上星期五(13日)下午,媽咪姐去尖沙嘴一個新開嘅細商場shopping,個場水靜鵝飛,其中一間賣男裝衫嘅舖頭,有個四眼妹sales見無客人就吸吓塵。


媽咪姐睇真啲,原來呢位性感sales係陶喆前緋聞女友Zoey(岑潔儀),間舖頭係佢嘅,佢趁拍烏蠅時間就打掃吓間舖。不過媽咪姐最大發現唔係拋胸吸塵場面,而係佢嗒羅仲謙糖嘅煲電話粥內容。
事後媽咪姐打俾Zoey,話聽到佢講電話讚羅仲謙,係咪好冧對方?佢笑住咁話:「吓,嗰次我同朋友吹吓水啫,我唔識佢,我朋友鍾意佢多啲。(你係咪想溝佢?)梗係唔係啦,不過有機會合作嘅話我唔區o架,哈哈!」睇嚟傅穎要睇實謙謙嘞!


Zoey着住吊帶迷你裙踎喺地吸塵,酥胸半露,可以話係全場最性感嘅sales。


Zoey同電話中人講:「羅仲謙個胸真係好大,大過啲女,哈哈哈……咁佢都幾靚仔,胸肌又勁,我都幾鍾意佢,我覺得佢掂囉!」


羅仲謙
又有人落疊!(設計對白)


Zoey舊年10月俾雜誌影到同陶喆啜爆,因而傳出緋聞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()