So Comment 蘇施黃

 

特色:超英
鍾意英國,並非因為食物好食,而是自小受英國籍校長、老師教導,對英國文化有份情意結。

背景
先行入中環太子大廈Dunhill店內,再上一層,便見一邊是有二三百年歷史的著名英國酒窖Berry's,另一邊是Kee Club和Dunhill合辦的Bar & Restaurant Alfie's。

格局
英國超高級Pub+超高級Pub Food!!!
以Pub Food來講,貴到嘔!但超正,尤其英國癡。店內兩邊有開揚大玻璃可以八街景:「阿乜水企喺Prada門口等車喎……」靚皮sofa和櫈加小枱,枱腳是一座銅飾,可惜有少許頂腳。全店Tastefully Done!

食物
☆☆☆☆☆
全香港最好的Fishn Chips!$220
魚用Halibut,新鮮無比。我好怕食Fish N Chips,因為大多是用Frozen Fish,有雪味,好難食。但這個Fish真是香港開埠以來,最好食。
Batter(漿)又薄又脆。平時咬到一口炸漿都未食到魚。我一邊寫稿一邊在吞口水呢!
要俾分,100。

 
Bangers and Mash $188
即豬肉 腸、洋葱汁+薯蓉
Devonshire腸,好味道,Mash加了Truffle。
洋葱汁的Reduction做得很好,洋葱香又甜,只是賣相過黑。


Prawn Cocktail $128
亦非常好,蝦只不過在中、上環買,又甜又新鮮,細細隻,肉又嫩。下次去都要八吓邊檔海鮮。好食,但平均每一啖係十蚊!

須改進
1. Foie Gras Parfait太甜
2. Broccoli Soup太甜
3. Cottage Pie汁太稀
4. Potted Shrimp搵過另一個供應商。又肥膩,蝦又死實實。
5. 一名香港女店員,唔該唔好咁懶,熟讀一下menu,唔好好似發緊夢咁。

期待
1. 未試星期六、日和假日11am至4pm的Brunch Menu。
2. 之前曾經推出過Afternoon Tea Set,上次去已停了。希望下次去還我Afternoon Tea Set。
3. 還我一款傳統英式甜品Trifle,上次曾見它出現在menu上,最近又消失了。它在港已絕迹多年,我現已不愛甜品,但仍期待。

Alfie's by Kee
地址:中環遮打道10號太子大廈M18-19號鋪
電話:2530 4422

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()