繼家姐何超雲與皮草太子爺王大業分手後,最近又傳出細妹何超蓮跟靚仔男友 Jeremy Wong甩拖,搞到日日以淚送飯,何家三房千金齊齊掟煲。
雖則 Jeremy對外強調與超蓮「關係冇變」,但本刊收到風 2人已正式分手,主因是超蓮不滿拍拖期間,男友新聞多多,加上 2人經常為小事吵大鑊傷和氣,最重要係超蓮阿媽三太陳婉珍都出手棒打鴛鴦,導致超蓮狠下決心,跟拍拖唔夠 1年的 Jeremy斬纜。+ x4 a, W) I9 f! X8 q8 b

5/9二缺一
週日晚,死黨 muimui先走,超蓮惟有獨自行銅鑼灣,只見二缺一的她,唔見招牌「四萬」笑容,一直愁爆。

外間以為 19歲何家三房女何超蓮,與在澳洲修讀機師課程嘅男友 Jeremy打風打唔甩之際,上週超蓮突然在微博表示:「好痛……真的好痛,眼淚不停的流,我是真的做對了嗎?」又反問自己是否單身,暗示已跟 Jeremy分手。

7月愛得癡纏
兩個月前,超蓮與 Jeremy孖住到銅鑼灣行街,當時 Jeremy右邊頸上仲有大大個「咖喱雞」,愛得好鬼癡纏。$ Y9 a2 d0 d" o4 ^4 j" ^
2 @% I+ A9 i! |, U2 o8 a! I/ D
箍煲失敗
人由 8月尾開始冷戰,上週 Jeremy曾到海灘獨自用蠟燭砌出心形圖案,還將相片放上 fb向超蓮箍煲,不過最終都失敗。網上圖片2 X5 L' M3 S- y# M
% _" E, F# i! l. j0 @8 ~. F. x
週日下午,超蓮就拖埋死黨 muimui流連於銅鑼灣血併 hea時間。
4 y" G7 k$ ^+ ]6 p0 X
禁止過夜
熱戀期間, Jeremy經常飛的到超蓮位於渣甸山布力徑豪宅上門會女友,不過 Jeremy就唔會過夜,因為三太唔批准。4 ~) \7 m1 J# U3 c; t  d

男友恨出鏡8 h& V. a* {- r# ~2 I
事件曝光,超蓮雖隨即刪除文章,但上週五出席「東華」活動時,被問到甩拖一事,超蓮依然笑住話:「我見過佢,佢對我好好……唔開心咪喊囉!鶽家 ok!」之後 Jeremy亦表示與超蓮情未變。但本刊收到消息,東華活動後兩人正式分手,主因是三太陳婉珍出手斬斷 2人關係。. z0 G) p$ c( m& F5 D, T) |+ c, g
據知情人士透露:「其實超蓮同 Jeremy拍拖以來,超蓮覺得 Jeremy成日都好恨出鏡,好多時仲主動同記者傾偈,超蓮唔多滿意佢亂對記者講嘢,試過叫 Jeremy咪再咁多口;最近兩個又經常為咗啲雞毛蒜皮小事而鬧交,最弊係連超蓮阿媽(三太陳婉珍)都嫌 Jeremy個底花,叫超蓮飛咗男友。阿媽出到聲,一向聽話嘅超蓮點敢唔聽話同 Jeremy提出分手,但分手後超蓮又好唔捨得,上個星期成日喺屋企匿埋喊囉!」
9 S5 M+ Z. d" ]# E& `/ M, Z
背人憂愁
但鏡頭背後,超蓮一直笑唔出口,仲心事重重。$ E- B3 i" b& v0 L

對人歡笑
上週五( 3日)晚,超蓮與媽咪陳婉珍及家姐超雲,出席「東華」晚會時,面對記者提問分手一事,仲識笑住話:「我冇話甩拖。」% m( q% {8 z9 m# Y1 L

前週六( 27日),正與 Jeremy冷戰嘅超蓮一樣係孖住死黨 muimui巡遊老銅,仲着埋鴛鴦 adidas波鞋。最近超蓮喺微博上,只放上 muimui嘅合照(右圖)代替 Jeremy。
) X+ R$ T$ t" ~, s
網上圖片
A& R# a* u( _
超蓮:畀多啲空間我
就甩拖一事,記者週日在銅鑼灣發現超蓮愁爆逛街,超蓮避忌話:「我唔想講咁多,畀多啲空間我啦!」4 \( g5 \) e( x7 J
超蓮自去年尾與 Jeremy撻着後,經常糖黐豆去銅鑼灣出巡晒恩愛,而 Jeremy身高 6呎 2吋加上靚仔,兼出身中產家庭,外人都覺二人登對。但合體 9個月期間, Jeremy除爆出疑似「基」民外,更流出過與前度女友 Ka Ka的親密照及跟奀模 Ceci(顏后君)曾拍拖,個底太花,難怪三太都忍唔住出聲,下令超蓮斬纜。

千金筍盤  A/ M- n& F. T" d0 o9 x
單身超蓮再度上市,除超蓮外城中都有唔少千金筍盤,唔只家族孭住億萬身家,仲幾省鏡添!  @( O) v% w& F* T8 y! A

何超欣  11歲
賭王四太孻女何超欣曾經被賭王老豆大讚係何家四房入面最靚嘅女。最近佢去咗英國讀 summer course,仲將同男同學嘅合照上載上 facebook,搞到賭王即下令超欣要留港升學。網上圖片
' K- B; |6 d. O6 M. A
林恬兒  25歲
東亞娛樂及豐德麗老闆林建岳大女,哥倫比亞大學政治系碩士,現於岳少的豐德麗事務部任副總裁,上年被影到跟混血男友街頭耍花槍。

林心兒  20歲* {# Y) N5 f0 |$ I3 b) d7 G& }
個樣同家姐林恬兒幾乎一樣,不過正於美國修讀傳理系嘅心兒比家姐更爛玩,試過將自己扯煙爛蒲相放上 fb。

楊永晴  21歲6 t# j) G0 `9 b7 u) N
英皇老闆楊受成侄女,跟陳冠希拍拖 6年,現於波士頓大學唸 Year 4,傳聞 2人數月前分手, Edison仲搭上寇鴻萍細女唐貝欣,之後 Edison澄清:「我同女友非常好。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()