Mr.一直以來都備受譚詠麟的提攜,他們更有機會與校長合作出碟《 Rolling Power》。除了推出新碟外, Mr.最近搬到新 band房,他們警告歌迷不可再在 band房守候,擔心他們的安危。

五人樂隊 Mr.的舊 band房位於黃竹坑,只有 500多呎,最近他們搬到九龍某工廠區的 1,200呎新 band房,地方寬敞了,就連工作的速度都快了,成員 Alan說:「家喺呢度,生產力奇高,大家做嘢都快手快腳咗好多,我有信心喺呢個新地方,我哋可以作多好多歌。」

放大圖片
曾有粉絲半夜三更躲於舊 band房等偶像,令 Mr.很擔心 fans的安全。

曾有粉絲半夜三更躲於舊 band房等偶像,令 Mr.很擔心 fans的安全。

放大圖片
阿倫最近與 Mr.合作推出新碟, Tom(左三)跟譚校長合作獲益良多。

阿倫最近與 Mr.合作推出新碟, Tom(左三)跟譚校長合作獲益良多。

曾有粉絲匿廁所

Dash表示一早已警告歌迷不可以在 band房守候,因為曾經有 fans於舊 band房的女廁躲起來,他說:「我都知個新地址瞞唔到幾耐,我成日都同佢哋講,支持我哋可以去活動同音樂會支持,但千祈唔可以喺度等。之前有個女歌迷半夜匿埋喺女廁,我哋真係好擔心佢哋嘅安危。同埋換轉我做父母,都唔鍾意自己個仔女咁樣去追星啦。」此外, Mr.與譚校長合作的新碟《 Rolling Power》已經推出,他們與校長一起合作的日子,可謂獲益良多, Tom說:「佢做事好認真,但係又好識享受,睇得出佢好鍾意呢個樂壇。雖然佢係一個重量級嘅前輩,絕對冇架子,成日同我哋打成一片,中間又會滲啲做人嘅道理畀你聽。」

羨慕校長人緣佳

MJ表示十分期待與校長出外做宣傳,每次去到不同的地方都會有很多人朋友爭着招呼校長,令他體會到出外靠朋友這句說話,他說:「次次同校長做完宣傳,實會有好多朋友帶佢去食嘢,有時會有成隊車隊車我哋去,佢人緣真係好好。」至於 Ronny現時就擔心自己的普通話未能應付內地宣傳,他說:「我啲國語係咁多個當中最差嘅一個,有時就係將廣東話講歪少少就當係,所以家都要惡補。」採訪:李珮洳攝影:仇志德


Mr.最近搬到九龍區的千二呎新 band房,地方闊落,作曲速度都加快。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()