無綫劇集《讀心神探》查案兼解構心理的情節,雖被批評抄橋,但仍吸引不少人追捧,於台慶月更每晚緊接登場的《義海豪情》播出,有份演《讀》劇的黎諾懿明刀明槍叨光,認為必定可以帶挈《讀》劇收視再更上一層樓,他還希望今年能夠參與台慶頒獎禮,即使自己沒有提名,戥朋友獲獎高興,也心滿意足。

黎諾懿在無綫劇集《讀心神探》中與林保怡、田蕊妮和周美欣等藝員是重案組探員,有趣在於查案過程中,加入不少推測和解構罪犯心理,包括眼神、肢體語言的出發點,內容曾被指抄襲美劇《 Lie To Me》,黎諾懿不置可否,只謂:「唔理抄唔抄,但劇種都新鮮,好多解構都係由美國心理學書中抽出來。」

三字頭扮 80後 放大圖片
黎諾懿扮 80後 o靚仔十分入戲,特別是他的「豬豬聽電話」鈴聲,是典型的 o靚仔本色。

黎諾懿扮 80後 o靚仔十分入戲,特別是他的「豬豬聽電話」鈴聲,是典型的 o靚仔本色。

黎諾懿出道時曾為無綫力捧新人,惜後來事業停滯不前,今年初才被無綫再次發掘,分別接拍電影,又在中、港開劇,較深刻的是《讀》劇,飾演典型 80後,引發不少港式 o靚仔笑話,其實已為人父的黎諾懿早想抹甩 o靚仔味,他說:「都成三字頭,唔係少年偶像殺 o靚妹,要有另一個階段,令人覺得似番個成熟男人,我都積極改變自己。」黎諾懿真空一年冇劇推出,適逢今次《讀》劇安排在台慶月推出,已經佔盡優勢,他說:「咪當集中火力去闖,頭大半年我都出咗去做第二啲嘢,見識唔同嘅世界,冇所謂,男人最等得。」

盼《讀心》收視高 放大圖片
黎諾懿在《讀》劇中與林保怡演重案組探員,在查案過程中解構罪犯心理。劇照

黎諾懿在《讀》劇中與林保怡演重案組探員,在查案過程中解構罪犯心理。劇照

黎諾懿又對今次劇集充滿信心,還擺明叨別人光說:「我哋時間接住《義海》播,啲人一定會睇埋《讀心》,叨吓光希望更高收視。」黎諾懿表示近兩年也沒有份參與台慶頒獎禮,原因是冇劇提名,今年他希望能夠參與,戥朋友獲獎高興。採訪:卓寶花攝影:陳順禎場地提供:面譜(尖沙嘴)


黎諾懿近兩年沒機會參與台慶頒獎禮,他希望今年能突破困局,即使戥人高興也想參與。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()