日前網上廣傳一段名為「o靚模大鬧銅鑼灣...嘩! 除淨嗰Bra」的短片,短片就見一年輕美少女,只穿黑色Bra和內褲於銅鑼灣行人專用區,擺出多個誘人甫士任攝影師拍攝。

雖然只穿內衣褲,但這個美少女沒有尷尬之餘,仲毫無懼色,非常專業。而經明查暗訪下,發現原來這個美少女,是新晉o靚模Oxygen(歐陽曉彤),除剩內衣,是為了拍攝將於10月推出的寫真集。

Oxygen除了不介意百對眼前性感示人外,她言論亦很大膽出位,問她介不介意別人稱她是O靚模時,她就表示自己更適合稱為潮模,並說「我有很咁多潮牌幫手,都係因為佢哋覺得我夠潮,Angelababy都話自己係潮模,但佢嗰啲係假潮模,我哋呢啲先係真正嘅潮模!」自信心十足!

Oxygen本來秘密地在銅鑼灣拍寫真集,但網友拍下片段後,她即成為網絡大紅人。

Oxygen表示寫真集搵來港日台型人潮人出手相助,米原康正、葛民輝、周杰倫、羅志祥、陳奐仁、彭浩翔和小肥都有份。

Oxygen與米原康正老友鬼鬼,一見面二人便抱抱。

Oxygen除剩黑色內衣影寫真外,她亦有幫潮流品牌拍攝廣告。

愛自拍的Oxygen,把一大堆自拍照上載到facebook,任睇唔嬲。

Oxygen堅持自己比Angelababy潮得多,但她同樣有得意可愛的一面。

Oxygen任模特兒多時,曾為不少潮流雜誌拍攝。

喺銅鑼灣除淨個Bra

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()