戒,不過 10卡都係講吓笑啫,咁大粒都戴唔到上手。」採訪、攝影:李珮洳


黃婉曼日前與三個小朋友及靚仔男模拍廣告,場面溫馨熱鬧。

黃婉曼拍廣告冇加價

天氣女郎黃婉曼昨日化身廣告女郎,與日籍男模Yuya Kudo及幾位外籍小朋友同為大埔超級城拍攝廣告,大sell家庭溫馨。身為商場形象大使的婉曼已拍第三個廣告,問及是否收六位數酬勞?她說:「總之係雙方都接受嘅銀碼啦,我冇加價,等我再做好啲先諗。」人氣與工作量持續急升的她,冇想過拍戲,因不知道自己可以做甚麼角色。


黃婉曼

事業得意,但是婉曼卻未有結婚的打算,她說:「男朋友都未求婚,或者等佢買得起十卡鑽戒先,我講笑咋!」


黃婉曼與日籍男model及一班小朋友合作。

黃婉曼收10卡鑽戒先肯嫁

天氣女郎黃婉曼昨日以商場形象大使身份,為大埔超級城拍攝廣告,在鏡頭前與日籍男模Yuya Kudo及幾位外籍小朋友,大Sell家庭溫馨,她說:「呢個係我第三個廣告,酬勞雙方都接受,我冇加價,再做好啲先諗啦!(順勢入行拍戲?)冇諗呀!做主持我就會,搵我都唔知做咩角色,做天氣女郎?好開心同日籍男Model、外籍小朋友合作。(幾時組織家庭?)冇咁快,男友未求婚,等買得起十卡鑽戒先,講笑咋!係我未諗到呢個問題。」
 黃婉曼與日模Yuya Kudo及外籍小孩拍廣告,場面溫馨。


黃婉曼與日模Yuya Kudo及外籍小孩拍廣告,場面溫馨。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()