憑《義海豪情》排骨仔角色而人氣大升嘅敖嘉年,大前晚同《花花世界花家姐》演員唱 K時,涉嫌被同劇嘅冼灝英襲擊受傷,搞到眉骨爆裂要縫針同報警求助。據講敖嘉年早年曾跟冼灝英學大聖劈掛,但最後嘉年拜陳觀泰為師,令到冼灝英好不滿。

放大圖片
嘉年返到北角寓所附近掃咗大叠報紙雜誌返屋企慢慢刨。

嘉年返到北角寓所附近掃咗大叠報紙雜誌返屋企慢慢刨。

放大圖片
遇襲受傷嘅敖嘉年,噚日喺無綫高層曾醒明(左二)陪同下接受傳媒訪問。

遇襲受傷嘅敖嘉年,噚日喺無綫高層曾醒明(左二)陪同下接受傳媒訪問。

「家不停咁眨眼」 放大圖片
冼灝英噚日同敖嘉年擦身而過,其間有位小朋友撞向佢度跌低,冼灝英即刻扶番小朋友起身。

冼灝英噚日同敖嘉年擦身而過,其間有位小朋友撞向佢度跌低,冼灝英即刻扶番小朋友起身。

嘉年前日凌晨報警之前,曾接受商台錄音訪問,有關訪問噚日播出,當中嘉年講番事情始末,佢話:「當晚有人用酒杯掟落我度,掟中左眼。我暈一暈,跟住見佢一拳打埋嚟我度,我用手一擋,好明顯見到係冼灝英嚟。」至於對方點解出手,嘉年就話唔多清楚。嘉年噚日返無綫交代,佢話冇嬲冼灝英:「就算嗰晚我都冇嬲,只係好愕然。」講到傷勢,佢話:「家不停咁眨眼同大細超,面部肌肉有啲麻痹,使唔使磨皮要視乎 11月頭拆線後嘅情況。」

與冼灝英寃家路窄

之後嘉年揸車返北角寓所,喺佢停紅綠燈嗰陣,冼灝英竟然咁啱得咁蹺喺嘉年部車後面行過,都算寃家路窄。不過,佢哋雙方都冇發現大家。原來冼灝英住喺嘉年隔籬大廈,佢一見記者即刻左閃右避話:「唔好影啦!」跟住衝落港鐵站鬆人。之後冼灝英返去北角寓所又撞見記者,然係乜都唔肯回應。


排骨仔敖嘉年自述被玻璃杯掟中左眼搞到眉骨爆裂嘅經過,左眼腫到幾乎撐唔開。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()