自言愛靚唔愛命的 Angelababy(楊穎),一年最期待的就是冬天,聖誕節、新年、情人節等,有無數個理由讓她好好裝扮,皮褸、長 boots和 scarf等的 mix and match,更成了她全年的最大樂趣,今次試穿的 McQ秋冬裝,她就愛上格仔圖案。

冬天是 shopping的季節,從服飾到化妝品的選擇,都比春夏季多。 Angelababy跟很多女生一樣,對冬天充滿熱情,她說:「我好鍾意冬天嘅衫,可以做好多配搭,就算着好多層上身,都唔會覺得辛苦,而且越凍我就會越愛紅色,因為當大家都着得好深色時,着鮮紅色就會即時變得好搶眼。」

放大圖片
格仔牛仔背心連身裙$7,699

格仔牛仔背心連身裙$7,699

放大圖片
灰色樽領上衣$4,299<br/>灰色冷斗篷$2,599<br/>Legging$1,999

灰色樽領上衣$4,299灰色冷斗篷$2,599Legging$1,999

紅啡有生氣

Baby更笑言不會有任何因素阻止她對打扮的追求,就算天氣再冷,她都不會放棄 fashion,她續說:「有啲女仔到天氣好凍時,就會唔理着得好唔好睇,但求保暖。不過我就算天氣好凍,只要朋友搵我去街,我都一定要着得靚,因為我真係愛靚唔愛命。」今個冬天, Baby看好啡色和紅色,除了是個人的喜好外,更認為這兩款顏色能為冬天帶來生氣,同時也欣賞過膝長 boots,早前她到日本工作時,已搶先買了三對過膝 boots,她說:「我覺得過膝長 boots唔難襯,之前見好多人着過,都唔會覺得誇張,襯短裙、短褲就最穩陣,而且每年冬天都會掀起新 boot款嘅潮流,所以我覺得過膝 boots會成為今季新潮流。」

放大圖片
背心裙$2,499<br/>紅、紫、灰格仔外套$7,299

背心裙$2,499紅、紫、灰格仔外套$7,299

放大圖片
紅、紫色連身裙$3,699<br/>黑色粗 belt$2,499

紅、紫色連身裙$3,699黑色粗 belt$2,499

再做設計師

Baby又指這次示範的 Alexander McQueen副線 McQ系列,偏向型格,帶有搖滾和不規則的味道,雖然與她過去的風格有不同,但認為設計師出色地利用了格仔圖案。提到她為 I.T旗下 b+ab設計了一系列秋冬服飾,她直言自己和 I.T的元素很似,既可以可愛,又可以型格,能夠有多元化的發展,更透露已洽談新的合作,不久後會再以設計師身份出現。

放大圖片
灰色格仔拼布上衣$2,299

灰色格仔拼布上衣$2,299

放大圖片
紫紅色連身裙$5,399

紫紅色連身裙$5,399

特設專賣點

英國時裝設計師 Alexander McQueen於 2月自縊身亡的消息震驚時裝界,令不少 fans傷心,除了其今季秋冬遺作令人期待,副線 McQ一樣不容忽視,香港 I.T便在又一城店內,刻意劃出一個位置給 McQ獨立營運,顯示其地位。採訪: R. Au Yeung攝影: Chen wai on化妝: Will Wong髮型: Alex So of POP


公主袖黑色上衣$3

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()