馬來西亞拿督女莊思敏,上月中公開承認隆胸升 cup,更親自披露整容醫生如何將四磅矽膠塞入乳房過程。經過驚心動魄兩小時手術後, A cup莊思敏搖身變成豐滿 C奶,更穿上三點式,狂晒事業線。僭建雙乳重拾自信,但為防人造乳移位,莊思敏每晚都要改變睡姿兼不能做劇烈運動。
影響日常生活不特止,原來今次隆胸,更直接影響她和男友吳浩康的親密關係,雙方更被迫禁慾半年。莊思敏表示:「佢到依家都冇同我有親密接觸,仲嫌我個胸硬!
. W8 W! h& i+ q. b% R- j
三點式首曝光, O; p! L% z0 k
after  C奶倒瀉奶
 H莊思敏隆胸後首度影三點式,毋須加墊就能造出胸湧壓迫感,「事業線」至少有三吋。
今年 30歲的莊思敏,上月在兩邊乳暈底部開刀,塞入 4磅矽膠,令莊思敏由 A cup變 C cup,所需的手術時間只是兩小時。但原來隆胸後的護理期卻長達半年,醫生叮囑她除了要定時按摩胸部令肌肉變軟外,胸部更嚴禁被大力觸碰,亦切勿做劇烈運動影響肌肉發展。

before  A級平地
莊思敏三年前亦影過三點式,可惜當時仍屬零波的她,即使加了墊亦毫冇睇頭。她說:「唔明自己嗰時夠膽見人。」《蘋果日報》圖片

Kafter3 I4 M$ H, R( X( E# o
躺臥敲警鐘
% Y* V+ x# ~# O! L: a9 T  @
唉!只可遠觀……(設計對白)

早前莊思敏出席首映,撐男友吳浩康有份做的新戲《綫人》。不過為免搶風頭,索性包到冚。《蘋果日報》圖片

before 微波現排骨! V' i2 F7 n% F: l: [" R
同樣一個甫士,但莊的假胸依然響晒警鐘屹立不倒,她說:「個胸都會因地心吸力而向下墜,不過我仲後生,十年後至算啦!」《蘋果日報》圖片+ b- Z' x: o2 M" }  D: \3 ?: B, \0 ?

上月 6日,莊思敏接受隆胸和割雙眼皮手術,之後更公開整個驚心過程,經過短短一個月,手術成果已漸見雛型) t- A3 \/ J$ T
; U# i( D4 z4 S- o" t. A
男友嫌整得太大- r$ X2 _5 d. o6 E4 `2 f
C級人造乳被列為「保護區」,莊思敏最切身問題,莫過於影響她與拍拖四年男友吳浩康的親密關係,半年內只能眼看手勿動。據知二人亦有共識這半年內要全面戒色,避免男方情不自禁起來,會用錯力度。對此,莊思敏說:「呢半年真係要小心啲,好似足球員受傷都要休養半年唔俾踢波,不過我哋最近各自都多嘢做,佢又要返內地拍劇,唔係成日有機會見。佢到依家只係見過製成品一次啫!睇完之後第一句就嫌我個胸硬同太大。佢又問我個 size係咪大定,驚會再變化。其實佢到依家都未掂過我,話驚我胸痛,咁講都係錫住我啫!講真我喺呢方面唔係咁有需要!」男友正值血氣方剛,現在被迫禁慾半年,但莊思敏從未擔心過男友會曳曳越軌。她說:「男人去滾,唔會因為我隆唔隆胸 o架喎!」

女記者即場驗胸:唔夠腍4 y6 {1 O. A- h
拍攝期間,本刊女記者親手觸摸莊思敏假胸,測試假胸的柔軟度,發覺其胸部還有點硬。女記者之後雙手輕輕托起莊思敏胸部,感到其胸部好墜手,略嫌重咗啲!
5 Y0 I: n, F- ~1 S4 ]; o: n
篤胸
! K9 c( ~3 ^6 q
托球


隆胸割雙眼皮不特止,莊思敏在訪問當日還表示仲想整白棚牙,話口未完,本周三( 8日),記者就在她的微博發現她已經搞白咗棚牙。
歡迎記者驗 C奶
被男友彈胸硬,莊思敏解釋由於隆胸後頭兩周,胸部肌肉急速擴張,加上傷口未消腫,所以胸部質感略硬,「㩒落去好似㩒緊健康球咁嘅質地。」現時莊思敏需要每周到美容院搵人按胸兩次,令胸形自然,「醫生有叫我平時自己試吓按,不過我就冇乜心機,唔通右手揸住 mouse,左手按胸咩,咁咪會大細胸囉!我最多都係每晚沖涼嗰陣按幾下,我冇叫阿 Deep(吳浩康)幫我按呀,驚佢手勢唔好。」記者隨即向她要求親驗其假胸,萬料不到她無任歡迎,任摸唔嬲。
「我有好多同性朋友都摸過,依家同朋友食飯都係講我隆胸嘅話題,我選擇得公開就預咗俾人驗。」記者向莊思敏 C奶又篤又托,發現她的假胸依然未夠軟熟,亦略嫌重了一點,但就摸不出矽膠位置,效果尚算自然。她續說:「隆胸後一個禮拜,真係覺得負擔大咗,不過我依家已經適應咗佢哋嘅重量,跑一陣都頂得順嘅。」
9 }& \+ B5 [3 B
莊思敏現在和思欣、思明(左)兩位妹妹同租住貝沙灣,她說:「佢哋都有摸過我個胸,都好滿意,不過我冇叫佢哋整呀,佢哋應有盡有。」 
A% I$ l
自爆真空行街
莊思敏亦自爆自從隆胸後,除體驗到有胸女人的着數,行騷不用左托右托外,更「乳」眾同樂,日日真空出街。「現在着衫超快,以前要因應唔同嘅衫,要將個 nude bra移位,又要黐膠紙,依家一除一剝就得。我諗我呢一年半載都唔使買咩新嘅內衣,戴胸圍亦唔使咩承托,普通嘅 bra就得,或者就咁貼乳貼,好似返番去以前讀書嗰陣,好 free。」6 X2 V& ~) Q- h3 r6 G* O& h
: v# D6 F, U2 Q* E1 z
隆胸後升級待遇$ m$ j+ ^- q' i4 A
昔日莊思敏曾批評一眾 o靚模,如今她卻恃胸上位,似乎有點自打嘴巴。「我係好開心公開咗隆胸之後,多咗人噏得出我個名。以前出席一啲公開場合影大合照嗰陣,多數都俾人安排企喺後排,依家咪行前多一兩步囉!不過我冇諗過因為隆胸而要啲咩名成利就,亦冇話要加價。今日唔知聽日事,或者下個月又有人隆得勁過我。咁當然呢排大家咁關注我個胸,冇理由收到咁埋。」* A0 D3 ]# I$ X( q
隆胸令莊思敏聲名大噪,但最令她感到欣慰,是外間對她的評價尚算正面。「喺香港隆胸整容就好似犯咗彌天大錯咁,冇諗到大部分人讚我勇敢,冇去專登講啲難聽嘅說話去攻擊我。老實講,做完手術,出街都有啲麻甩佬由頭望到我落腳。不過亦試過有次行街,有幾個女仔走埋嚟,話『莊思敏,你好勁!』。嗰吓真係幾感動,一嚟佢哋識嗌我個名,二嚟原來我做呢件事(公開隆胸)其實都幾型。」
「不過就算有人話我,都冇得唔高興,咁我隆胸真係事實嚟 o架嘛!我好難要求所有人都接受我呢個決定,但我冇後悔過做手術。心口多番兩嚿肉,我依家先覺得自己似番個女人。每朝照鏡,都會特登望多兩眼自己嘅 figure,其他人講咩, who cares?」
啱嘅,最緊要咪整上癮啫。 who knows?
: }% h  E- ]8 }& ~: C
莊思敏自言她的身材因隆胸後成為話題,她說:「上次 Kathy(周汶錡)見到我都叫我俾佢睇下。」* @( }, M, b6 ?/ z8 @- u: Q1 k
! L* r3 L# l6 {& j0 \8 y
港男騷坐靚位) r/ O: T7 o: o; b) R* {
莊思敏是 TVB「港男」的常客,不過卻經常被安排坐尾排,冇乜人留意。自公開隆胸後,莊思敏在今屆「港男」選舉中,隨即被安排坐在一班名模的中間,司儀伍詠薇亦特登叫她逐一點評港男,升 cup又升呢。
' m/ y' k) \2 C3 Y; H2 K
3 f- [6 F/ o! [  N8 s% Z
乳暈敏感度不變
莊思敏隆胸後,要定時到診所進行半小時的胸部按摩,每周至少兩次。 Dr. Reborn專業醫生美學中心發言人陳小姐說:「一般會以指壓嘅方式,以撥嘅手法,喺胸部上逆時針向內按。經過專業按摩後,胸部喺三個月後就會好自然。」對此莊思敏說:「我依家傷口拆晒線,個胸部基本成咗形,亦都開始軟熟 o架喇!」陳小姐續指隆胸影響性生活是毫無醫學根據的說法,她說:「雖然喺乳暈開刀,但絕對唔會切斷神經線,只係建議半年內不宜大力觸碰胸部啫!」對此莊亦說:「乳暈的感覺同以前手術前一樣,好似出入啲冷氣大嘅地方,都一樣會飛釘,哈哈!」& [8 X7 |/ R! h) C; p" I1 Q! F7 ]
" e. s2 q! I( A7 }: E# p# S
升 cup賺 30萬, W& a: `" s$ F+ ]5 ]
莊思敏隆胸隆出 noise,立即吸引不少客戶搵她出騷, TVB又有不少節目搵她做嘉賓,曝光率大增。單是隆胸後第一個月,便吸金 30萬。6 V" n9 ~) w/ a; s
0 v3 I; x/ S% j+ f% p( U
2 G/ N  y+ \% D7 S) W9 l" P
& |1 ^2 n6 Q: d) ~$ J- I
3 Z. B2 d/ ~: N# H* h1 m" o' b
婚紗設計活動 3萬
藝術品博覽會 3萬# T1 Y$ n. A1 ^/ W* M5 V
Harvey Nichols時裝騷等 9個- K, [3 x% p5 s
合共 27萬
電影' P/ i" A! H& m7 x, m
葉念琛新戲客串 3萬; Y, D* T+ }, j$ J$ o
電視. F8 v- P) S3 Z
TVB《 Big Boys Club》嘉賓

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()