08年樂壇新人方珈悠,挾周杰倫、王力宏師妹之名出道,sell青春同活力,一首〈最緊要快〉勁hit,令她奪得商台叱咤生力軍銅獎及新城新登場女歌手獎,更因形象健康被港台委任為太陽少女。
可惜頒獎禮過後,無以為繼,成年冇新歌,如同在樂壇消失,難怪方珈悠對前途徬徨,情緒低落,日日自閉家中。眼見o靚模剝衫拋胸,多露多見報,話題沒完沒了。方珈悠於是把心一橫來個大解放,解放32C身材,着三點式、褻衣拍寫真,誓要殺出新血路!


出道以來,玉女歌手方珈悠一直走純情路線,記得拍攝首張唱片封套時,方珈悠曾以太性感為由,拒穿低胸裙拍攝,最後要公司多番游說,她才勉為其難答應。
不過,最近方珈悠突然一百八十度激變,主動出擊,與電訊公司合作,拍攝三點式電子寫真集。
雖說拍寫真是潮流,但她坦言拍攝前是需要極大勇氣,衝破心理關口。她坦言在樂壇坐足一年冷板櫈,令她不得不選擇這條路。「兩年前做新人出碟時,個個注意力都放喺自己身上,喺台上好享受攞獎嘅一刻,點知之後幾乎成年冇嘢做,又冇新歌。心知一間公司唔係得我一個歌手,唔會一年365日將宣傳放喺我度,唔搏唔出位,就只有被淘汰。

難忍坐冷板櫈
「舊年頒獎禮我冇份參與,坐喺屋企電視機前睇住人哋攞獎,越諗越唔開心,好擔心自己前途,又不斷反問自己,我嘅歌唱生涯係咪就咁完咗!嗰段日子好迷惘,冇嘢做又唔想出街,惟有匿喺屋企,又唔敢同屋企人呻,心情簡直跌到落谷底。」
方珈悠飽受高潮過後的低潮,明白無論歌手定演員,資歷長或短的,也是等一個機會,所以當公司向她提出拍攝寫真集的計劃,她思前想後,最終都答應。她說:「嗰陣諗如果錯失今次機會,唔知幾時再有?都有擔心過尺度問題,公司都知我心情,所以特別安排兩個女同事陪我,攝影師又係相熟嘅。之前傾好成個拍攝過程,每套衫配邊個場景,所有細節都溝通好晒,等我拍攝時冇咁尷尬。」


浸大E神Carol明言寫真pose抄日本鹹書,方珈悠話參考日韓歌手寫真集,佢話:「喺屋企對住塊鏡練表情、甫士,又自拍睇吓自己邊啲角度o靚啲!」

成性幻想對象
她是首個純情玉女歌手拍性感寫真,問她怕不怕性感影響歌手形象?她說︰「唔諗得咁多,我相信公司安排。(怕唔怕人將你同o靚模比較,成為宅男性幻想對象?)唔介意嘅,人哋都係覺得你身材好啫,況且市面咁多人影,大眾接受程度大咗好多,唔試過又點知成果?女歌星同藝人一樣,得幾年可以搏殺,廿幾歲已經俾人話中女,所以今次做咗先算,我想多啲人識我。」

家人反對拍寫真
方珈悠出身於小康家庭,香港出生,加拿大長大,在York University Toronto大學讀經濟,還差一年便畢業,因為舊同學陳柏宇介紹,不理家人反對,未畢業便獨自返港發展歌唱事業。現在她騎虎難下,惟有勇字行頭,抱着只許成功不許失敗的心態繼續幹下去,她表示:「點都要撐落去,唔係佢哋(父母)一定叫我即刻返去讀書!」
今次拍寫真,她坦言家人初時大力反對,要她費盡唇舌才勉強接受:「我自細好鍾意唱歌跳舞,之前都花咗好多時間說服父母,俾我返嚟香港唱歌。今次拍寫真,佢哋好緊張,所以所有相出街前都要經媽咪過目。」咁搏命,都是為了攞認同!

王力宏師妹:
方珈悠Jaime,現年26歲,香港出生,自小移居加拿大,從細學習彈鋼琴,曾學踢躂舞及Hip Hop舞。經中學同學陳柏宇介紹入行,08年簽約成為Sony歌手,成為周杰倫、王力宏師妹。同年十二月推出EP《J'aime方珈悠》,找來著名音樂人陳奐仁為她寫了主打歌〈最緊要快〉,並專程到日本拍唱片封套及拍攝MV。
她當歌星後,曾拍攝多個廣告,包括跟王力宏接拍《Sony Ericsson W595 Walkman 手機》、《大眾財務》(左)等。

同期新人支持
與方珈悠同期的新人有鄧紫棋G.E.M.、JJ、文恩澄及范萱蔚,現在只有G.E.M.在樂壇站得住腳,其他都銷聲匿跡,而JJ則主力拍戲,一樣要走性感路線。

G.E.M.讚長腿靚
G.E.M.大讚方珈悠有拍寫真的條件,佢話:「見過佢着短裙,雙腿又長又靚。(佢話要趁青春留倩影!)我同意呀!(你身材咁好幾時影?)我年紀咁細又咁細粒,邊有條件影呀?就算留倩影都只供個人欣賞,唔敢同人分享!」

JJ:影得靚就得
JJ(賈曉晨)就話:「影得靚就得啦,我都好想睇吓佢本寫真集喎!依家大家嘅接受程度大咗,唔會因為影過三點式相俾人話肉彈。」


想多啲人識我


方珈悠推出電子寫真集,分別同和記電訊3以及本港最大電子書網「光波24書網」合作,21日正式推出。點解唔同o靚模一樣推寫真集喺書展拼過?方珈悠笑謂:「電子書可以係電腦zoom大嚟睇咪仲好!」


方珈悠08年出道,迅即奪得年尾商台叱咤生力軍銅獎。除了金獎得主G.E.M.喺樂壇有點成績,其餘大多已銷聲匿跡,難怪攞獎當晚着到密密實實的方珈悠,不得不尋求新血路發圍。


寫真集在澳門威尼斯人酒店取景,拍了4天,泳衣、便服、內衣共30多套衫。


方珈悠擁有32C、24、34美好身材,為了影寫真集,「斷食」一星期,只飲蜜糖水充飢,並每日做gym兩小時。


拍攝寫真時,唱片公司更借咗架300萬的法拉利做道具,不過只係出咗個車籠,嘥料!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()