由李連杰創辦的壹基金,原定周日(15日)在上海舉行明星賽車慈善賽,因國務院宣布當天全國哀悼舟曲遇難同胞,大會臨時將賽事延期一天舉行。
上周六(14日),眾星陸續抵達賽車場,本刊記者獨家潛入車手訓話室。當大會宣布改期一刻,一心諗住上嚟鍊番轉的城城,即時在台下大嗌:「吓,要取消!」擔心一場嚟到冇車揸的城城,更將火頭辣向有份出賽而遲到的李珊珊。40度高溫再加躁爆城城,夠晒火辣辣。


李連杰的壹基金,今年揀選上海賽車場作為明星比賽場地。現場烈日當空、氣溫高達攝氏40度,每個車手出賽都要着住件比羽絨還焗身的制服,即使玩慣賽車的郭富城亦難免心火盛。

城城:姓李嗰個遲到囉!
上周六(14日)下午,眾星乘專車陸續抵達現場,有份參加三場賽事的城城,一早抵達車手訓話室。本刊記者獨家潛入房內,當大會宣布周日賽事因哀悼舟曲天災需要延期時,由於未察覺有記者在場,坐在台下的城城反應激烈,第一時間大嗌:「吓,要取消!」隨即與身旁的朋友說:「再等我未必度到期喎!」此時台上司儀解釋:「咁我哋都要為國家出一分力嘅!」城城又搶着說:「我都想為明星隊出一分力喎!」
其間,台下有人建議將周日賽事提早在周六舉行,問到是否所有明星車手到齊時,城城即提高聲浪說:「爭咁個囉。(邊個?)咪姓李嗰個遲到囉!(即係邊個?)李珊珊呀!」
未知是否太過心火盛影響心情,城城在下午參加的其中一項賽事,去年攞第一的他,今年卻輸到冇影,只得12名。

珊珊:唔使換衫咩!
事後城城接受傳媒訪問時,表示願意留低參加周一(16日)賽事,「我有留意甘肅事件,呢次件事太突然,我依家都聯絡緊贊助商,希望可以募捐善款幫到啲災民。」可惜城城在當天慈善明星賽賽事,僅得第三名。對於賽果,城城則硬撐是由於車子性能有問題,「今日我抽排位係第5,其實好快追到第3,不過架車性能唔好,速度唔夠快。我知我自己能力,今年唔得,惟有明年再嚟過!」
對於被城城當眾篤爆遲到,李珊珊事後坦白承認。「吓,我要換衫嘛,啲衫喺樓下,但又要上嚟聽安排,咁唔通我拎住啲內衣周圍走咩。其實我一早到咗,不過唔通唔使換衫咩……我諗城城係講笑啫!」(你同城城friend唔friend?)李即高八度說:「嘩!唔識答你呢個問題喎!」

眾星百態
炎炎夏日,除了城城躁底外,其他在場藝人亦有啲火,場面搞笑又抵死,比賽車比賽更精采。

鄭伊健 fing水髮
鄭伊健無時無刻呵護一頭長髮,除了經常掹掹o曾o曾左撥右撥外,戴頭盔時更棄用頭笠怕焗親個頭,惟有吓吓fing水髮,姿整過班女星。

葉璇 雷射眼
一早話自己「病病哋」的葉璇,賽前準備試車時,被一名男fans嗌住影相,男fans更狼死到將手搭落葉璇膊頭。葉璇雖然冇開口鬧,不過雙眼如同放火一樣,再用眼「厲一厲」助手,助手才醒水趕走fans。

吳家樂 擒拿手
明星賽奪得冠軍的吳家樂,由於過度興奮,當大會頒發iPad獎品時,他忽然脫手硬生生將iPad跌落地,好在他眼明手快,嗱嗱聲執番份獎品,仲繑實腳猛話:「冇事、冇爛!」

張智霖 一陽指
首次落場比賽的張智霖,在明星賽輸給同是新丁的劉心悠,撞到成塊車尾翼飛脫,口講話多謝劉心悠送咗個生日Kiss俾佢(當日是張智霖的農曆生日)。但在賽後記招時,張智霖猛用手指指實劉的背脊,向伊健發牢騷:「咪佢撞我囉,搞到我要包尾,佢就捧盃!」


咪姓李嗰個 遲到囉!(真實對白)
唔通我唔使換衫咩!(真實對白)
賽事延期一天舉行,被打亂行程的城城,難免心情煩躁,當眾指珊珊遲到。在跑道上,更索性用背脊「得」實對方,果然天王有火。


為改期㷫爆
上周六(14日),記者獨家潛入車手訓話室,發現手持摺扇的城城得知賽事要改期,即隔空向台上的發言人大嗌:「吓,要取消!」身旁的多位男士都即刻望住佢。


開完會後,城城更在房外捉實兩位工作人員詢問正式賽事的安排,明顯對比賽十分緊張。


對於城城當眾踢爆李珊珊遲到一事,事後珊珊承認遲到,但相信城城只係講笑。


一向愛揸超級跑車的城城,當日戴了個獨一無二,寫住「Aaron Kwok」的鮮黃頭盔,十分搶眼。


多次傳不和的城城和鄭伊健,雖然同場多番碰面,但記者觀察所見,兩人未有交談半句。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()