宮崎隊長,即係《義海豪情》拍一場戲練三日日文,練到流利非常,嚇到李添勝開名大讚的男演員。他的名字,叫楊證樺(阿Man)。
做咗十幾年布景板,慣演古惑仔跟班、強姦犯;現實中,原來是甜品鋪老闆。演戲,是夢想,也是興趣。為演戲,阿Man付出甚多。五年前拍《火舞黃沙》,雖然不過是小角色,一樣要跟大隊往銀川逗留個多月。怕女友悶,專登買了隻西施犬在港陪女友,展開養寵物之路。年多前,於尖沙咀開甜品鋪,搵埋小狗睇鋪做生招牌。今日,被李添勝當着300萬觀眾前大讚演技,帶埋至愛小狗,享受難得的一剎那被注目。

西施犬陪女友
阿Man入行超過十年,由舞蹈員出身到今日成為綠葉王,永不言棄,都只不過因為愛演戲。養小動物反而只得短短五年光景,也要靠拍戲造就。「五年前,得到一個參與大製作《火舞黃沙》的機會,要留在銀川個多月,於是決定買隻西施犬在港陪女友。慢慢,便養埋貓。
「我很喜歡甜品,我覺得甜品能夠帶給人歡樂,便索性叫牠做蛋糕。這五個年頭,蛋糕帶給我和女友很多歡樂,每日放工返屋企,搞掂牠的大小二便,我們便全情與蛋糕玩,工作帶來的壓力,很快便消失得一乾二淨。」

變甜品鋪生招牌
做綠葉演員,戲份少,空閒時間多。阿Man年多前於尖沙咀開設甜品店,一嘗做老闆滋味。每逢週日,他會帶蛋糕來看鋪,鋪頭內更掛滿蛋糕玉照,蛋糕漸漸地變了鋪頭的生招牌。拍攝當日所見,蛋糕相當乖巧,眼睛一直追蹤着主人的一舉一動,無戴狗帶亦無離開鋪頭的意圖。阿Man說:「蛋糕真係好受歡迎,好多客來到第一句就問佢喺邊?我聽到都有啲呷醋呀。講真,佢真係幫唔到咩手,但客人見佢咁精靈都會逗佢玩,而佢就最叻注意有無任何偷食機會,因為佢鍾意食水果,睇鋪其實係為食。」主人苦等十年,終於初嘗被重視滋味,相信蛋糕最近也會得到更多fans留意。

酒店搵靈犬做親善大使
搵靚女做親善大使見得多,狗狗成為酒店生招牌就第一次聽。
國際性酒店集團Fairmont今年推出一項名為「靈犬大使」的特別服務,由長駐酒店的狗隻陪伴旅客散步,為掛念愛犬的旅客慰藉相思之苦,讓他們即使身處海外,仍能感受與動物的親密感覺。Marcus是集團最新的靈犬大使,這頭拉布拉多犬是加拿大洛磯山脈Fairmont Chateau Lake Louise的寵物關係主管,牠的嗜好包括遠足和跟客人玩耍。現時效力Fairmont酒店作靈犬大使的犬隻共12隻,欲知各位大使的工作情況,可瀏覽 http://www.facebook.com/fairmonthotels。


5歲多的蛋糕睇慣鋪見慣大場面,採訪當日全程無吠過,又唔怕陌生人,不愧為生招牌。


雖然蛋糕較黐女主人,但老豆阿Man攬住仍表示很冧。


阿Man話即使日文對白不多,但每句都想說出標準日本人口音。


蛋糕愛吃水果,見到水果拼雪糕格仔餅即撲上前搶食。


阿Man一家八口,一狗五貓兩人,絕對大家庭。難得貓狗一直和平共處,阿Man話蛋糕同貓玩慣當了自己是貓,見狗反而會縮。


老豆收錢做生意,蛋糕坐喺隔籬周圍望,保安咁款。


蛋糕拼招牌甜品的相片成為鋪頭裝飾。


Marcus出勤地洛磯山脈Fairmont酒店景色如畫,見到都想去。


Marcus是寵物關係主管,你掛住你隻狗嗎?搵佢啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()