台灣宅男變心捧豆花妹 瑤瑤好身材滯銷

最近台灣有網站舉辦“誰才是你心目中女神”選舉,憑32F胸前巨乳俘虜宅男色心的瑤瑤,慘得兩千票支持,反而新進靓模,人稱“豆花妹”的蔡黃汝以一萬九千票遙遙領先。

今年21歲的蔡黃汝早前在旅遊景點賣豆腐花,清純樣貌被網友拍下後上傳到互聯網一鳴驚人,宅男叫她做“豆花妹”,最後她被瑤瑤的前經理人看中,簽到旗下。

純情學生妹鬥贏童顔巨乳,瑤瑤人氣暴跌的致命傷多少同她作假有關,正如上個月,瑤瑤推出處 女大碟《愛的抱抱》成爲五大唱片銷量榜冠軍,搞到張韶涵、陳奕迅無緣奪冠,買榜迹象如此明顯,分明當人是傻子。

國台扮
宅男變心 瑤瑤豪乳滯銷
2009年11月12日
最近有網站舉辦「誰才是你心目中女神」選舉,憑 32F胸前巨乳俘虜宅男色心嘅瑤瑤,慘得二千票支持,反而新進 o靚模、人稱「豆花妹」嘅蔡黃汝,以一萬九千票遙遙領先。
今年 21歲嘅蔡黃汝,舊年暑假响旅遊景點「台北故事館」入面賣豆腐花,清純靚樣俾網民拍下上載互聯網後一鳴驚人,宅男叫佢做「豆花妹」,純過蒸餾水嘅外形,最後俾瑤瑤前經理人睇中,羅致旗下。
勁敵當前,瑤瑤似乎未驚過:「我知道她,她蠻可愛的啊!」禮尚往來,「豆花妹」亦識做送高帽:「瑤瑤年紀比我小,知名度比我高,真的很感謝大家支持!」
純情學生妹鬥贏童顏巨乳,瑤瑤人氣暴跌致命傷,多少同佢「作很大」有關,正如上個月,瑤瑤推出處女大碟《愛的抱抱》成為五大唱片銷量榜「冧巴溫」,搞到張韶涵、陳奕迅無緣奪冠,買榜買到出晒面,咪當人傻先得 o架!
瑤瑤 Profile
姓名:郭書瑤
出生日期: 1990年 7月 18日
三圍: 32F. 23. 33

cup幾乎同腰圍成水平線,瑤瑤豪乳把戲觀眾開始睇厭,繼續扮娃娃音唱「愛呀呀呀喔!愛的抱抱」都挽回唔到民望!
豆花妹 Profile
姓名:蔡黃汝
出生日期: 1987年 11月 15日
三圍: 32C. 24. 34

「豆花妹」以前做 o靚模企足一日電腦展,只有五千台幣收入,而家人氣旺每日走兩三場騷,每場有二萬台幣進賬,難怪「豆花妹」希望四年後可以儲夠首期買樓。


入行後主力代言線上遊戲,其中一輯夾胸公益廣告,大部分男 fans認為「豆花妹」露太多,一人一句上網投訴,世界變!
 
日本網站都有報導「豆花妹」消息,不過有部分日系宅男,上鹹網留言話「豆花妹」有做 A V女 優條件,適宜用嚟生剝。
 
就係呢張清純賣豆腐花相,令「豆花妹」驚艷互聯網,據聞住响台南嘅宅男,專登包車北上食豆腐花,順便一睹女神真人風采,加上「豆花妹」最叻賣口乖,會企响鋪入面大聲叫:「大哥哥,食我的豆花!」係男人聽到都會自動幫襯啦!

蕭淑慎改邪歸肥
兩度索 K斷正嘅「台灣毒后」蕭淑慎,最近有消息話佢無法通過驗尿測試,懷疑又嚟料。
唔食又食,蕭淑慎解釋一直有食抗抑鬱藥,相信只係藥物影響到尿液結果,因為之後驗埋頭髮,全部 pass,蕭淑慎希望外界俾多啲支持佢,唔好再胡亂發放假消息。
決定重新做人,蕭淑慎最近迷上做義工,上午負責照顧精神科病人,下晝就去老人院照顧老人家,仲話自己冇晒毒癮,只係呢大半年養尊處優,心廣體胖肥咗兩個碼,壯臂粗腰仲要生到滿面暗瘡,令一代性感女神變成巨躉肥師奶!


兩度吸毒斷正,蕭淑慎被判 160小時社會服務令,自此佢開始迷上做義工,除咗照顧精神病人,仲會去老人院陪班公公婆婆傾偈打麻雀。
 
愈踩愈深
 
球迷世界
 
肥美巨躉 曾幾何時,蕭淑慎有樣有胸有身材,自從毒癮大發,何止做節目集中唔到精神,仲瘦到剩番棚骨,之後成功戒毒出現失控暴肥,證明針冇兩頭利。
 
2/11 吹脹方包面加埋對黑眼圈,蕭淑慎上個禮拜買完麵包餅乾,準備返精神病康復院做義工,一再強調今次戒毒非常成功,只係肥咗啫。

小 S大言不慚
小 S新一輯塑身內衣廣告大受歡迎,上個禮拜品牌商舉行記者會,宣布公司業績衝破六千萬台幣,身為代言人嘅小 S當然功不可沒。
記者問佢天下間有邊位女明星身材好得過佢,小 S認真回答:「硬要我講身材比我好的,勉強只有大 S,但她是屬於溫馨型的身材,我走極致惹火路線!」
明益自己友,小 S之後愈講愈離譜:「林志玲太高,蔡依林太矮,楊丞琳牙齒沒有我白……」將所有唔同年齡界別女神踩完一腳再多一腳,之後仲擺奶奶上枱:「婆婆(奶奶)本來也想穿(塑身內衣),但擔心胸部過於尖挺,害羞算了。」


要騷身材,小 S即場扭動蛇腰任影,又大讚家姐身材比自己更加好,果然姊妹同心!


 
代言之後公司銷量有升冇跌,小 S仲賣口乖話自己阿媽著完之後,胸部大一倍隨時可以覓到第二春,幾識擦鞋!

大 S入廠美白
就算有細妹力讚,大 S對靚嘅要求始終係無窮無盡,學佢金句話齋:「天下沒有醜女人,只有懶女人!」,要保持肌膚白到反光,定期維修絕不能偷懶。
早排大 S由媽咪陪同,去到一間專做激光美白嘅診所,進行美白工程。唔想行蹤洩露,大 S當日表現避忌,落車時戴黑超仲要四圍望,見無閒雜人等,先敢一個箭步衝上樓。
大約過咗一個鐘,大 S黑超加大口罩再用雙手遮面,急步跑上車,事關做完激光美白,切忌同陽光玩遊戲,否則前功盡廢!最緊要夠白,想當年佢同仔仔未分手,兩個拍拖打美白針有福同享,如果佢同古天樂嘅緋聞係真的話,古仔應該睬佢都傻! 
戴住黑超嘅大 S,上樓前擔心有人跟蹤,於是响樓下四圍望咗一陣先敢上樓!
 
同媽咪離開美容院,大 S戴埋口罩再用雙手遮太陽,保證密不透光。





 

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()