《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》上月初先啱啱開拍,出動埋 3D特技、當紅 AV女優加中港肉女群揪,戲未上,《肉》片國產代表藍燕,忍唔住率先吹水與導演唐季禮嘅性愛戰績,再膽拖埋周杰倫、黃曉明嘅追求史,有聲冇畫一樣激。#
眼見藍燕爆料上 C1,《肉蒲團》群雌都開始做嘢。 36F陀地模雷凱欣在戲裏不但三點盡露,一脫搏到盡。去年爆出和「小豬」羅志祥一齊夜蒲而傳過緋聞嘅雷凱欣,早前飛去台灣宣傳仍然死咬小豬唔放,喊住重提小豬舊聞,小豬手尾超長呀!) u# N  w% c4 {' d- E* }9 v* E6 L" ~% ^
9 l) y' ]+ F) ?4 Y; k# ?
現年 27歲的雷凱欣, 10年前年僅 17歲參加有線嘅「 VJ票選」得到亞軍而出道,後來加入曾志偉東方魅力公司旗下三人女子組合「 3G」出過一張大碟;又與另一女模黃榕組成「大波 Twins」,一直靠 F奶剝衫搵食。台灣《壹週刊》圖片
j* |( w2 t; H# X
27歲嘅「 o靚模始祖」雷凱欣出道 10年,雖然有 36F巨乳身材,但一直代表作欠奉,今次在《肉》片執到好籌扮陰陽同體嘅人妖夠晒激,豪晒導彈之餘,仲要裝假狗:「我呢個角色唔只會同男人搞,仲會同女人搞,總之最後好多人都爭我啦!」" I, A' @- T- C7 ^- p

搞陰陽人8 l7 Y7 N! J' Q+ @. q
上週三( 1日)雷凱欣第一日開工就要負責挑逗葉山豪,劇情講葉山豪唔知雷係陰陽人,仲喺大班人面前上下其手勁投入。
7 o  G% |1 s' b/ l1 n( z
. @" I5 w% c* F4 m1 W2 ]5 C
" C* h, T6 ?3 a! x& }
疑似網交
09年 5月網上流出疑似小豬的男子玩 cyber sex,遭女網友公開赤膊上身嘅視訊,搞到小豬在節目《娛樂百分百》中表示會採取法律行動來洗冤,咁啱小豬當時又俾台灣傳媒影到同雷凱欣一齊夜蒲,今次再被雷凱欣擺上枱,小豬命犯桃花呀?
8 T( e# d8 I2 o4 U8 B

聞豬即喊7 O2 Y( T5 d9 `5 d
雷凱欣早前喺台灣搵塔羅牌占卜師小孟占卜姻緣,聽到同小豬有緣無分之後,即時交足戲攞紙巾抹眼淚,與一年前回應小豬緋聞時話「我跟小豬有共同好友 party boy,所以才會碰面」時,完全兩個樣喎!

台灣《壹週刊》圖片

提小豬喪喊
雖然話陰陽人夠綽頭,不過《肉》片中港日群雌亂舞,簽約蕭定一旗下的雷凱欣,唔學吓同門師妹藍燕搞吓新聞好難發到圍,難怪雷凱欣仍然重提一年前同台灣天王小豬(羅志祥)嘅舊聞炒作。! b( _0 A& h( E8 v' J  H9 m+ C
雷凱欣去年和小豬一齊蒲夜店而傳出緋聞,可惜雷喺台灣知名度太低好難煲得起,為咗谷人氣事隔一年雷凱欣有水仍然抽到盡。上月 18日雷凱欣去台北人肉宣傳,順便搵塔羅牌占卜師小孟問感情事,佢直接問和小豬嘅「將來」時,占卜師話:「過去的事不要再想了!」雷凱欣即場灑淚,仲話:「不能說,就是有感觸嘛!」散玩都咁有感觸,好難明喎!3 V$ I" k  s; K9 K( |% `1 H
) R  z1 n% x, [# t, N# L6 L
下體受傷7 L( c. y. O. q
咪以為拍床戲好爽,男主角葉山豪因為之前日日用封箱膠紙黐住下體,搞到下體損晒甩毛要睇醫生,雷在挑逗佢嘅時候要就住就住:「我都驚整親佢,不過佢休息咗成個星期,應該冇事嘅!」 0 X5 _+ E; O" X% q2 `# \4 `1 V

熱到出火" ~. y9 g7 o8 t/ `4 L
拍攝當日香港氣溫有 34.1度,成為今年最熱紀錄,在戲棚加埋超高溫嘅射燈,葉山豪和雷仲要磨嚟磨去,熱上加熱,難怪雷凱欣熱到擘晒髀。

B5 b
同片勁敵
唔計亂噏嘅藍燕,同片仲有日本 AV一姐原紗央莉(左)和周防雪子,對手咁強勁,難怪雷凱欣咁緊張諗計搶鏡。
$ w( X3 [# t0 {5 v9 i

性女藍燕變瘟神
曾簽下英皇藝人約的內地女星藍燕,因自爆同導演唐季禮「一日三次」色情史而 hit過,搞到唐季禮要立即發聲明劃清界線。不過藍燕搏盡,連同片男主角葉山豪亦對藍燕唔多滿意:「佢成日喺公司唔知情嘅情況下同週刊夾新聞,後來搞到公司開記招要佢讀公開信,不過佢喺記招上喊晒咁,好假囉!」
自從佢自爆性史之後,個個都怕咗佢,連班演員都喺背後叫佢做「大姐大」,「總之佢一在場,成個氣氛就好怪異!」藍燕生人勿近,連老細蕭定一日前亦表示除《肉蒲團》電影合約外並無其他關係,藍燕今次好可能一鋪清袋嘞。
3 k/ x5 x# c( N) x. L) U
藍燕鍾意做新聞,連同劇主角葉山豪都話:「個個叫佢大姐大!」

6 E$ L" ]+ H) ?
藍燕之前大爆同導演唐季禮有性關係,到唐季禮出律師信佢又改口話雜誌作料,搞到雜誌要公開錄音澄清,藍燕變成過街老鼠。

變靚剝盡啲! x7 l. u+ t, ?2 _  ^7 J- k) p1 M" L4 z
有 F奶波神之稱的雷凱欣入行將近十年,一向死守三點,可惜年屆 27仍然冇起色,今鋪簽蕭定一拍《肉》片剝盡,雷凱欣「順便」變埋樣。高鼻尖面成個靚晒,雷凱欣亦大方認話:「公司覺得我個鼻打咗透明質酸會高啲,我咪去打囉,之後又打埋肉毒桿菌( botox)瘦面,塊面咪變瓜子囉。」不過 botox頂多維持 3至 4個月,睇嚟套戲拍完雷凱欣又要補兩針啦!

瓜子
雷凱欣承認隆鼻兼削面,不過 32F就係堅嘢,唔使打假波!1 Z7 M! C) j$ @
透明質酸隆鼻、 Botox削尖面

'02大包( J9 T) j  R+ X

02年未執前,雷凱欣成塊面圓碌碌。8 U- Q7 A6 u0 P

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()