承接上一輯《巾幗梟雄》的大奶奶和四奶奶連場大戰,在《巾幗梟雄之義海豪情》中,謝雪心與飾演九妹的鄧萃雯再度碰頭,今次兩人的對手戲更加厲害,越鬥越過癮。飾演大毒梟的心姐坦言為做好角色,已盡情豁出去,與雯女的鬧交戲情緒更在心底積聚良久,到正式拍攝時將怒氣釋出,盡地一煲。撰文:何慧斯

在無綫劇集《巾幗梟雄之義海豪情》中,謝雪心飾演黑幫大家姐鄭朗喜,她日前接受訪問坦言很喜歡這個角色,她說:「以前好少演啲可以畀我揮灑自如,又唔使畏首畏尾嘅戲,喜姐呢個角色我真係豁晒出去做,大毒梟喎!犀利過之前做嘅角色,不過我好鍾意鄭朗喜呢個角色,好立體又有性格,我當係畀自己一個大挑戰。」

為角色造型費思量

正因如此,心姐接到劇本後,曾為喜姐的造型費煞思量,她說:「今次同大奶奶嘅風格好唔同,我試造型嗰陣着咗套長衫、旗袍,兼且仲有好多好斯文嘅套裝,我係諗有難度,啲衫畀人感覺直頭似少奶奶大家閨秀,但實際上喜姐係字都唔識多個,於是乎我喺度諗,諗吓一個未讀過書嘅人會係點?佢嘅思維又係點?我都有問監製同導演嘅意見,點先可以畀觀眾覺得我係冇讀過書,又唔可以有貴氣,要有喺江湖打滾嘅霸氣,好彩劇本都帶到我入戲。」

放大圖片
心姐在《義海豪情》中處處針對雯女飾演的九姑娘,兩人甚多針鋒相對的場面。劇照

心姐在《義海豪情》中處處針對雯女飾演的九姑娘,兩人甚多針鋒相對的場面。劇照

放大圖片
劇中心姐和岳華自幼相依為命,兄妹情誼深厚。劇照

劇中心姐和岳華自幼相依為命,兄妹情誼深厚。劇照

「唔係拍打戲先會傷」

自從上一輯《巾幗梟雄》心姐飾演的大奶奶和四奶奶好戲連場後,心姐與飾演九妹的鄧萃雯再度碰頭,兩人可謂越鬥越過癮,她說:「我呢個做姑姐嘅由細到大都好錫九妹,大家嘅關係好好,不過九妹俾人拐完返嚟後,我哋已經冇晒親人嘅感覺,所以我咪好小心咁一路觀察佢,小心佢嘅一言一行,因為唔可以俾啲外人侵吞東泰呢個江山王國。」

放大圖片
《義海豪情》中心姐這對怒火眼睛,令人不寒而慄。電視圖片

《義海豪情》中心姐這對怒火眼睛,令人不寒而慄。電視圖片

放大圖片
謝雪心上年憑《巾幗梟雄》勇奪萬千星輝頒獎典禮最佳女配角獎。

謝雪心上年憑《巾幗梟雄》勇奪萬千星輝頒獎典禮最佳女配角獎。

放大圖片
《巾幗梟雄》中,謝雪心的大奶奶一角甚具霸氣,人物性格突出。《巾幗梟雄》劇照

《巾幗梟雄》中,謝雪心的大奶奶一角甚具霸氣,人物性格突出。《巾幗梟雄》劇照

提到最喜歡的情節,心姐說:「喺《巾幗梟雄之義海豪情》入面,我好鍾意第四集,嗰場戲講少傑俾人殺咗,但九妹話冇事仲要放走兇手,我真係頂唔順,嗰場戲醞釀咗好耐,差唔多拍到天光,我覺得唔係淨係拍打戲先會傷,我哋儲埋同凝聚大家啲感覺,真係好似解穢酒,忍到極限一次過爆晒出嚟。」除了與九妹連場激鬥外,心姐與阿哥鄭朗軍(岳華)的兄妹情也很濃烈,心姐說:「喜姐佢無父無母,咁緊張大哥係因為由細到大都係阿哥湊,一齊打江山,兄妹情好濃厚,幾乎當阿哥好似老竇咁,阿哥就係我嘅一切。」

大奶奶賦予新生命

問心姐喜歡大奶奶抑或喜姐?心姐想了一陣子才說:「我真係多謝公司同監製創造咗大奶奶呢個咁深入民心嘅角色,我係第一次做呢類反派戲,以前未做過,所以做完都好難忘。大奶奶係我一個轉捩點,因為大奶奶,我攞到最佳女配角,呢啲全部都係意料之外嘅事,我冇諗過觀眾朋友咁接受,我好鍾意做啲濃情嘅戲。人生就係要有好多唔同嘅衝擊,做演員最好嘅地方就係每一次都有唔同嘅發揮,最緊要係觀眾鍾意睇,我會覺得好值得去做。」攝影:黃文成髮型: Jacky Au of HAIRCONRNER


在《義海豪情》中,謝雪心飾演黑幫大家姐,拍攝前花了很多時間揣摩角色。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()