今年只得二十六歲的facebook創辦人兼CEO朱克伯格(Mark Zuckerberg),身家多達六十九億美元(約五百三十八億港元),朱克伯格年少有為,實在是一眾IT界巴打的偶像外,亦是不少美少女的白馬王子。

不過呢個白馬王子,已有一個拍拖五年的亞洲女朋友Priscilla Chan,據知Priscilla Chan同朱克伯格一樣係哈佛大學學生,二人於○四年一個學校party上,齊齊等洗手間而相識,後來男方開口問女方有無興趣幫佢手搞facebook,目光遠大的Priscilla就一口應承,二人日久生情,○五年兩個人就撻出愛火花。

然而朱克伯格雖然榮升富豪,但他和女友恩愛非常,二人不時結伴出席派對和於facebook上大晒恩愛親熱照,Sweet到痺!

今年年頭,「陳小姐」(左一)跟埋朱克伯格(左二)去印度,出席facebook工程部印籍揸fit人嘅婚禮,成班人喺台上跳晒舞,「阿嫂」地位,無可代替。

外國長大嘅「陳小姐」,因用廣東話拼音Chan作姓氏,疑似港人後代。睇佢同愛人情深一吻,夠晒肉緊,各位姊妹,學嘢呀!

隨住facebook橫掃全球,呢對小情人亦成為狗仔隊焦點。呢家每次出街,「陳小姐」都攬到愛人實一實。啱嘅!「筍盤」嚟o架,梗要睇實。

無花無假!有個富貴男友嘅「陳小姐」,依然會落手落腳,攞埋蛋糕去party,無話要扮「上等人」。

陳小姐於哈佛讀生物學,○七年畢業又去加州嘅The Harker School做科學老師,一年後,重返加州大學三藩市分校讀醫,希望做兒科醫生,大概二○一二年就畢業,有愛心又有理想。

陳小姐將佢同朱克伯格去印度,着住傳統民族服飾嘅相放上facebook簡介,笑得好鬼sweet!講起短期教書工作,話要教導學生「how the world works」,好鬼有心!

雖然朱克伯格榮升富豪,但他和女友恩愛非常,不受其他金髮美女所引誘,定力十足。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()