早前美國德州法庭就將 52歲、九度犯醉駕的 Bobby Stovall重判終身監禁,成為全球首宗因醉駕要坐成世監的案例。判得重唔重就各有說法,但最肯定的是醉駕確實累己累人,明知自制能力低的朋友,不妨裝個 Ignition Interlock,吹完波波, Pass咗先准着車,咁就萬無一失啦!記者:許維雅攝影:陳陶鈞Model: Sylvia

隨時要吹無得偷雞

想杜絕司機醉駕,只要裝個 Ignition Interlock咁就穩陣,原理是將酒精測試器接駁到車身引擎,若然酒精含度超標,司機就無法撻着車。其實 Ignition Interlock於美國好普遍,不少父母都會幫仔女的車裝上,又或者法庭用作判罰一些醉駕人士強制安裝。你以為開車時搵人幫你吹就可以過骨?開車途中,測試器會不定時呼叫要求司機再吹,杜絕偷雞。大家亦毋須擔心每次停一停又要再吹好麻煩,只要兩分鐘內再開車就免吹,生產商 C4話:「所有設定都跟足美國規例,可靠性亦取得合格證書。」怕車頭有條線駁住部機唔好睇?廠方話即將推出藍芽版本,免匙系統一樣可以裝,等大家再無藉口。一眾後知後覺的香港官員,係咪應該考慮引入用來監察酒鬼司機呢?

放大圖片
■ Sylvia即飲 200ml啤酒,趁口腔酒精未散再試吹。結果顯示「 Test Fail」,當然着唔到車啦!

■ Sylvia即飲 200ml啤酒,趁口腔酒精未散再試吹。結果顯示「 Test Fail」,當然着唔到車啦!

放大圖片
■ Ignition Interlock$12,500( a)<br/>(未連約$300安裝費)

■ Ignition Interlock$12,500( a)(未連約$300安裝費)

 

Sylvia試玩 放大圖片
■唔吹的確撻唔&#30528;車,不過只要&#30528;半下匙,測試器就會叫,指示你先要吹波仔。

■唔吹的確撻唔着車,不過只要着半下匙,測試器就會叫,指示你先要吹波仔。

放大圖片
■合格的話,螢光幕會顯示「 Test Passed」,可以即刻&#30528;車。未飲酒的 Sylvia試吹第二次先成功,因為都要幾大啖氣。

■合格的話,螢光幕會顯示「 Test Passed」,可以即刻着車。未飲酒的 Sylvia試吹第二次先成功,因為都要幾大啖氣。

 

Fuel Cell感應警用級別

喜歡有酒送飯,唔想中招坐監,有部酒精測試器傍身 Check吓,就可以安心開車。不過,呢類酒精測試器的價格差別都幾大,幾十至幾百元的貨仔都是用半導體傳感器,出來結果都好唔穩定,亦會同時感應濃烈氣味,如煙及咖啡等,準確度偏低。所以要買就最好揀一些只對酒精有反應的 Fuel Cell(電化學燃料電油)感應器,屬警用級別,貴就貴些少,但好似 Mark X及 Jupiter都取了美國及中國等地政府的合格驗證,準確度會有保證。

Jupiter(+/-5%偏差)$18,000( b)

最新型號的警用級別款式,多個世界各地的驗證足以肯定結果可以作呈堂,有觸控屏幕、列印機及 GPS等功能。

放大圖片

 

放大圖片
■介面好似手機,可以輸入司機名稱及車牌等。

■介面好似手機,可以輸入司機名稱及車牌等。

 

Mark X(+/-8%偏差)$2,500/a 放大圖片

 

同樣用 Fuel Cell感應器,但只有初級驗證,可接駁外置打印機。

Saturn(無偏差保證)$375/a 放大圖片

 

以半導體傳感器測試,設計比較簡陋,需要等約十幾秒先可以用。

便利店輕便裝(無偏差保證)約$90 放大圖片

 

呢款係朋友曾經於便利店見到買來試玩,同屬半導體傳感器,連吹氣管都無,準確度更低。

吹波度數小測試

其實度數視乎不同人的體質、尺碼而不同,理論上高大或肥人就好似大容器一樣,相對較難超標,不過仲要睇是否空肚、胃部吸收等因素。雖然究竟飲幾多唔會超標實好難訂立一個準則,不過我們做了個小測試,以平日最多人開餐飲用的啤酒、紅酒及烈酒溝綠茶為例,查看度數會不會超出香港法例的 22度標準,同時用三種不同酒精測試儀作比拼, Check其穩定性。(以下數據只供參考)

測試機款 放大圖片

 

1.MARK X2.便利店輕便裝3.SATURN

Case 1酒精份量: 500ml啤酒一罐(酒精含量 5%) 放大圖片

 

結果( 1) 9.8微克( 2) 0.02%(即約 20微克)( 3) 22.7微克

分析: 放大圖片

 

身形矮小有番少少肉地的多姐飲大罐啤酒屬等閒事, 5分鐘已經飲完,雖然用 3號機測試顯示超標,但準確度最高的 1號機就合格。

Case 2酒精份量:紅酒一杯(酒精含量 13%) 放大圖片

 

結果( 1) 8.7微克( 2) 0.01%(即約 10微克)( 3) 22微克

分析: 放大圖片

 

身形高大的 Joe飲了整杯紅酒都係只得 8.7微克,絕對同佢高過多姐差不多三分一有關,而 2號機於兩個測試中的結果差別甚大。

Case 3酒精份量: 5cle迷你馬爹利1支(酒精含量 40%) 放大圖片

 

結果( 1) 7.2微克( 2) 0( 3) 0

分析: 放大圖片

 

中等身形的細權平日飲酒當飲水,兩分鐘已經倒晒落肚,酒精含量最高的測試結果比想像中低,由此可見影響度數的原因頗大,而 2號及 3號機更測不出結果。

查詢:

( a) 2391 0370( AES汽車配件用品)( b) 3421 0580( C4 Development)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()