08年尾憑〈囍帖街〉爆紅的謝安琪,聲勢直迫樂壇天后容祖兒,單是09年,謝安琪的收入已達千萬。可惜去年年尾無綫和環球、華納、EMI和SONY因版稅問題交惡,四大唱片公司歌手從此在無綫消失,正在上位的謝安琪亦成炮灰,收入即時插水下滑。
老婆收入劇減,又要孭起每月10多萬的生活費,張繼聰不得不另謀出路。數月前張繼聰趁約滿WowMusic,即時向有意簽他的金牌CEO陳輝虹"R"撈,並開出千五萬簽3年價口。可惜此舉嚇親金牌,令雙方陷入拉鋸僵局,原定於8月舉行的加盟記招亦要延期,可謂得不償失!


原本係威係勢嘅謝安琪,今年因無綫封殺四大唱片公司歌手而工作量大減。近日她更直認自己相當清閒,「最近閉關專注做唱片,好寧靜,無理其他事。」收入大減,養家責任即時落在老公張繼聰身上。

傾唔掂數
30歲的張繼聰近年工作不多,直至去年因口才了得成為陳志雲愛將,一度被封為「金牌司儀」,曝光率大增。但隨着陳總被捕停職,張繼聰在無綫曝光率直線下滑,為了養家,必需另謀出路。
數月前張繼聰便趁約滿WowMusic而向金牌"R"撈。知情人士說:「Louis(張繼聰洋名)識作歌又唱得,唔少作品如何韻詩嘅〈木紋〉、佢自己嘅〈永和號〉都hit得起。而Louis同陳輝虹一直都有偈傾,所以佢直接同陳輝虹講話希望入金牌,陳輝虹都好有興趣,因為梁炳同蘇康今年約滿,去向都未明,側田下年滿約又未必會留低,所以要添新血。」
據知金牌與張繼聰傾約初時氣氛愉快,金牌先以年尾開演唱會,和捧他做無綫司儀作餌,三年開價一千萬,誰知張繼聰反價千五萬。「Louis初時只係想簽公司做發行,因為自由度大啲,但係金牌想簽埋經理人合約。Louis見老婆收入唔知幾時轉好,又要租樓兼養三架車,一家九口每月生活費已經要10幾萬,所以佢就搏盡,還價千五萬三年。但金牌就覺得呢個價太高,所以雙方就價錢拉鋸緊。金牌本來諗住喺8月幫Louis搞加盟記招,依家都要延期。」知情者說。

陳輝虹直認有傾約
合約未傾成,記者發現張繼聰和老婆謝安琪經常拍拖湊仔。不過他亦沒有坐以待斃,早前他便透露自資買下外國舞台劇《Reasons To Be Pretty》版權,搵官恩娜做女主角,打算於11月公演,希望keep住人氣。
本周二(17日)記者致電張繼聰問傾約一事,但他一聽提問便以唔得閒為由匆匆收線。其後記者致電金牌話事人陳輝虹,他直認與張繼聰傾約,「同張繼聰係有傾過。(係咪仲傾緊價錢?聽聞張繼聰開價好高?)有消息會公布。(今個月開唔開得成發布會?)未有呢個決定住。」

老婆收入由千萬跌至百萬
謝安琪在09年氣勢如虹,更在紅館連開7場個唱,短短一年吸金過千萬。點知今年「四大唱片」同無綫反面,謝安琪曝光率激跌,過去半年大多出席慈善活動,有錢落袋的工作不多。

老公收入反超前
09年張繼聰夫憑妻貴開始為人認識,加上獲陳志雲賞識,被安排在無綫做主持工作,不過全年總收入只有約20萬。今年初陳志雲出事後,張繼聰亦被封殺,好彩近月頻頻接公開活動job,密食當三番,收入比09年還要多5倍,搵錢能力超越老婆。


老婆小鳥依人
送完阿仔返學,兩公婆拎架車去土瓜灣車房修理,謝安琪全程黐實老公,十分小鳥依人。


冇工開全家湊仔
上周四(12日)下午1時許,還未傾掂金牌的張繼聰與老婆謝安琪,揸住架日產古董車,離開大埔比華利山寓所送阿仔張瞻返幼稚園,同行仲有出街買餸的張母及菲傭。


阿仔扭抱
去到幼稚園,張瞻扭計喊住落車,要阿媽謝安琪抱入學校。雖然仲未放完暑假,但張瞻仍要返summer school。


恩愛繑手
放低架車離開車房,謝安琪即繑實老公,表現恩愛。之後謝安琪截的士去尖沙嘴山林道錄音室,張繼聰就去練詠春。


直認清閒
上周六(14日),謝安琪與孫耀威一起出席「奧迪慈善基金」活動,對於被無綫封殺搞到冇啖好食,佢話好享受在家的悠閒生活,又話現時只出席慈善活動,樂得清閒。


千五萬?你估你係巨星呀!
(設計對白)
《蘋果日報》圖片


6月劉詩昆音樂會
《蘋果日報》


8月慈善活動
《蘋果日報》


7月動漫電玩節活動
《蘋果日報》圖片


2010年收入


6月商場活動


4月啤酒活動
《蘋果日報》圖片


7月皮鞋廣告
《蘋果日報》圖片


2010年收入

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()