牡丹雖好,但總需要綠葉扶持,一部叫好叫座的電視劇,除了有小生花旦坐鎮外,一班好戲的資深演員也功不可沒。在無綫劇集《公主嫁到》中,李國麟和韓馬利飾演丁來喜(關菊英飾)的堂弟丁財旺和夫人米仁慈,二人襯到絕的造型和啜核演出,令觀眾睇得開心,雖然如此,二人日前接受訪問,韓馬利自言還未夠誇,實際可以更上一層樓。 撰文:何慧斯

李國麟和韓馬利日前在佐敦接受訪問,談到劇中的造型配襯度與城中名人周啟邦夫婦相似,他們異口同聲笑說:「小青姐(監製梅小青)希望我哋呢對夫婦行出嚟嗰陣,要畀人覺得眼前一亮,出親嚟都要好夫唱婦隨,行徑要夾同抵死,加上又要我哋由着嘅衫到坐嘅轎都要襯晒,所以出嚟個效果咪好似囉。」李國麟則說:「小青姐仲好刻意要用同一幅料做衫,最多不過係款式唔同,而且 Mary姐(韓馬利)又要有好多頭飾,搞到我又要襯埋一份,我以前拍古裝片都未試過用咁多飾物。」

李國麟:喜劇難過喊戲

雖然不少人覺得二人的演出很啜核,但 Mary姐笑稱仍未夠誇,她笑說:「其實我哋每次開工前夾晒,例如今次出邊條橋呀,啲眼神動作又要點樣一致,不過我之後睇番部劇,如果早知佢哋三兄弟(阮兆祥、陳豪和黃浩然)做得咁誇,我仲可以做得誇啲,尤其係話我同麟哥、菊姐俾人綁票嗰場戲,仲可以玩多啲嘢。」記者笑指二人今次的策略成功,李國麟笑稱只是沒有失手,他反而覺得拍喜劇有難度,他說:「喜劇係觀眾睇得舒服,演員要好吃力同埋要好大能量,先可以引起觀眾共鳴,所以我覺得拍喜劇係難過拍喊戲,拍喊戲只要有足夠淚水,基本上已經有 80分。」在旁的 Mary姐也同意說:「做喜劇真係要有個好對手,咁先至好玩,不過我好佩服祥仔(阮兆祥),佢轉數真係好快,真係好嘢。」

放大圖片
丁財旺和米仁慈經常情侶裝上陣,兩人的衣服刻意用上同一幅布料。電視圖片

丁財旺和米仁慈經常情侶裝上陣,兩人的衣服刻意用上同一幅布料。電視圖片

放大圖片
劇中米仁慈愛子心切,為了阻止馬國明飾演的有維往找銀屏,遂以死相逼。

劇中米仁慈愛子心切,為了阻止馬國明飾演的有維往找銀屏,遂以死相逼。

韓馬利入行 30年重健康 放大圖片
入行 30年的韓馬利表示最重要是身體健康,這樣才會長做長有。

入行 30年的韓馬利表示最重要是身體健康,這樣才會長做長有。

今年是 Mary姐入行 30年,問她打算怎樣慶祝?她笑說:「冇喎,我前排同公司傾約,講講吓都講到呢個問題,我就笑自己做咗 30年嘅答案係如此下場,呢個下場咪就係開心囉,家我覺得最重要係健康,有健康乜都可以做到,冇健康就算有幾多錢都冇用。」李國麟也認同健康就是福,他說:「以前同啲朋友見面,通常都係講開心嘢,但係家好多時都係話邊個邊個有事,又或者佢自己唔舒服,一世人得嗰幾十年,開心又係咁過、唔開心又係咁過,所以不如選擇開開心心,玩完先算。」場地提供:圓方

笑聲之最最好笑同劇男演員 阮兆祥、陳豪 放大圖片

 

阮兆祥、陳豪韓馬利:「我梗係揀祥仔,佢真係做得好笑好過癮。」李國麟:「我反而覺得陳豪好搞笑,佢平時好正經,估唔到可以咁放。」

最好笑同劇女演員 佘詩曼 放大圖片

 

韓馬利和李國麟異口同聲讚佘詩曼:「其實做公主嗰幾個都好,不過阿佘真係令人眼前一亮,佢做得幾好呀,佢以前都好少做呢類角色,佢啲搞笑 timing好好。」

最好笑自己演出的一幕 幕幕都精采

「全部都好好笑喎,次次出嚟都有嘢搞,反而覺得賣相好笑。」


韓馬利和李國麟演技毋庸置疑,兩人演起一對愛財如命的夫妻啜核搞笑,甚為搶鏡。攝影:葉君海

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()