揭楊千嬅老公過億家世丁子高被爆假打工

被踢爆於今年8月在美國拉斯維加斯秘密註冊結婚的楊千嬅,正式成為丁太后,外間一直好奇只是打工仔的丁子高如何搞定身家過億的天后?

一句講明白,家裡有錢!老爸丁永方是上海大地主,並在上海開設三間製衣廠及一間紙箱廠,身家以億計。為賀兒子娶媳婦,丁永方更在上海豪宅區嘉里華庭,買下一個兩千多萬豪宅,送給兩人做愛巢,更出錢給丁子高開公關公司。

多年來,丁子高一直將家底隱藏的十分密實,極少向人提及父親生意及身家,據知楊千嬅突然知道都嚇了一跳。

身家厚底的丁子高,之前被問及會否由老婆出錢搞婚禮,即激動表示:「我唔會用老婆一毫子!」 caption_pure: "身家厚底的丁子高,之前被問及會否由老婆出錢搞婚禮,即激動表示:「我唔會用老婆一毫子!」"
娛頭
丁子高假打工 揭楊千嬅老公有底身世
2009年11月12日
被踢爆於今年八月在美國拉斯維加斯秘密註冊結婚的楊千嬅,正式成為丁太,外間一直好奇打份工的丁子高如何搞掂身家過億的天后?
一句講晒,屋企有!老豆丁永方是上海大地主,並在上海南區開設三間製衣廠及一間紙箱廠,身家以億計。為賀初歸新抱,新老爺更在上海豪宅區嘉里華庭,買下一個二千多萬豪宅,送給兩人做愛巢。
多年來,丁子高一直將家底冚得密一密,極少向人提及父親生意及身家,唔聲唔聲,千嬅都傻唔晒。
隱形富豪
成功追掂名氣和身家都同自己相距一大截的楊千嬅,戀情修成正果,外界一直認定「楊丁戀」女尊男卑,打工仔丁子高高攀天后楊千嬅。
意想不到的是,丁子高其實禾稈冚珍珠。父親丁永方是上海隱形富豪,有四間廠,廠房面積過百畝,身家厚底。
老豆有米,丁子高絕口不提。○七年與千嬅開始拍拖,因為風流賬多而一度被指是情場老千,他亦未有開腔平反。
「佢爸爸喺上海有幾塊地,喺上海南區開咗幾間廠,包括三間製衣廠,三年前再開多一間紙箱廠,單係紙箱廠機器,都要幾千萬一部,不過,佢係生意人,唔係咁熟娛樂圈,為人低調,所以就算阿 Real初初入行,都唔會提到老豆,怕影響佢嘅生活!」知情者說。

6/11
千嬅與大班友人離開餐廳時,雖然發現記者,但已經做咗丁太的她,未有刻意彈開,反而一手拉實老公,然後再向記者友善打招呼,新婚甜蜜表露無遺。

在酒店門外,丁子高見到友人的小朋友,即父愛大發抱起小孩,再回頭與友人傾個不停。

上週五,千嬅跟公司高層開完會,即由老公接載到中環,與友人晚飯。

凌晨離開日本餐廳,略有醉意的丁子高,見到記者雙手合十 say goodbye,與老婆乘友人車離開。

望子承衣鉢
丁父搞製衣生意前,九十年代亦曾經開設皮革廠,當年銷售點便多達一百間,後因為偷竊猖獗,生意額控制唔到,最後被迫結業,後來再搞製衣廠,生意愈做愈大,憑製衣廠起家。
主張白手興家的丁永方,一直希望兒子丁子高繼承衣鉢。
「雖然阿 Real老豆○三年同佢媽咪離咗婚,之後再結婚有第二個家,不過,兩房人感情好好,阿 Real同媽咪都經常返上海探老豆。阿 Real係獨生子,佢老豆其實好想個仔接手做製衣,幫佢打理啲廠。○四年阿 Real唔再做娛樂圈,都返過上海製衣廠幫手,不過,佢最後都因為無興趣,寧願返香港做 PR公司!反而佢家姐就有喺上海幫老豆打理製衣廠!」知情人說。

上週三,日本珍珠首飾品牌 Mikimoto,舉行酒會,負責做 PR的丁子高與千嬅同場出現,但未有合照。


前年丁父生日,丁子高與母親齊飛上海賀壽,兩房人關係融洽,丁父嚟緊更會打本給丁子高開 PR公司,對兒子事業非常着緊。

雙親送樓
八月美國拉斯維加斯註冊,玩完驚喜,二人將於明年九月擺喜酒。為賀兒子新婚,丁父近日便斥資二千多萬人民幣,購入上海嘉里華庭二期一個二千多呎單位,送給一對新人。
「阿 Real爸爸見個仔做嘢做得好積極,但又唔想佢一世靠打工,所以決定俾錢支持佢開 PR公司,應該仲會喺上海搞 office,所以出年阿 Real有好多時間要留喺上海,佢老豆咪買間屋俾佢囉,揀嘉里華庭係因為阿 Real姑媽喺嗰度有物業,覺得個盤有質素,所以揀嗰度。」
有父親開水喉射住外,丁母黃淑晶亦計劃在港物色一個愛巢送給兒媳。
「離婚嗰陣,阿 Real爸爸俾咗層樓同幾千萬佢媽咪,所以丁母呢排都有四出睇樓,希望喺出年佢哋擺酒前,搵個二千幾呎嘅單位,送俾佢兩個。」

11/10 7:30pm
千嬅忙拍戲,丁子高則與友人到清風街吃火鍋,之後再獨自揸車返回與母同住的陽明山莊寓所,至於千嬅則要明年擺酒後才正式搬埋去同老公一齊生活。

今年八月十一日,千嬅與丁子高在美國拉斯維加斯註冊結婚,丁生一句:「你俾我陪你走埋人生嘅日子!」成功贏得天后芳心,突然而來的婚禮,千嬅一臉冧爆。

兩年內唔生
做咗人老婆,楊千嬅事業心依然,除拍戲外,明年亦會舉行演唱會,故兩年內均無生育計劃。
「千嬅對娛樂圈仲好大興趣,短期內都無打算生 BB,加上佢老公都想創一番事業,咁積極搞 PR公司,都係想做啲成績俾人睇!唔想啲人成日話佢黐老婆名氣!」楊千嬅身邊友人說。
之前日接夜趕拍彭浩翔執導的電影《談戀愛》,楊千嬅幾乎半個月無見老公丁子高,直至近日電影煞科,趁住到北京埋位拍賀歲片《財神到》前,千嬅與老公亦密密出動,約友人聚會。
上週五(十一月六日),晚上八時多,千嬅與丁子高連同大班友人到中環 Central Park Hotel食日本菜。見到友人的小孩,兩年內不計劃生育的丁子高開心抱起對方,大過手癮。
一餐晚飯食到近十二點,離開餐廳時,似乎飲了唔少的丁子高,與千嬅乘坐友人坐駕離開,未有自己揸車。

23/10
婚後仍然繼續忙碌的千嬅,本身是工作狂,揚言無打算退出,暫時亦無生 B計劃。

趕拍新片《談戀愛》,千嬅每朝天未光開工,每天只能睡數小時,連與老公見面的時間都沒有。

丁子高家姐丁茵妮,一直在上海替丁父打理製衣廠業務,日前她將新開設的第三間製衣廠外貌放上 Facebook。

千嬅手持由丁子高設計的 MR鏈墜,原來是丁子高表姐所開的珠寶行出品。

打工闊少

拍拖期間,千嬅常與丁子高母子三人行。

今年 30歲的丁子高,原名丁浩霖,曾在紐西蘭升學的他 99年參加全球華人新秀大賽入行,組成組合 VRF入樂壇,出了兩張唱片,星運平平,最為人熟知反而是他跟小室徒弟 Zoie、李彩華、佘詩曼等傳過緋聞。
○二年, VRF解散,丁子高轉到上海替父親打理家族製衣生意,做了不足半年,因為對製衣行業興趣不大,返港加入 IPS做 PR,近年已成為老闆 Peter Wong的得力助手,月入約四萬元。不過,有富貴父母撐腰,打工仔丁子高仍可與母親以九萬元租住二千呎陽明山莊。
開花結果
楊千嬅和丁子高拍拖近三年,其間男方先後兩次求婚,終在今年八月修成正果。

07年 9月︰千嬅被拍得與丁子高在金鐘太古廣場同車出現,二人關係曝光。
07年 10月︰千嬅舉行演唱會,丁子高高調睇足五場,更和千嬅父母同坐一行,「姊弟戀」浮面。
08年 1月︰千嬅再被拍到在丁子高位於跑馬地寓所打邊爐,還體貼地為男友揼骨。
08年 10月︰千嬅與丁子高在上海見家長前後腳返港,千嬅在機場守候男友時被傳媒撞到正。
09年 8月︰千嬅與丁子高被揭發於 8月 11日在美國拉斯維加斯秘密註冊。

08年 1月

09年 8月

上海豪宅


上海嘉里華庭位於上海市華山路優越地段,是當地的頂級豪宅。屋苑單位面積由 2,560至 2,640平方呎不等,平均呎價約 7,734元人民幣,入場費二千萬起。屋苑第一期早已售罄,據知關之琳亦是買家之一,現推出的第二期共有三座。由於位置方便,加上一梯一伙設計,極為罕有。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()