近年風水玄學家仲多過明星,無論大家信定唔信,都會覺得聽多個意見冇壞。連本身冇咩風水文化的南韓,都想搶飲中國頭啖湯,將風水申報做當地的文化遺產,就知道風水有無限吸引力!
今個禮拜五、六、日,香港仲搞咗首個國際風水玄學展,滙集百多位來自中、港、台及星馬等地的風水玄學大師,齊齊展示各地的特色玄學法器物品,絕對係滿天神佛!其實風水玄學一早已經滲入港人生活之中,係有根有據的學問,而風水玄學五花八門,總
有一門可以滿足你的需要。

 
「國際風水玄學展」牽頭人之一的司徒法正話,唔想行家成日俾人認為係呃神騙鬼的神棍,於是聯同展覽公司搞咗這次大型展覽,等人認識下咩係風水玄學。「香港其實有好多玄學高手,不過一般人冇咩機會認識到,搞個展覽可以俾市民見識下新進的玄學家。成個展覽都好正氣o架!除咗玄學家,香港道教玄學協會同孔教學院都有幫手,希望大家睇完展覽後可以了解多啲,唔好以為玄學好邪、好神秘啦!」

提提你 早入場免費占卜!
主辦商每日都有近300個免費塔羅占卜、蘆欣符文占卜、靈擺占卜、天使卡占卜、水晶占卜、水晶治療、聲音治療、樹葉占卜、八字批命、投資運程占卜、掌相疾病預測的名額,全部由參展商提供。工作人員會在展場外隨機派出免費占卜券予入場人士,不過冇得揀要咩占卜服務,派到嚟邊種就係邊種,而且先到先得,派完就冇,記得早啲入場啦!

國際風水玄學展2010
日期:12月10-12日
時間:11am-8pm
地點:香港會議展覽中心Hall 3G
入場費:成人$ 30,65歲或以上長者、1.2米高或以下小童$20
查詢:2424 1188 / http://www.fengshuiexpo.com.hk
*展館只有一個hall,幾乎可以一眼睇晒,如果想知攤位位置,到時可參考館外派發的地圖。

司徒法正3大搞作
1. 免費派「人緣招財符」
聲稱可增加人緣及財運,每道符都係人手以硃砂繪畫,然後放上神壇施法,唔同一般機印符。道符會放在迷你利是封內,你可放喺銀包,到一年後法力已盡,化咗佢(即燒咗佢)就可以。按規矩就每日限派100個,不過司徒師傅話依家連同徒弟們趕工中,希望所有到他們攤位的人都可以收到。
2. 拍賣千手觀音、八仙過海像
這個千手觀音雖然細細個,約30cm高,不過來頭甚勁,全球只有30尊,司徒法正話楊受成、何鴻燊同肥媽Maria Cordero都請咗一尊返屋企。「呢個像係由一位90幾歲的內地玄學大師一路唸經一路燒製的,其實個像本身已經有法力,不過拍賣前都會再開一次光。」
他表示,千手觀音人人啱擺,因為千手各持有日、月、塵拂(圖)、寶劍、缽等聖物,寓意好事就接收,壞事就擋開。至於八仙過海(圖)都係由同一位大師燒製,特別啱投資界人士,「呢個像可以好似八仙過海咁,令擁有者安然渡過重重風浪,拎到好成績。投資市場風高浪急,最需要呢個像啦!」呢兩尊像每個底價$180,000,司徒法正強調收益會用作行善。
3. 賣玄學潮Tee
Tee共有三款,頭兩款係正正經經以《易經》卦象及八卦做圖案,中國風十足。最後一款最搞鬼,有司徒師傅的金句「出事o架嘛!」後面仲有一道人緣符。(價錢待定)

必睇!古董風水珍品
髮繡《清明上河圖》

動畫版《清明上河圖》大家可能已睇過,不過用頭髮織成的版本又見過未?這幅《清明上河圖》係用不同顏色的頭髮代替絲線,在絲綢上用人手一針一針織出來,成個卷軸有5.29米長,由十多名繡工用了4,388日才織成。最難得是使用的頭髮全部都係天然顏色頭髮,而且繡工極細緻,唔講根本睇唔出係刺繡,仲以為係畫上去的。

左右旋西藏法螺
法螺係西藏藏傳佛教常用的一種樂器,亦是佛家八吉祥物之一。它是在巨型響螺殼上包裹銀及寶石,再插入吹嘴而成,可吹出雄厚聲音。呢對螺有成呎咁長,單是size已經令佢成為寶物,最難得係其中一隻係罕見的右旋螺(一般螺殼都係左旋,即螺紋逆時針生長),故被視為佛門至寶。

 

神祕!泰國佛牌大解構
睇江湖片,成日都會見到黑道大哥戴住一塊鑲以金框,有埋玻璃罩的泰國佛像墜,江湖味勁重,仲帶三分邪氣。今次展覽都會有參展商賣泰國佛牌,但就強調同養鬼仔冇關,係屬於正氣咁話!

華金泰佛飾老闆Alex:「大家唔好一見泰國法器就諗起養鬼仔,其實佛牌係泰國高僧為了一些慶典、紀念日、寺廟修葺等等正經事而造出來的,全部都係為善同基於慈悲心,唔係法術。點解咁多江湖大佬戴?因為佛牌都有『避險』作用,甚至有人戴了之後,子彈竟然打唔到入肉,所以好受成日容易遇險的人歡迎。」

古董珍藏佛牌曬冷

佛牌知多啲
1. 點解賣咁貴?
一般的佛牌由幾百蚊開始已經有交易,高價的佛牌主要是因為製作的大師是高僧,加上佛牌歷史悠久,以及曾有靈驗神蹟有關。
2. 佛牌點解會有效?
佛牌是由高僧以香灰、花、花油、經水、貝殼粉、袈裟布、經繩等多種與佛有關的材料製成,有時甚至會加入僧人的骨灰或者舍利子粉。
3. 戴了佛牌使唔使還神?會唔會惹鬼上身?
唔需要回廟還神,但建議做善事積福。而正式由高僧製造的佛牌是不會惹來鬼魂的。
4. 係唔係做偏門工作的人先啱用?
唔係,因為好多佛牌都可以增加人緣,包括增加桃花,因此對獨身女性都好有用o架!Alex本身都有戴增加人緣的佛牌,佢話:「有啲人以為戴咗旺桃花的佛牌(如:蝴蝶牌)可以溝到好多女仔,或者令喜歡的人迷上自己,其實正宗的佛牌唔會咁邪,最多係增加你的人氣,無論對感情或者對做生意都有好處。」
5. 戴佛牌有冇嘢要避忌?
冇特別嘢需要避忌,總之唔好戴住佛牌做衰嘢就得。至於咩為之「衰嘢」,Alex就話由佩戴者問心喎!
6. 點解佛牌嘅圖案咁怪,好似骷髏骨頭咁嘅?
圖案其實係泰國不同佛像的簡化版,有部分係負責製造的高僧的肖像。

必搶!麥玲玲免費睇相
今次風水玄學展的參加者多數都係冇咁出名的玄學家,蘇民峰、楊天命等等大家見慣見熟的風水明星都唔會出現,好彩麥玲玲師傅有參加,仲會幫女士免費睇相,及大賣旺桃花水晶法器。
免費現場算命
搵玲玲師傅算命最低消費$3,300,仲要排大隊。今次展覽就會賣大包,開幕當天(10/12)下午佢會即場為女士免費推算姻緣運,名額15位,現場登記,先到先得。確實時間請查看麥玲玲網站的最新公布。(http://www.maklingling.com)
必摸極上桃花陣
唔買法器,都可以摸下玲玲師傅特製的「巨型粉晶手鏈」,由17顆如網球般大的巨型粉晶(下圖)組成。粉晶有增加人緣同桃花的能力,摸下都有助增強運勢o架!

水晶法器3折
平時的風水法器個樣都幾老套,玲玲師傅就將佢哋美化,用水晶做材料,靚到好似擺設一樣,老套神怪味盡除,而且3折或以下折扣發售,超抵!每日限量30個,要買趁手。另外每日頭10位顧客,不限消費金額都即送「化煞開運吊飾」,可按個人生肖而配對,有助化煞保平安。

法器勁減名單
10/12(周五):招財黃晶貔,貅主財運,$333(原價$1,680)
11/12(周六):東陵如意,主事業,$353(原價$1,180)
12/12(周日):七星愛情陣,主愛情,$188(原價$630)

風水就在你身邊!
1 元寶中庭
成個商場的大天井位彎彎哋的,從頂層往下望,仔細留意會發現係金元寶形,寓意招財進寶。
2 左青龍右白虎
好風水除了要有靠山和面向水外,更要左青龍,右白虎。於是加建了通往港鐵站的短天橋(白虎)和通往裕民坊的長天橋(青龍),加強人流。另外又有兩條往下的電梯通往的士站及巴士 站,連同兩條天橋成為「天市垣」的格局,四面都有流水(即人流),催旺商場。
3 倒騎龍格
一般「好風水」的定義都是背山面水,但apm卻是面山背海(觀塘避風塘)。一般商場是商場在前面,寫字樓在後面,apm也將之調轉,寫字樓在前面。蔣匡文說,這個格局和曾經作為多朝首都的西安是一樣的。
4 吸水天梯
整個商場有12層,水(即金錢、人流)一次過上不了這麼高,於是在第三層起一條天梯,引水上流至第五層;亦令各層商戶都有水到。

建築師:真正風水陣無需法器!
成日都有傳言話某某大廈請某某大師睇過,加入咗風水設計云云,從來未得到考證。但係風水商場就確有其事。蔣匡文就係本港少有識風水的建築師,出過多本有關風水建築的專書,觀塘的apm就是出自他手筆,由設計初期就已經加入風水概念。
「我同人輸賭,如果喺apm搵到風水法器,我就請食飯!一個商場要風水好,係從整體設計加入風水概念,若起好先加法器,等如食藥醫病,點都冇預先打好個底咁理想。」apm開幕以來生意勁好,難怪蔣匡文牙擦,佢透露咗數個apm不為人知的佈局,睇吓你有否留意到?

天梯失敗例子
比apm稍早落成的旺角朗豪坊,位置極佳,也有一條長長的天梯連接food court和上層店舖,但food court樓上的店舖卻總是不旺場,屬於天梯引水失敗。原因是上層商場以螺旋形向上發展,換言之是斜台,水引到上層商場也會因為斜台關係而流回起點,所以朗豪坊最多人的地方總是在food court那層。

揀風水屋及投資攻略
風水既然係人同環境的學問,大家最關心的當然係住屋問題。不過原來住填海區豪宅睇海景唔一定好,隨時有機會妻離子散!

蔣匡文指出:「妻離子散有好多種,唔好的話當然係離婚、仔女唔跟自己;但係如果丈夫成日要做嘢少返屋企,甚至成日要去外國或返大陸工作,都算係『妻離』。仔女去外國讀書,唔喺身邊,亦係一種『子散』。」
佢話,填海樓令人「妻離子散」的原因,主要是「客土無氣」。「客土即是非本地的泥土,填海用的是外地的土,風水學認為『山主人丁,水主財』,填海地原本是水,並非山或土地,因此住在這裏的人丁就會受損。例如嗰區有好多高薪女士一個人住,冇拖拍做中女,其實都係一種人丁受損的現象。不過填海地的樓就唔係完全唔好喎!因為『水主財』,所以住喺度就會好賺錢!」
蔣匡文話呢種情況冇得化解,要避免惟有搬離填海區。不過家家有求,究竟想賺大錢定係想擁有美滿家庭生活,就你諗你啦!

20年八運旺乸型男、天然資源
蔣匡文話,從2004年開始,香港由1984-2003年的「七運」進入2004-2023年的「八運」,代表新時代開始,金融及娛樂事業衰退,而天然資源和美男當道,明年起更是如火如荼。
「古代玄學家將180年分三元,即上元、中元、下元,每元60年。每元再分20年為之一運,現在我們正處於下元八運。」蔣匡文說,20年為之一運,是因為木星(古代認為主宰12生肖)和土星(古代稱為鎮星)隔20年就相會一次,地球就會受到影響,整體的趨勢都會改變。

「七運」是兌卦,「八運」是艮卦,每卦可以引伸不同意思。呢20年內,「七運」興起的事物會愈來out,「八運」興起的就愈來愈hit,睇下面的列表就可明白。除咗可作為潮流預測,亦可參考來買股票!


1


2


3


右旋法螺


左旋法螺


北宋木雕觀音像
平時見觀音都係斯斯文文企喺蓮花上,呢個坐姿豪邁的觀音人性化好多。這個木雕觀音屬北宋年代物品,已經有成千年歷史,原本有七彩彩繪,可惜大部分已剝落。而這個坐姿叫「輪王踟」,相傳係古印度國王召見大臣時的坐姿,以示親切和閒適。


宋代石雕財神
原來財神在宋代時勁樸素,而且好man,似門神多過財神。這尊財神左手托住璽印,右手持有冠爵帽,腳踏鰲魚。最特別之處是鰲魚的腹部與鼻孔相通,可擺放在水池中,水源流轉,寓意獨佔鰲頭,陞官發財。


清代木刻版《通勝》
依家的《通勝》成本字典咁厚,原來古代的《通勝》只是薄薄一本。這本由堪輿曆法專家蔡伯勵先生借出的《通勝》,出版於清朝光緒27年(1901年),以木雕印刷,當年唔係叫《通勝》,係稱為《七政經緯選擇通書》,只有用天干地支排出來的日子,同埋每日宜忌,當中大部分都同耕田、嫁娶等平民生活有關,而且淨係教人擇日子,不似現代版本有教人學英文同算命等等章節。


嘉慶皇帝玉璽
呢個玉璽有大半本第 802 期 忽完就走 咁大,好誇張!要一個男人雙手先捧得起。咁大嚿玉璽,皇帝當然唔會日日用啦,你估做gym咩?據考證,這種由整塊碧玉雕成的玉璽多數是在觀賞書畫時使用,或只作珍藏之用。驟眼睇是黑棕色的,但閃光燈一打下去,立即顯出幻彩流霞,好神奇。


屈傑猜喲(153年歷史)市價約10多萬,功能全面。


屈白欖(60年歷史),市價約6萬,主平安、生意及人緣。


崇笛龍簸(40年歷史),市價約4萬,主平安、生意及人緣。


領龍頗笛(50年歷史),市價約7萬,主避險、順利。


免費現場算命


必摸極上桃花陣


東陵如意


招財黃晶貔


蔣匡文profile
既是風水師,又是建築師,曾參建多個風水商廈及樓盤。
apm本身就係大風水陣!


1 元寶中庭


2 青龍


2 白虎


3 倒騎龍格


4 吸水天梯


將軍澳、西九龍一帶有不少樓盤都處於填海地上。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()