Ricky's home cooking Ricky Cheung

 

準備時間:45分鐘
製作費用:$70
西班牙呢期咁旺,小弟當然要跟紅頂白,做返個西班牙傳統菜式嚟慶祝佢哋攞世界盃啦。
茨仔蛋餅(Tortilla)算得上是西班牙最地道的小食,幾乎每間Tapas Bar都有供應,就連每家每戶都會自己動手弄來款待朋友,是一種很流行的餐前小吃。傳統的Tortilla,只用雞蛋、茨仔和洋葱來製作。但小弟今次添加了西班牙人最常用的香蒜蛋黃醬汁,令茨仔蛋餅食落口感濕潤,味道層次更加豐富。

 
上星期西班牙商會在小弟工作的餐廳開party,我就用咗呢個茨仔蛋餅嚟招呼佢哋,連商會主席食完都拍爛手掌,呢個菜式不論賣相和味道都頂呱呱,十足西班牙風味。
有個貼士要話比大家知,Tortilla做好之後千祈唔好趁熱食,攤放至室溫會好味好多,大家唔信就即管試吓,真係好神奇o架!

Ingredients(三至四人分量)
香蒜蛋黃醬:
蒜頭(切片) 20克
橄欖油 300克
蛋黃 2隻
忌廉 20克
鹽 4克

茨仔蛋餅:
美國茨仔(去皮切1/2cm厚片) 2個
洋葱(切絲) 100克
雞蛋 3隻
番芫荽碎 1茶匙
乾辣椒碎 1茶匙

Steps

Tips
1. 用防黏底的平底鍋會較容易做出顏色均勻的茨仔蛋餅。
2. 菜譜內的美國茨仔每個約重200克。

About the Chef, Ricky Cheung
13歲任西菜學徒,96年晉升至灣仔萬麗海景酒店的Scala的行政總廚,擅長炮製新派歐陸菜。
2005年獲熟客賞識,投資給他在柴灣開設歐陸私房菜館Le Mieux Bistro,同時兼任新城電台《飲食得喜》的節目主持及煤氣公司的烹飪導師。平日最愛逛街市,買餸回去煮番幾味。


1. 蒜片與橄欖油放入攪拌器內打茸後倒出盛起。


2. 將忌廉及鹽加入蛋黃內攪勻,再慢慢將蒜味橄欖油拌入打成香蒜蛋黃醬,盛起備用。


3. 用少許橄欖油將洋葱絲炒至軟身,加入雞蛋內攪勻。


4. 小鍋內放1/3滿橄欖油,燒至130℃後,倒入茨仔片,邊煮邊攪動約6-7分鐘至茨仔片熟透,撈起瀝去多餘油分。


5. 將茨仔片加入已混有洋葱的蛋漿內撈勻,下少許鹽調味。


6. 將茨片蛋醬倒入平底鍋內,用慢火煎5-6分鐘。


7. 用另一個相同大小的平底鍋蓋面,將茨仔蛋餅番轉,再用慢火煎4-5分鐘,倒出茨仔蛋餅,攤涼至室溫。


8. 將香蒜蛋黃醬塗在茨仔蛋餅上,灑上番芫荽碎及乾辣椒碎後切件上碟。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()