馬尼拉人質脅持慘劇,容祖兒喺微博講句叫人唔好仇視菲傭,慘被選過立法會議員的林依麗,自拍短片勁寸祖兒只係「歌星仔」冇資格評論。/
之後祖兒好友 Wyman、何韻詩等紛紛出面撐,但上週三( 1日)林依麗仍然冇笠水,先話班明星係塘邊鶴博見報,之後又重點出擊寸 Wyman:「咪當畀佢用吓個腦囉,唔係佢個腦冇用啦!」
林依麗乜都敢吠,原來自以為係市民喉舌:「如果我唔講,香港就玩完啦!」班明星仔今鋪辣正火水喇!$ e. L7 S3 O# j/ e+ x$ @+ G5 ?
* X* y) r% ?7 x! k% G7 q
希望學懂包容(真實對白)- z; ^3 E. i2 j4 C/ w, E) u& s
9 B/ Q% T6 J! \
互動片段: 林依麗唔知 Wyman乜水) z8 E' Q7 J, U3 m& {5 Z, N

53歲林依麗其實一直唔收口,於今年 5月參選立法局議員時,喺商台公開與衝入錄音室的謝偉俊互插兼大叫非禮,之前又試過投訴保安員非禮,反被法官指佢虛報,被判監 2個月、緩刑 18個月。 / V; [& v& D' y8 o

林依麗話未見過藝人去投票站投票,但查實 04年立法會選舉,容祖兒、古巨基等明星都有親身去票站,林依麗隨口噏,但祖兒仍然處之泰然,仲留言說包容對方,就算週日上《勁歌優秀選》再被王祖藍笑做「祖兒仔」,祖兒仍然笑得出。

「我唔講,香港就玩完。」" M4 ?4 X+ e# s0 V
上週三( 1日)林依麗向本刊說:「如果我唔講,香港就玩完啦!我性格一向見到咩唔公平都會出聲,我講得出就唔怕死!好似前排喺街有個馬伕打個妓女,全條街啲人冇反應,我咪上前鬧個馬伕,我唔做冇人做啦!」3 W" }: U6 C8 ]3 z
對於公開寸容祖兒係「歌星仔」,林依麗仍然有火:「佢唔鍾意歌星仔,咪叫佢大歌星囉!我想出位?我每日都就不同議題拍片,咁啱俾佢(容祖兒) fans攞咗做話題,我都唔係想畀佢哋睇嘅,啲藝人要見報先咁大反應,啲塘邊鶴想出位就真!」1 |* r  p9 |$ A
$ z0 Q" {* ]& v  _6 d5 m* U% ]
啲塘邊鶴想出位!(真實對白)
對於藝人群起不滿,林依麗仍堅持自己冇錯,仲話只係班藝人想見報先咁大反應。
o: J
「未見過明星投票」
|對於 Wyman喺微博反寸話:「歌星仔沒資格評論時事呀……那麼應該連投票權、知情權、議事權……都一併取消吧。」林依麗當然唔會客氣:「我唔識邊個 Wyman,咪當畀佢用吓個腦囉,唔係佢個腦冇用啦!我參選咁耐,未見過一個明星會去投票站投票,連選民都唔知登記咗未,佢哋自己個區議員係邊個都未必講得出啦,如果佢哋肯去投票,政府應該多謝我喇!」班八婆仔有話題都要多謝你添!

細仔出事! b  _; Y+ s$ B: D) `* v
05年林依麗指細仔周啟隆被就讀的保良局顏寶鈴書院老師罰跑樓梯受傷,羅校長表示:「我哋從來唔體罰學生,田徑隊都成日跑樓梯,不過佢個仔就因為呢件事退學!」《蘋果日報》圖片

再撩開拖9 N1 p. ]& D( e
馮德倫積口德
|雖然馮德倫同祖兒唔算好友,但佢仍於微博爆粗鬧林依麗,邊個唔啱都好,爆粗有失身份啫!

& S. ?: i9 A3 j# R; y$ Q) ~  _
" ~; Y3 ~; L" G$ l' }8 D
「呢啲人講啲咁嘅嘢,叫佢積吓口德先。」
Wyman腦冇用$ o) W! k2 t9 Q, c0 r! C3 q
Wyman喺微博暗指林依麗似襲警的包致金侄女 Amina,雖然林依麗對住本刊勁寸 Wyman話佢「腦冇用」,不過見有鏡頭影住就講得超小心,唔似佢作風喎!# z# z4 p" R" C4 i+ q& S( M2 h

- A, s" _& q) \5 [* ]3 R8 n& _

「唔知佢係邊個,個同事話光頭有鬚嗰個,咪當畀佢用吓個腦囉,唔係佢個腦冇用啦!」

何韻詩博見報( g: W8 o7 \3 _: V0 y3 @# Y( j
祖兒老死何韻詩冇正面鬧林依麗,佢只係話「咁連透(唞)氣食飯沖涼都唔得?」

/ r0 ]7 W, j0 G' W9 S
7 I9 l. e5 `7 q
「梅艷芳個徒弟?鍾意女人嗰個呀?佢哋想見報,都唔怪得佢哋嘅!」


狂晒大歌星合照
林依麗對時下娛樂圈歌手睇唔上眼,佢話:「鶽家歌手個個咬字唔正,五音不全,唔知佢唱乜!」佢眼中嘅大歌星, 9成都係 8、 90年代巨星,仲要經常同佢哋合照。林小姐不如放開胸襟聽吓人唱歌先啦!4 F( }+ M1 P- R) D8 _
' f3 V) O7 H0 Q$ e
劉華唱演都得
劉德華又好戲,扮咩似咩,唱歌又好聽,首〈一起走過的日子〉最好聽。

Sammi多飲歌4 X8 ^4 }* x; \! a6 n) D/ ^
我去親卡拉 OK都必唱 Sammi首〈值得〉、〈不拖不欠〉同〈總算為情認真過〉,全部係我飲歌嚟 o架!佢跳住唱都冇走音,呢啲先係大歌星!9 H' r  r3 T, F- H3 x5 M+ m% P

陳慧琳夠高貴" d) }/ ^  f/ h) j$ g5 ?
陳慧琳形象好高貴又健康,咁嘅歌手我最鍾意,我都有去睇佢演唱會。: h/ u" u; b' G+ T+ v  |1 ]
( [& _* Q( x' h
籮記最經典
羅文啲歌最經典,首首歌又好有意思,親情、友情、勵志嘅歌詞樣樣有,鶽家啲歌都唔知唱乜!* p1 W( G9 \: Y0 B& q+ w

叫特首做人質
林依麗話完祖兒係歌星仔,又對記者發偉論,她說:「今次政府反應都慢啦!曾蔭權如果有 guts(膽識),飛馬尼拉最多 2個鐘,由佢換啲人質,你睇菲律賓會唔會咁馬虎救人! 8個人就唔使枉死!」之後佢仲攞出自製橫額表示對菲國不滿。 3 l' `/ {( s7 H" j0 F
- H2 ?7 V4 u; k& L' D% n% i
林依麗自製橫額參與悼念活動,不過無啦啦話:「同志仍須努力!」暗示叫中央出手。; o( y, n" i2 @$ o7 L. k- n

寸成龍淫蟲
成龍喺 Twitter向菲律賓人示好言論後,有 fb友發起「向淫蟲說不 向成龍說 fxxk」群組回應,林依麗拍片說:「向淫蟲說不係啱嘅!鶽家咁多藝人幫佢解話,都係想拍戲啫!如果死嘅係成龍老豆老母,你會唔會咁講?你哋班擦鞋明星,如果死嘅係你哋老豆老母仔女,會唔會幫成龍?講番啲真嘢啦,唔該!」 ; c. W8 v5 U5 p
/ r6 n( o2 P& }6 |+ Y# n
林依麗斥成龍要道歉的話先關閉佢喺菲律賓間餐廳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()