今時今日,整容普及。唔少藝人為求容貌變得精緻上鏡,均願捱一刀甚至多刀。雲集一眾花旦、小生的 TVB,更是藝人變臉大本營, pizza面變 V字臉,矇豬眼變 barbie眼,豬膽鼻變間尺鼻,變臉技術神乎其技。*
本刊收到可靠消息, TVB藝人改頭換面明目張膽,皆因背後得公司高層御准,更有女高層 H小姐甚至親自帶藝人幫襯台灣一相熟整容診所玩變臉。得女高層 H小姐帶挈,有矇眼小生瘦臉開眼後,晉身無綫當紅帥哥;有浮腫面單眼皮佳麗變靚後,釣到內地金龜。

02年
r' @
近年 TVB唔少藝人容貌被翻舊賬,縱使藝人大多以「瘦咗、箍咗牙、化妝唔同咗!」作理由,但翻開他們初入行的照片,與現今照片對照,五官、面形兩個樣,真係靚咗好多。6 L0 l3 R5 O# K, B# F5 l6 h
/ i  c( H% ]* Y+ g
林峯易容術' m' G, C" k+ B4 B- P% ]% A. v
02年林峯剛出道時,面闊鼻扁兼細眼,不過,幾年來悉心打造,現在他雙眼皮變深,眼大有神,鼻子屬又高又挺,面形則又長又尖,典型小生靚仔樣。

H小姐
女高層 H小姐五年前拉隊去台灣執靚五官,同行的全是她力捧的小生、花旦,個個執靚後,返港工作量大增。% N* ]" U# Z0 k/ z) d7 M9 `) P
# w, c. `2 H+ G( H% {/ {% `
99年

鄭嘉穎刀削面
還未入 TVB前,鄭嘉穎一張包包面甚福相,不過近年卻神奇發展成刀削面,輪廓比以前突出。
# ?3 G/ y$ C7 b- d
楊怡初出道時嘴部上顎骨向前凸出,孖潤腸嘴,再加扁鼻、細眼,毫無星味,近年卻變了鬼婆鼻及銷魂眼,扒女大翻身。( S% h" O# p. t' J2 X4 S2 Z2 ]

楊怡大執位9 f. N  q  {! P! f) n' c% n
# ]* d" f. H* D0 r
03年3 v! X! e' I- B8 n, T" k
以前面圓圓的胡杏兒稚氣十足,近年鼻樑愈來愈挺,面形愈來愈尖,由鄰家女孩晉身美女行列。6 Y3 {4 u' |: S. K6 h0 H* k& c
% B7 m" z  ?+ Q& q* p% P
胡杏兒 V字面
下令要藝員整容' E( L- ?7 a4 Y0 a+ r+ B
唔少 TVB藝人面目大執位,其實並非個個出於自願,就如前無綫藝員王賢誌曾踢爆無綫介紹整容醫生俾藝員做手術,更直指有高層要求他將嘴兩邊收窄,才肯與他簽約。周二( 7日)本刊致電王賢誌,他表示:「唔講咁多啦,我依家跟老竇做生意,總之我之前講嘅就冇錯啦!」另外,吳文忻早年亦爆監製李添勝要她執靚個鼻,事後李監製更直認不諱。
據知,無綫多年來,內部有一條不成文規定。藝員整容,無綫非但冇阻止,甚至試過有潛質當紥的藝員拒絕整容,結果被高層捉去照肺。; w* o9 f; h/ i3 Q* p, G4 H/ H! b
「有次入廠,有個上緊位嘅花旦俾監製『的』埋一邊,開頭見個監製係咁用手指篤佢塊面,我哋都唔知佢哋講乜,不過個監製愈講愈大聲,仲猛話:『你塊面兩邊腮起晒角,我要鏡頭就你,盞燈又要就你,你做戲做到曉飛都冇用。』」知情人士透露。
5 g( `$ Z4 U1 g1 k7 M5 L0 n. n
其實整容的風氣,自六十年代邵氏女星開始,其中艷星邵音音更因整容整上癮,近年她曾在訪問中大談整容後遺症。

09年

女高層整容整上癮% [% J6 `8 R) Q; [) Y* R! H4 Y
花旦小生要出鏡,面容要「執」靚啲自然無可厚非,但據知一位女高層 H小姐,由於有感年事漸高,擔心人老色衰,因此五年前開始幫襯台北市漢中街一間整容診所。「其實個女高層 H小姐好多年前已經鍾意去韓國整容,係近幾年先過台灣,話貪嗰邊方便,事關好多時 TVB都會去嗰邊搞活動,咁佢帶啲藝員過去嘅時候咪順手執埋。佢呢幾年都去嗰邊整咗 3、 4次,除咗整下巴,上年仲整高咗個鼻,不過每次返嚟都話嫌未整得夠。」該女高層 H小姐隆鼻後,試過有次公司開大會,由於未消腫關係,其他高層對她竊竊私語,有某高層背後更叫她做「整容怪」。
近兩年,女高層 H小姐旗下多個愛將,被指面目全非,據知當中絕大部分都是她的傑作。「佢私底下成日同啲親生仔女講,呢行靠樣搵食,做偶像就要有偶像嘅樣,總之每次過去執少少,唔貪心就唔會俾人發覺。喺佢嘅潛移默化之下,好多藝員都聽晒佢講,跟佢過台灣變臉。」: r: u$ k0 l/ o' `% P8 ?
  W! J* N7 p% r+ x& u0 |; l
「王子」揀頂級物料/ N" k- n1 W1 W# f6 Z
本身出身富家子弟嘅「王子」,約四、五年前開始得該女高層 H小姐睇起,亦係首批有幸跟她過台灣執樣嘅藝員。當時鼻扁眼細嘅佢,雖然相貌唔多起眼,但因有米家底兼老竇同 TVB話事人係世交,所以一入行即做二線主角。
不過「王子」自知長相平庸,若然要上一哥位置,五官一定要大執。其實「王子」本身試過幫襯中環一間整容中心,但女高層 H小姐就建議佢去台灣執,事關當時「王子」有劇要喺台灣宣傳,所以佢就跟女高層 H小姐去變臉。
最初女高層 H小姐建議「王子」先執靚對眼,隔段時間先再整鼻,但「王子」就話想一次過整。至於隆鼻手術用嘅物料分三級制,分別係台幣三萬至八萬不等,「王子」就揀最貴一種。由於變臉程度太大,「王子」一返嚟即被人笑佢做「間尺鼻」。
P6 D  P% r
「小白臉」換皮削面
小生之中,年紀唔細嘅「小白臉」,亦得女高層 H小姐帶挈,兩年前到台灣變臉。一直有打開 botox瘦面嘅佢,由於長年捱夜拍劇,面部皮膚變得粗糙、即使 botox亦救唔番面部鬆弛嘅肌肉。
「小白臉」有次同女高層 H小姐傾開,女高層 H小姐即整容顧問上身,建議佢去換皮。本身國字面形嘅佢,知道嗰邊嘅削面骨手術,淨係喺兩邊面骨開小窿取骨,唔會留疤痕,唔同以前要喺口腔切肉取骨,所以索性喺嗰邊做埋削面。埋單十二萬台幣,話咁易變成依家嘅瓜子口面。

「大山婆」削骨闖影圈* \; a1 r( O$ \7 u% j& L- G
「大山婆」原本係無綫當紥花旦,可惜幾年前因扭計俾公司雪藏,到近年先解凍蒲頭。雪過一輪,「大山婆」除咗個人成熟咗,就連個樣都唔同咗。本身四方角面嘅佢,出番嚟竟然變咗 V字面,兩邊腮骨離奇消失。
原本黐開高層「大師」嘅佢,後來轉軚埋咗女高層 H小姐堆,女高層 H小姐見係自己人,將佢介紹俾電影老闆。佢仲話如果「大山婆」想拍戲,就要執執個平面方角面,事關依家啲電視同電影都係 16:9闊銀幕,本身面闊嘅「大山婆」肯定冇運行。「大山婆」最後跟女高層 H小姐去台灣削面骨,埋單十萬台幣。變靚咗嘅佢,近排仲鍾意紥起頭髮展示成果。

「綠油油」換面釣金龜0 D9 u) S- U0 U' r% Q% a
選美出身嘅「綠油油」,初入行時五官十足發水麵包,浮腫眼皮、豬膽鼻加個 pizza面。不過女大十八變,自從跟女高層過台灣走咗兩轉,「綠油油」五官即變得精緻可人,就連 A級身材亦彈升至 C級。由於全身做晒,「綠油油」埋單承惠五十萬台幣。( {, C5 G% \& Q$ l
雖然花唔少錢兼要捱幾刀,不過「綠油油」都有可觀回報,事關經女高層搭路下,「綠油油」順利結識內地富豪,雖然最後兩人分咗手,但經富豪帶挈,「綠油油」投資有唔少斬獲,現時更係圈中小富婆。2 Q: d1 y, F/ U0 i+ B( v

明星玩「微整形」
多得台灣藝人吹捧,近年不少港人都放棄韓國和日本等整容強國,改為幫襯離香港較近的台灣。而位於台北市漢中街,是台灣出名的整容街,大大小小整容診所布滿街道兩邊。4 A7 c  F7 B9 P' o
現時台灣整容技術發達,更興起「微整形」技術,如開窿削骨,打透明質酸針隆鼻和假下巴,鐳射磨皮及電波拉皮,無需開刀就可達至變臉效果,方便快捷不留痕兼價錢平,吸引不少中港台藝人幫襯。

台灣的漢中街,整容診所開到成行成市,當地有不少著名整容醫生,連明星都幫襯。
; X4 X1 U! s+ ~

台灣的整形中心,更以韓星作招徠。7 @: }5 {+ }' H: ~0 o" C: Y
3 ~5 l* g, H' {0 C# s0 r
疑似帶團女高層. H. Q! D* g. ]$ j+ Z" S3 }

樂易玲是資源部總監,與各小生、花旦亦私交甚篤,在無綫位高權重。) B3 ?, K: a0 F3 e# F4 Z& L

前港姐統籌 Rosa(陳紫蓮)與歷屆港姐熟稔,人緣甚廣,兩年半前已離職無綫。) y: v  O5 u* A' Y5 t/ _% N

珍姐(曾勵珍)乃製作部戲劇製作總監,在無綫亦是呼風喚雨的人物,眾星都要俾面。
; j% p* i' F1 E7 a1 F( d1 S- N
梅小青是無綫電視劇監製,作品有膾炙人口的《法證先鋒Ⅱ》、《宮心計》及《公主嫁到》等,捧紅了不少小生及花旦。

何小慧擔任不少大型節目監製,如《港姐》、《荃加福祿壽》及《歡樂滿東華》等,各大小生及花旦都曾與她合作。4 p+ d+ N% m" m% h( \

變臉大全
其實,唔少小生、花旦入行後愈變愈靚,五官到面部都可以來個 180度大變,化腐朽為神奇。0 R" y! z. g( I2 `) c

05年
( y- h# g& T7 f5 r6 C: p
陳法拉拉長倒三角
選美出身的陳法拉,亦是無綫變臉大師,由 Pizza面進化倒三角,神乎其技。

07年5 i; v% r0 d2 g( }
5 q' L% Q+ t, G' L( u
楊秀蕙包面變歪面: C; d( \9 v6 a2 P
楊秀蕙乃變臉變出禍表表者,包包面總好過歪面,可見其變臉術確走火入魔。& W: U* H3 I7 e8 n( r3 e  _
: k" T/ T3 b: e- i. b
01年

廖碧兒變走國字面6 }7 m' i, @! z" R9 e) b

05年
) U7 a4 [& [8 R2 y! z; g% \
徐子珊包面變尖錐

05年' v* _- h& n, X  I% C# \! T" L

葉翠翠扒女變美女

05年
% i0 x5 m) j4 q; ~+ Z
高鈞賢假大眼 V面6 ~9 s) W' d8 K
6 a; u' T% Q5 o; @- T) u% q4 L" u
眾星談整容- D5 E' b1 S/ G6 y$ p. v  Q& S
TVB的小生、花旦整容傳聞無日無之,對於整容,雖然個個唔認,但就個個唔介意被懷疑,仲話係靚嘅指標㖭!
* T2 q& y4 u% O) C3 [% x4 ^
林峯 係化妝效果囉7 k5 ]) |+ {1 \! V' T1 p
「吓!我未聽過喎,男仔唔使搞啦!我覺得係化妝效果囉!(你都牽涉在內。)冇所謂啦,都講咗咁多年,當幫《摘星》宣傳囉。」

宣萱 一齊去有個伴3 a: r" q% o% `+ u4 }& h
「好彩冇人叫我,即係我個樣都仲 ok啦!哈哈,遲啲就唔知喇!如果公司強迫性梗係唔接受啦!但如果要求到,而自己又覺得 ok,一齊去有個伴嘅!」

陳豪 有缺陷好啲- e- m. j0 Q2 N% @
「係咩!有啲咁嘅嘢咩!我自己就唔需要,依家 ok喎!我覺有少少缺陷美好啲。(廖碧兒被傳有份喎?)佢 ok o架喇!唔使搞喇!」& e+ |( J/ \1 n: t

唐詩詠 即係讚我靚咗啦
「真係 o架!又冇人邀請我嘅!俾人話整過都開心嘅,即係讚我靚咗啦!, K& w: S; k3 ]
( K) }% Q- _, y6 D% `  {" y7 [0 b& m
馬賽 我戥佢哋開心
「同事靚咗我都戥佢哋開心,手術嘅嘢就唔知,應該尊重每個人嘅選擇!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()