樂基兒全力為老公黎明旗下的女將搞造型, Janice Man( JM)、 JW、衞蘭一一試過。她之前為 JM炮製多個淑女 look,昨日現身支持又大讚 JM, JM對老闆娘厚愛有加,更忍不住直言老闆娘似大姐姐,悉心照顧愛護,相信黎明可以更放心。


其他娛樂名人影片

樂基兒近期主力做 styling, Janice Man今年出任莎莎婦女銀袋日大使,樂基兒之前出動為她做了四個造型,昨日又陪住 Janice Man在跑馬地出席記者會,同場還有姚予晴、楊洛婷、莎莎老闆郭少明夫婦等。

放大圖片
樂基兒為 JM設計多個造型,有復古也有優雅。

樂基兒為 JM設計多個造型,有復古也有優雅。

放大圖片
名模姚予晴不諳賭博,入馬場純粹試運氣。

名模姚予晴不諳賭博,入馬場純粹試運氣。

變身淑女 放大圖片
楊洛婷昨日以短裙造型為活動任司儀。

楊洛婷昨日以短裙造型為活動任司儀。

Janice Man穿上一條粉紅長裙、戴禮帽,一派優雅淑女造型。樂基兒說:「係一個經驗,成個 team都好合拍,今次係 for lady day,多啲 classic造型。」有否想過為老公黎明搞造型?樂基兒說:「冇諗過,幫女仔做好啲,不過有時啲 final product都有畀佢睇。」她只為 A Music旗下藝人,如 Janice Man、衞蘭、 JW等做造型,問她何時幫其他 artist?樂基兒就說:「佢哋容易做啲, JM受到好多造型同變化。」

口甜舌滑

老闆娘出馬, Janice Man似乎工作更多,她都賣口乖說:「多啲火花同噱頭,我好鍾意佢嘅 design,好 creative,我係由心出發,覺得佢好好。佢好似一個大姐姐咁,我喺屋企係家姐,好開心,家有啲俾人照顧嘅感覺。」狂讚老闆娘,不怕被指擦鞋, Janice Man說:「我出自內心感覺,想同大家分享。」採訪: Rita Leung攝影: Chan Chi Lam


Janice Man化身 pink lady示人,一洗少女味。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()