秋天開始冇咁熱,各位女士們可以準備收起你哋啲背心短褲喇。不過,千祈唔好以為靠大褸、長褲遮身材就唔使Keep Fit,稍一鬆懈,小肚腩、Bye Bye肉隨時現番晒形,到出年夏天時就恨錯難返喇!今次小記推介多隻關於Fitness嘅Apps,運動、飲食樣樣齊,絕對可以保住你嘅美好身段,同身體贅肉講Goodbye!


iFitness逐步示範健身

不少人Keep Fit都會去做Gym,不過健身室咁多唔同類型嘅器械,玩法、功用樣樣唔同,搞到唔少人一頭霧水。《iFitness》就為經常做Gym嘅各位而設計,內置數百種練習,仲有齊附圖解說,部分練習更附設影片,等你可以跟住Step by Step玩健身。大家更可根據自己喜好揀選想鍛煉嘅部位,仲可記錄進度,健身就更有效率啦!

售價:1.99美元


大隻佬真人示範點舉健身器械,夠晒說服力!


攞住iPhone看圖跟住指示做伸展,簡單過癮。

(折約港幣$15.5)

Fit For Rhythm學Wii做運動

女士們如果想Keep Fit,但係又唔想買啞鈴嘅話,不妨下載《Fit For Rhythm》。佢唔單止介面風格似足Wii,連玩法都跟到十足,內置多種健身運動,包括伸展、平衡等,只要用家當iPhone係啞鈴,跟住指示咁Fing,iPhone就會感應到你嘅動作而記錄低運動成果。小記試玩「Chest Stretch」要做30次胸部伸展,完成後Show埋卡路里畀你睇,夠過癮!

售價:免費

All-in YOGA 學瑜伽不求人

前排瑜伽教室開到成行成市,事實上源於印度嘅瑜伽,可透過不同動作和呼吸改善身體狀況,甚得女士們歡迎。《All-in YOGA》便提供逾200個瑜伽姿勢,並附有圖片、文字以及影片解說,跟足指示輕易上手!佢最貼心係將不同動作分成4種難度,方便大家根據自己的進度練習,用家還可輸入體重、年齡及目標,讓程式幫你揀合適嘅

動作。

售價:1.99美金(折約港幣$15.5)

Office Yoga 辦公室做伸展

OL朝九晚五坐Office,好易坐到有肚腩,而且坐得多周時腰痠背痛,想坐得健康啲,咁就要單撈《Office Yoga》喇!唔好以為佢係講瑜伽,其實《Office Yoga》以漫畫形式,教大家伸展運動及健康小貼士。最搞笑嘅地方係佢教大家點樣利用辦公室器材,包括影印機、

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()