除咗上期我所講嘅「眼」之外,面上有兩part都好重要,可以睇得到一個女人係咪容易俾人o氹o架!


就算女人個鼻生得點靚,都唔會吸引到男士們嘅目光,不過已婚/離婚又出嚟玩嘅男人就要留意。
結咗婚想包二奶嘅男人,就要留意擁有二奶鼻嘅女人。呢類女人,整個鼻形都好正常,鼻樑挺正,鼻頭尖圓,唯一特別嘅地方係佢個鼻與面形配合起來時,有面大鼻小之象。呢類女性缺乏自信,需要有嘢依靠,所以佢哋容易戀上事業有成或已婚嘅男性,結果,咪心甘情願做人情婦囉。
另外,鼻樑生得偏低嘅女人難有夫緣,亦容易受到已婚男士追求。擁有呢種鼻嘅女人,就算俾佢哋做到正室,一生都願意為丈夫捱生捱死,但佢哋嘅老公亦多數爛賭、愛嫖、好飲,好大機會離婚收場㖭。相反如果鼻樑低嘅女人願意做繼室,則可享盡夫福,對雙方關係都有好處。

觀唇知性慾
睇面相判斷女人係咪易上釣,最後一part要注意唇部。唇屬於發情嘅地方,亦最容易觀察到一個女性對性慾同感情嘅需要。
上唇主情、下唇主慾。如果男士們碰上一個上唇下唇都好厚嘅女仔,佢無論喺情同慾都咁旺盛,容易投入每一段感情,再投入身體。但如果下唇特別厚,就代表呢個女仔以性慾行先,即係喜歡玩一夜情!去蒲時,若果見到有些女生坐埋一邊,唔多聲,嘴唇緊閉有力,代表佢嘅意志堅定。但如果有啲女仔對住你嘴唇半張,好似乏力柔弱咁,並唔係代表佢特別想誘惑你,而係佢哋屬於意志薄弱嘅一群,容易受到你嘅引誘,當然,亦容易受其他男人誘惑啦!
計我話,出嚟玩嘅男人,最緊要對號入座,先至係玩家上策。而玩唔起嘅男人,就修心養性,無謂自招麻煩。
至於「易上釣嘅男人面相」就唔使教,因大部分出嚟玩嘅男人都很容易搭上女人。不過我想提一提各位女生,若果你有我所提過易俾人騙嘅面相特點,自己就要小心啲,唔好成日話啲男人衰,可能係你自己笨得滯……總之記住帶眼識人呀!

So Time
讀者Janey Tam問:
本人197×年新曆×月19日凌晨3:45出生(197×年農曆×月初八丑時出生),本人有以下問題想問:
1. 我一生運氣如何?何時行大運呢?
2. 本人現時所做的工作是清潔員,這工作是否適合本人呢?哪行業最適合本人做呢?
3. 本人現時還是單身,沒有拍過拖。本人姻緣運是否很差?是否會孤獨終老呢?
4. 本人晚運如何?謝謝!

蘇師傅答:你嘅命格屬「木」,生於冬天,「木」、「火」對你運氣有利。你得25至35歲10年大運,如果之前你把握唔到錯過咗,就要再等到55歲,但嗰時都老啦,所以我會當你一生唔行運去睇。你適宜做專業、大機構,向一條路發展,因為一生難再有突破。你現在係清潔員就繼續做住先,冇話適唔適合你o架,因為你嘅命都係普通命,有份工養到自己都算合格啦。至今仲係單身冇拍過拖?係咪自己問題呢?我成日都唔信啲人冇拍過拖,咁你就醒啲啦,因為09年係重桃花,但已過,好在你喺逢0字及1字尾的年份都係重姻緣,今年及2011年就要打醒十二分精神,如果呢兩年都錯過,咁你一世都唔好再問嘞。晚運都OK嘅,因為你55歲再有運,所以唔使擔心,仲係有自己做生意運㖭,睇下依家儲唔儲到錢,到時再搞盤小生意啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()