吵大鑊引爆驚恐症Sa基冷戰一個月

隨住Theresa發律師信出走,金牌風暴再度升級,一接掌公司就屢爆是非,鄭中基當然頭痕,早前就盛傳佢計劃搵女友阿Sa過檔救火,點知食檸檬。

據知,兩人為此事吵大鑊,有人更發晦氣話:「咁妳同公司結婚啦!」冷戰至今一個月,慘受情傷加上工作忙碌,阿Sa終於頂唔住,自爆患上驚恐症兼屋企暈倒,大打悲情牌向男友求和。週四(10月1日)記者向阿Sa追問冷戰疑雲,佢一聽「鄭中基」三隻字即掉頭走人。

Sa基戀撻五年,雖然期間太子基不時夜蒲攬女,贏得「無賴」稱號,但阿Sa一於少理,對愛郎依舊死心塌地,伊人更多番開腔希望30歲嫁得出,全心等做鄭太。

本來談情說愛冇問題,弊在一牽涉到公事就麻煩!自年中Paco被調職,太子基接掌金牌大風後,頻頻爆出是非風波,古巨基、Miki相繼出走,側田、Kary亦被指準備離開,最新連Theresa亦加入走佬兵團,令一度雄霸香港樂壇的金牌,面臨無兵可用的困局。

當中矛頭直指太子基用人唯親,搞太子黨清洗異己,早前更捲入Theresa的情場騙案,形象大插水。對於男友慘成箭靶,阿Sa多次唔避嫌挺身護郎:「我從來冇識過咩愛情騙子,我身邊朋友都好善良。」又私下向友人狂呻:「呢人小心有報應!」

眼見風暴愈鬧愈大,為解困局及轉移外界視線,在「軍師」建議下,太子基竟計劃撬阿Sa過檔,「早排Ronald好愁,佢四圍同人講唔想老竇盤生意衰自己手,有位高層叻唔切獻計,話不如叫阿Sa組情侶檔,點知Ronald真係覺得掂。」知情人透露。

雖則阿Sa平時聽晒太子基話,但講到要同娘家英皇決裂,阿Sa亦有所顧慮,紙包唔住火,有關過檔做「太子妃」的傳聞逐漸在圈中流傳,為免愈描愈黑,伊人急急澄清:「我同公司仲有好多年約,老闆、吳雨、Mani都好錫我,我冇諗過其他。」

女友割蓆送檸檬的舉動,令太子基極為不滿,加上最近備受醜聞困擾,令其狂躁復發,上月初,兩人在男方家中短聚時,一言不合吵大鑊,「雖然詳情唔知佢嘈乜,但事後Ronald猛同大家呻,話阿Sa唔體諒佢,又話阿Sa鍾意份工多過佢。」知情人稱。

據知,爭執期間,有人一怒之下爆出晦氣話:「咁妳同公司結婚啦!」令兩人關係陷入冷戰,至今一個月仍沒有和好跡象;以往阿Sa談及戀情例必甜絲絲,但近日不單封口不談金牌事、撐愛郎,對於有雜誌指她戴上婚戒,仲好嬲咁話:「唔好屈我!」足證兩人感情亮起紅燈。

本月中,記者發現太子基與助手到中環HMV掃碟,同緊女友冷戰,心情當然差,全程所見,佢黑口黑面,一臉鬚根再加滄桑殘Look,成個「Dry」字掛塊面度,揀足半粒鐘,佢買隻三級片《誰和誰和誰有路》,套戲係講夫妻間偷食問題,似乎係向阿Sa宣戰。

男友發難,阿Sa卻分身不暇,最近一個月,佢頻頻中、港兩邊走,廣告、宣傳、籌備新碟等工作浪接浪,令出名孱弱佢上月中出席《勁歌優秀選》時,患上嚴重流感,要戴口罩示人,歌都冇唱。








左右護法出席完澳門騷回港時,阿Sa在數名助手保護下離開碼頭,場面大陣仗,可見病情唔多樂觀。

聞「基」驚恐當記者提及鄭中基,原本仲有少少笑容阿Sa,隨即露出詫異表情,急急走人。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-10月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()