錯在微博

 

藝人與名人都鍾意喺微博同粉絲交流,但不少明星經常寫錯字。天王天后人馬嘅微博,閒閒哋都有幾十至幾百萬人關注,稍為有錯分分鐘誤人子弟。
今次我哋請嚟才子陶傑做文字判官,幫藝人改錯字。平日最鍾意講反話嚟諷刺時弊嘅陶傑,一如既往諷刺天后容祖兒寫錯字唔單止係型,仲係一件顛覆同創新嘅事,而唔紅嘅藝人寫錯字就唔可以原諒。針砭娛圈跟紅頂白,見高就拜,見低就踩,一針見血!

容祖兒係顛覆同創新
中五畢業嘅樂壇天后容祖兒向來都緊貼潮流,微博至今已累積145萬粉絲,為讓內地粉絲睇得明,平時佢主要以中文寫博文,間中才會以英文撰寫,可惜文法和用字均有不少錯誤。
陶傑:「祖兒咁紅,文法上有錯,都唔可以話錯,呢啲叫做創新,因為天后級嘅人係唔需要拘泥於鬼佬所制定嘅文法,佢可以顛覆同創新啲。我哋細個學英文有動詞,佢唔使。佢咁唔係錯,係型!」

陳法拉唔紅就係錯
華姐出身嘅陳法拉出生於四川成都,15歲移居美國,畢業於著名嘅普林斯頓大學商學院,學歷在藝人中算高,不過微博內仍有唔少錯別字。
陶傑:「陳法拉係邊個?(佢係《義海豪情》藝員。)有冇容祖兒咁紅?(冇。)冇呀,冇就錯喇!雖然佢只係寫咗兩個錯別字,不過如果所有同音字都通用,呢個世界咪減少9成嘅字唔使用囉!」

何超雲有錢錯在疏忽
賭王何鴻燊千金何超雲系出名門,現就讀於英國著名時裝學院Central St. Martin,知書識禮中英皆宜。超雲習慣以中文寫微博,間唔中用英文回覆朋友,但錯誤就出在簡單英文上。
陶傑:「何超雲呢句英文係錯就錯,不過只係錯在疏忽啫。因為佢本身都係『鬼鬼哋』,外國讀書加上有歐洲血統,呢啲一定係打錯,佢有幾百億身家嘅老竇,所以應該係唔小心嘅疏忽,草民就冇資格錯呢啲嘢!」

王浩信諗嘢唔經大腦
王浩信曾於美國科羅拉多中學畢業,之後回流香港藝術學院修讀平面設計高級文憑,有唔差嘅學歷根基,不過就錯於經常用嘅「咁」字上。
陶傑:「個『咁』字係咪打唔到,就求其打個字落去,呢啲咪淨係用個小腦條件反射去做嘢,而唔係經大腦諗嘢囉。」

敖嘉年有語病
近期憑「排骨仔」一角成功彈出嘅敖嘉年,入行前曾就讀職業訓練學校時裝設計,畫圖多過寫字,會唔會中文都唔係咁好呢?
陶傑:「邊個係敖嘉年?哦,《義海豪情》藝員。呢句『想起自己已過身的爺爺』就好有問題,應該係『想起已過身的爺爺』,而唔係『想起自己已過身』,真係大吉利是。依家咩都講簡約,明明5個字可以表達,偏偏要寫8、9個字。」

黃浩然衰唔小心
啱啱宣布老婆有喜嘅黃浩然,畢業於香港城市大學資訊科技系,有樣有學歷有家庭,好男人一個,不過衰在唔小心寫錯字。
陶傑:「其實佢都唔係錯得晒,只係衰在唔小心。」

胡杏兒錯得好交關
出身警察世家嘅胡杏兒曾留學於北愛爾蘭,直至高中畢業後才回港入讀香港科技大學化學系,不過大二時因參選港姐輟學。雖然浸過鹹水,但杏兒就俾陶傑大鬧。
陶傑:「『Hope to working with you?』就唔啱喇,英文唔掂就唔好show off。如果佢唔係容祖兒就唔好寫得咁寸,啲英文亂晒籠。之前一句同黃日華嘅對話,唔係文法上嘅錯,而係點解佢會叫黃日華做前輩,之後又要叫佢做華哥?而唔係華叔?哥字係用於同輩上,佢前後唔統一囉。而『小的』喺中國歷史上係指階級低賤嘅人,呢啲係邏輯思維混亂。」

周麗淇簡單複雜化
中五畢業嘅周麗淇喺微博中有好多口語化嘅中文同錯別字,陶傑即指娛圈中人教育水平較低,真係「崩口人忌崩口碗」。
陶傑:「『準備好味?』就應該問蘇絲黃,無端端加多個口字,又係捨簡取繁。不過老實講呢行嘅人都係讀書唔多,有時寫口語化、同音字令人明白就算,教育程度低,係咁都好正常。」

薛凱琪中文差係應該
曾就讀英基港島國際學校嘅薛凱琪,雖然一直喺本港讀書,不過中文就麻麻哋,雖然佢努力用中文喺微博上同人溝通,但連好簡單嘅字都錯。
陶傑:「薛凱琪係咪成龍個仔嘅女朋友?咁佢曾經喺國際學校讀書,佢嘅英文可能叻啲,中文差係應該嘅,呢個世界英文叻就已經夠。」


多謝晒!你令我中文大進步。(真實對白)
陳法拉被揭發有錯字後,立即喺自己個錯字旁寫番個正字,仲同記者講咁樣令佢中文有大進步。


死喇!我真係好多錯字喎!(真實對白)
被發現微博有錯字後,王浩信緊張地用電話開微博檢查,之後仲識得認錯。


我老花睇唔到寫錯字。(真實對白)
自稱有老花嘅黃浩然,搵咗好耐都搵唔到自己邊度錯,佢話自己喺唔夠瞓情況下寫,錯都唔出奇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()