鄧麗欣( Stephy)昨日到銅鑼灣擔任跳舞比賽嘉賓,近日在內地拍劇的她都有留意港人於菲律賓遇害慘劇,她說:「菲律賓警方處理呢件事真係太差,遇害嘅港人好無辜,之後我睇到啲當地人企喺旅遊巴前影相,同埋開咗死者嘅棺木影相,我真係好嬲。」 Stephy表示活動後即飛返昆明拍劇,故未能參加遊行。

「 10月仲喺內地」

有報道指方力申的父親親證小方和 Stephy的婚訊, Stephy對此笑說:「我都唔知傳第幾次啦,我估係抄番舊聞。我 10月仲喺內地,都唔知點結婚。」她又透露小方曾提及該報道的記者曾找其父,她續說:「小方話個記者好冇禮貌去搵佢爸爸,其實唔好再搞藝人嘅屋企人啦。」採訪、攝影:李珮洳


Stephy昨日出席活動,露臍又露腿勁歌熱舞一番。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()