去年熊黛林(Lynn)10月10日生日,殺入郭富城屋企上演一幕狂野攻城33小時,贏得「城嫂」威名!

話咁快又一年,雖然城城飽受偷食疑雲困擾 ,但仍無損熊黛林癡心,趁生日向公司請假五天,飛赴泰國,信是搵城城獻身箍煲。

而為免再發生上次腳軟「慘劇」,今次城城做足功課,本月初,就被記者發現城城到足球場踢波狂操體能,藉以準備連場大戰。

富黛戀拖拉三年,城城同熊黛林一直聞「情」色變,不單矢口否認對方另一半身份,男方更多次開腔發表單身宣言,以致屢傳分手疑雲;及至本年8月,城城被踢爆「偷芒」,用價值近百萬的日產GTR載王秀琳(Mango)返歸,再次爆出甩黛風波。

否認自殘

連番偷食疑雲,令模界響起一片反城潮,當中Amanda S.就暗嘲城城花心兼矮,及後更傳出熊黛林受唔住失戀打擊,於上海趕拍《葉問2》期間,右手腕貼膠布,到醫院求醫。

對於被指自殘入院,熊黛林於週四(8日)出席所屬的模特兒公司Style兩周年活動時,翻開手腕力證清白:「睇,冇(疤痕)呀,我好怕痛,之前只係發燒入醫院吊幾日鹽水,根本冇(自殘)呢回事。」又開口護愛郎:「佢都冇做錯,點解要認錯?」

當日所見,伊人心情大靚,全程滿場飛搵Model吹水,兼夾四萬咁口望住鏡頭,跟之前本刊影到佢失戀頹廢Look判若兩人。而當晚本來佢仲要出席公司慶祝Party,卻突然甩底人間蒸發。

生日獻身

原來熊黛林事先向公司請假五日,出席完活動後,就趕往機場飛泰國,會合正在當地拍《B+偵探》的城城。

「之前『偷芒』單,阿Lynn好嬲咁鬧阿城,點知阿城仲嬲,話點解信雜誌亂寫都唔信佢,之後兩個差唔多個幾月冇聯絡,直至早排阿Lynn入醫院先主動打俾阿城求和。」知情人稱。

據知,出名對女人慷慨的城城,話咁快就原諒女友無知,而為報答男友大量,熊黛林更主動提出到泰國伴城,城城亦已向劇組請假,一齊開心慶祝生日,繼續上演攻城大計第二集。

波地操Fit 城城不嬲精力旺盛,近排仲頻頻踢波操Fit,做足準備!

含春走人對於記者追問係咪同熊黛林慶祝生日,城城一味笑而不語,見佢笑得咁開心,大家明啦!

重拾笑顏之前見親熊黛林都黑口黑面,但於Style兩周年活動上,伊人忽然開竅,掛住個四萬做人。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-10月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()