cover face
鄭秀文“我一定有人愛”
2009年10月16日
「佢叫 Mic Mic,女仔呀,好 cute好得意……(下刪二百字形容她那一副冧樣)」。
休息、工作、再工作,是鄭秀文新的生活方針,往昔拼了命的衝衝衝,今天已成為歷史,現在,每天收工,身體疲倦、精神飽足,回家仲有精力湊女——四個月大的英國短毛貓。
這一晚,我與她背對着中環夜景,相對閒聊。
閒聊前,已工作一整天的 Sammi,雙眼很倦,卻有神。
時間表排到明年,會出一張流行曲唱片、巡迴演唱會、兩部電影……還有,公開信主之後一直只聞樓梯響的福音碟,終於面世,尋愛歷程繼續進行。
「依家對愛有一種使命感,亦深信呢個世界總有人愛我。」
理由直接簡單,想愛,咪愛。
愛獨居不愛獨身,刻下,鄭秀文坦言密謀組織新家庭,成員包括一個瘦人(自己)、一隻小貓,遲啲唔排除再多一隻大狗,咦,唔知男人老狗算唔算呢呵?!
Sammi Cheng
黑色穿窿短袖衫$1,890 Andrea Crews
黑色珠片背心$1,750 Salasai
Both from Gallery de vie
黑白色斜間長頸巾
黑色絨面菱形格長頸巾(均未定價)
Both Plotz
黑色軟皮五吋高踭鞋$8,800
Pierre Hardy from Joyce
紫藍色襪褲、黑色魚網絲襪及腕錶
All stylist's own
原名:鄭秀雯
出生日期: 1972年 8月 19日(獅子座)
出生地:香港
身高: 5呎 4吋
體重: 48kg
語言:粵語、普通話及英語。
簡歷: 88年 16歲時參加《第七屆新秀歌唱大賽》,奪得銅獎後繼續學業。 90年正式加入樂壇即獲香港電台《十大中文金曲頒獎禮》最佳新人獎。之後分別於 96、 97及 01年,三度獲 TVB《十大勁歌金曲頒獎禮》最受歡迎女歌手獎。
主要作品:唱片《 Sammi》( 90)、《捨不得你》( 95)、《放不低》( 96);電影《飛虎精英之人間有情》( 92)、《孤男寡女》( 00)、《大搜查之女》( 08);電視劇《浪族闊少爺》( 91);廣告 Veeko( 02)、 SK-II( 2002-2008)。
唱片公司網頁: http://newsletter.esun.com
個人網誌: http://www.facebook.com/sammicheng819
我不是獨身主義者
天下女人一個腦,所想所諗大同小異,尤其面對「女人三十」這命題。
30至 33歲的鄭秀文,很想嫁,只是當時事業正值搏殺,愈做愈旺,唱歌拍戲順手拈來,既進取又好勝,這些都成為普羅大眾甚至當事人皆認同的成家障礙,但我數數手指,當年如果她嫁得成,新郎很可能正是許志安,「過咗去,冇再諗。」現在,二人即使同場演唱還是孖住參加別人婚禮,更自在。
活得比你好,鄭秀文大抵已做到。
緣份,從來不可強求,尋常女子如是,女明星尤甚,「家吓 37歲,驚都唔到我啦!」
講真,時下流行姐弟戀, Sammi市場更大,真係唔使驚,依家做女人,婚書等於影印紙, A3、 A4還是循環再用紙,大不了唔影,沒相干。「我絕非一個獨身主義者,但,亦唔同意別人所講,想建立家庭就要結婚的說法,生過仔才算真女人?我更加諗極都唔明點解!」
信主的,也渴望被人愛,求神賜福,人生大事,就有了後盾,甚至樂得輕鬆,「這種 unpredictable的感覺,幾得意。」
前陣子,鄭家的家庭結構起了變化,一向黐家的鄭小姐眼見連細佬都自立門戶,只剩下自己跟住父母,還來不及說聲唔好意思,鄭父先發制人,「請」她搬,畢竟三十幾歲,怕黑,不再是依賴的藉口了。
「爸爸說:『你咁大個,要試吓(獨居)啦!』到我搬,佢又好唔捨得。」
早就應該搬啦!咁大個人,自己住,有乜家居問題自己解決,至算真正自力更生。
獨居首晚,驚魂未定,但半年後的今日,她會偷閒在家點洋燭聽吓歌,又請朋友返屋企歎紅酒,不知幾寫意,「間屋連釘幅畫都係自己搞掂,好眷戀呢個空間,慣晒喇,阿爸聽到,應該會唔開心。」更何況,女大未嫁……「關咩事!我一拍拖,就會帶對方返屋企俾父母過目,最好大家坐埋一齊睇電視,所以,一齊住/分開住,冇關係。」

鄭秀文是潮州人、獅子座,兩者加埋,顧家到不得了,又精打細算,娶得過 o架!

2008
親自前往蒙古探望助養男孩,年尾福音唱片的收益,也希望捐給兒童慈善機構,「雖然我唔係媽咪,但對小朋友,好有承擔。」《蘋果日報》圖片

2009
去非洲埃塞俄比亞探訪,增廣見聞;近年愛上旅遊的她,還計劃完成演唱會就放假,去瑞士或布拉格旅行,實行放眼世界。《蘋果日報》圖片

2008
拍《大搜查之女》初期,寓工作於娛樂,現在的鄭秀文,已輕鬆自若得多了。

2008
去瑪嘉烈醫院傳道,講的比睇的更肉緊,「傳福音,需要好大信心,要願意接受別人的不同聲音和眼光,我依家已 ready。」《壹週刊》圖片

2009
早前為東亞華星演唱會準備,狀態大勇,綵排完依然精神奕奕。

上帝叫我唔好咁驕傲
人云,做明星,名利雙收,好過中金多寶;看人挑擔不吃力,但當人被金錢俘擄,就容易失控,得不償失。
「以前好介意唱片唔賣,拼命做,當自己係機械人,搞到好累,人稱自閉時期,心靈真係好自閉,就好似用泥塞住自己,唔願見人,感覺好困難。
「我用咗好長時間去走出困局。」
名利場,追逐的,還包括自己,當自我挑戰愈拉愈高,一條平衡線愈扯愈緊,最危險。情緒爆煲,倒瀉籮蟹,「我知道,好多人活在黑暗之中,有很多 struggle(鬥爭),其實,鄭秀文以前也是如此。」收拾心情,執番身彩,當日的苦,變成了今日的甜,「唱片賣唔好,咪算囉!或者,這就是上帝叫我唔好咁驕傲,唔好以為鄭秀文乜都得。」
福音唱片是 right timing做 right thing,「兩年前,唱片公司已叫我出碟,但佢哋完全出於商業考慮,我唔答應。」現在,身心進入完全 ready狀態,開放自己,就等於解放多年來的困擾,到時候,唱見證兼做善事,她會將唱片收益撥捐慈善機構,目前心水是兒童福利或男/女童院,「歌迷主要係 young generation,也想以年輕人為幫助對象,我諗, 80歲聽我嘅歌,領會點都冇咁深啩。」年尾又打算執筆出書,實行滲透性感染人,「只想祝福別人,唔諗賺錢。」
果然今非昔比。

Sammi Cheng
深藍銀紗釘鈕短褸$14,900
金色緞高腰褲$4,690
Both Marc Jacobs
黑色斜布背心$1,990
Pleasure Principle from Gallery de vie
金屬細釘頸飾及耳環(均未定價)
Both Plotz
腕錶 stylist's own
我愛 Mic Mic
出身於大家庭,嘈到慣,自己住,始終靜局,一個人睇電視、聽唱片、食零食,沒有分享,就沒有快樂,「有一下覺得寂寞,幾乎蚊螆飛過都聽到。」
鄭秀文說,一向不喜歡,甚至怕貓,獨居後,神推鬼擁養了一隻英國短毛貓,落手落腳照顧牠不特止,還將初生 baby嘜頭四圍公諸同好,包括初相識的記者,「我都估唔到自己會養貓,以前唔鍾意,依家好喜愛呀!」原本打算養狗,「我好鍾意大狗,好有安全感。」可惜在愛護動物協會揀唔中,反而,無意中睇中寵物店一隻小貓,造就母女情。「我當佢係寶貝,放工返屋企,好期待見到佢,我知道,這是愛。」
Sammi 12月尾的「 Love Mi世界巡迴演唱會」舉行在即, Mic Mic將暫託朋友家,自己專心迎戰。早於 8月 1日起,她已開始健身,每朝跑步個半鐘、緊接跟教練操多兩個鐘,「 schedule好慘烈。」身為減肥博士的她,堅持每日食量少於運動量, keep fit方法比從前「人性」得多,「有時夜晚想食粒朱古力,都 ok。」曾經滄海,健康重要啊。
「復出」後,講到明,每一年,拍幾多部戲、錄幾多張唱片、開幾多場演唱會,「想點行咪點行。」鬆緊自如,想開行 turbo又得,想收油又得,「工作模式,最合意。」這不是工作,想做就做唔想做就唔做,應該叫細藝。

Sammi Cheng
黑色短袖網衫$690
Creature de keis from Gallery de vie
幻彩珠片裙$38,000 Marios Schwab
七彩塑膠動物頸飾$7,850 Mctega
Both from Joyce
血紅鰻魚皮尖頭高踭鞋$6,790 YSL
鑽石手鏈$174,000 Chaumet
綠色絲襪、紅色絲襪、白色絲襪及銀色絲襪( worn as glove)
All stylist's own
後記
「人已經跳咗出來好耐。」
鄭秀文說,情緒病好番晒咯。
閒聊接近尾聲,助手忽然報料,有台灣歌迷欲打尖買演唱會門票,「唔啱規矩喎……」、「佢哋特登坐飛機過嚟……」、「咁,你幫吓人啦!」。
我絕對相信,鄭小姐的號召力,然而,她的親切,冇錯,係親切,今日真的耳聞不如目見。「如果有人因為我嘅改變而更加鍾意我,可喜吖!」
唔知是否好奇心作祟,我愈諗愈有興趣,聽一聽她的福音唱片,看一看她的心路歷程,研究一下她的病歷。
畢竟,情緒病,邊個香港人冇?
Shop List:
Chaumet中環雪廠街 2號聖佐治大廈地下 2536 9338
Gallery de Vie中環歌賦街 45號地下 2851 1848
Joyce金鐘太古廣場 334號鋪 2523 5944
Marc Jacobs中環置地廣場 104號鋪 2868 9782
Plotz 9755 0824
YSL中環歷山大廈地下 G3號鋪 2868 0092
撰文:伍淑嫻
形象:朱榮
攝影: CK@secret9productionhouse
化妝: Ricky Lau@ZING the Makeup School
髮型: Billy Choi@Hair Culture
鳴謝:東亞娛樂

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-10月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()