Angelababy去年成功攻日,簽約Avex做濱崎步師妹,在model界闖出名堂,最近更雙線發展做埋歌手,係威係勢。
可惜賣樣多於賣歌藝嘅Baby,縱有千萬宣傳費力谷,但在本月4日,由她孭飛推出的跳舞雜錦大碟,頭輪只賣出千多張,反應麻麻,所以連帶上周二(10日)推出的個人處女Single亦要臨時變陣,由唱片舖轉到網上售賣,避免落舖銷情慘淡。


自簽約Avex後,Angelababy即變成社長松浦勝人寵將,在對方力捧之下,Baby一口氣接下Lee牛仔褲、Evian礦泉水、Lumine百貨公司等廣告,又搶走Avex師姐安室奈美惠手上的廣告大客Vidal Sasson(沙宣),成為亞太區代言人,人氣一時無兩。
為了乘勝追擊,松浦更力捧Baby做歌手,於本月4日替她推出跳舞雜錦碟《House Nation》,其處女歌〈Beauty Survivor〉更得沙宣力撐,成為品牌廣告歌,除在電視狂播外,又在地鐵和在戶外幫Baby大賣廣告,總宣傳費達一千萬港幣。豈料大碟出街後,首兩個星期只賣得千多張,成績強差人意,令她一直無力登上在日本具代表性,等同香港IFPI的oricon每日大碟銷量榜五十位內,跟其強勁宣傳攻勢完全不成正比。

雜錦碟唔掂
八月初,Baby的新歌先放在Avex向來賣得的跳舞雜錦系列《House Nation》內推出。Avex為求保險,更以雙CD單碟價三千日圓發售。可惜,就算該碟比以往系列抵賣,但銷量竟然大跌。在8月16日大碟榜一周總計中,該碟五十位不入。而該周第五十位的銷量,亦只賣2734(紅圈)張,不入50大的Baby銷情更低。

處女single網上賣
雜錦碟銷量麻麻,Avex即時變陣,原定10號在唱片舖推出的Single〈Beauty Survivor〉,改為只在Avex的官方網發售,唔賣得都冇人知。

專注做model
對Baby寄以厚望的松浦,孤注一擲在Avex皇牌跳舞系列雜錦碟《House Nation》以其他人氣歌手襯托Baby,又棄用曾攞大碟銷量冠軍的歌手May J做大碟封面,由新丁Baby孭飛做生招牌,但銷情卻令松浦和沙宣大跌眼鏡。知情者說:「呢張跳舞雜錦系列,向來賣到成萬張,頭輪至少賣到三千張,Baby用咁多錢宣傳,頭輪先賣得千幾張,真係好少!其實日本fans唔係好接受model做歌手,Avex之前都有幾個model轉做歌手後都唔掂,好似上個月出碟嘅model紗羅Mary咪衰咗囉,銷量又係賣得差,連帶影響埋佢嘅廣告市場。」
據知Avex見跳舞雜錦碟銷情麻麻,即把Baby本月10日推出的Single細碟放在網上賣,避免落舖銷情慘淡,更打算暫時唔再幫Baby出碟。知情者說:「Baby內地嘅經理人仍然係阿Kim,唔係簽俾Avex,咁Avex覺得Baby嘅大中華市場唔俾佢哋揸手,所以呢張試金石唱片唔得,都費事再捧佢做歌手,等佢專注做model算喇。」

經理人Kim力撐
記者致電求證Baby經理人Kim,她起初不知Baby的Single碟已出,及後她再覆記者時就強撐Baby:「佢隻Single淨係喺網上有得訂購,聽講幾好賣。(賣幾多?)依家邊講到俾你聽。(佢孭飛嘅雜錦碟聽講銷量唔係幾好?)賣咗一陣邊有咁快知。其實Baby主力唔係做歌手,只係為廣告先唱歌啫。」

闖日兩女撐Baby
同樣跟Baby先做model後出碟的諸葛梓岐,即將錄歌。對於戰友Baby大碟銷量不佳,諸葛梓岐說:「我唔知賣千幾張係咪叫唔ok,不過無論佢成績係點我都支持佢。(有無影響你進軍日本樂壇信心?)無,我信唱片公司嘅策略。」


Baby張碟唔賣得,其新歌連在日本指定下載網站Reco Choku嘅下載排行榜100位都唔入;反之官恩娜去年跟日本HipHop歌手日華合唱的歌〈DareToBe〉則入到該榜97位。準備年底以個人歌手闖日的官恩娜,對Baby賣千多張碟,有點愕然:「係咩!可能佢首歌喺網上有得下載,先影響銷量啫。」

闖瀛新不如舊
日本市場大,多年來中、港、台多位女星都嘗試攻日,但真正可以站得住腳的是上個世紀闖日的「四大天后」翁倩玉、歐陽菲菲、陳美齡及鄧麗君。
90年代很多後輩被選中接拍日本廣告,當中包括王祖賢、李嘉欣、周海媚、莫文蔚及陳慧琳等,當中最具名氣首推陳慧琳,因她除接廣告,更主演過電視劇《鬼之棲家》,01年更推出過專輯《Grace》,賣過幾萬張,以過江龍而言,成績極佳。


至於徐若瑄(左)可說是繼「四大天后」之後,攻日最有成績的華裔女藝人,她早於95年就以英文譯名Vivian跟南南見狂也、天山及丁愷蒂組成「黑色餅乾」出單曲及演出電視節目《火焰挑戰者》,98年更可上《紅白》,多年來在日本効力過多間唱片公司。今年是徐若王宣出道20周年,她於3月宣布推出單曲《Beautiful Day》重返日本藝能界。


Angelababy踢走安室奈美惠,以近百萬酬勞拍沙宣洗頭水廣告。上月廿七日,沙宣為Baby舉行新代言人發布會,Baby更即席跳住唱廣告新歌〈Beauty Survivor〉。據講初試啼聲唱日文歌嘅佢,被行內取笑唱歌一嚿嚿。


Baby大碟銷情不佳,但無損她每次的落力演出。出場前她便跟一班dancer齊齊打氣。


廣告牌力谷
沙宣為配合Baby新碟推出,一擲千萬谷她拍的洗頭水廣告,不單在電視狂煲,在涉谷街頭及地鐵亦放上她的大型廣告牌,非常搶眼。


電視狂播


雖有Avex社長松浦勝人錫住,不過唱片唔掂,在商言商,聽講社長有意安排Baby專注做model。


唱歌事業唔多順,愛情亦有是非,早前有傳Baby俾「海綿蛋糕」黃曉明在內地當街鬧,不過兩位當事人例牌否認。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()