手掌上出現呈圓狀之掌紋為之「圓環紋」,但呢類紋較罕見!獨立又冇黐到其他掌紋的「圓環紋」與上兩期所講嘅「方格紋」意義相似,都係有保護作用!


左至右
水星丘
能減低個人意志不定的缺點,增加做事嘅果斷性。
太陽丘
代表個人喺藝術上所得到的成就與名譽,得以長久維持。
土星丘
保護從事農業、礦產人士喺事業所獲得嘅成就。
木星丘
保護個人一生的名譽、權力及領導力。


左至右
上火星丘
能夠抑制個人的脾氣,不會輕易發,有助個人的品格修養。
太陰丘
使過分幻想的人不會容易走歪路,可務實地處理眼前現況。
金星丘
在此位置出現圓環紋,能有助控制個人情慾,收放得宜,不會輕易性濫交。

So time
讀者阿華問:
本人生於197X年X月23日,丑時,現有以下問題:
1. 我的一生中,何時會行大運呢?本人的事業會有成就嗎?
2. 本人將與朋友在上水合資開餐廳,我們會成功嗎?
3. 本人的健康一般,想知一生健康運如何?若太差,有乜補救呢?
4. 本人一生運氣如何,晚年好嗎?
5. 本人的名字「吳X華」與我條命夾嗎?

蘇師傅答:你命格屬「金」,生於冬天,要「火」嚟照暖,「木」嚟生「火」,一生人以「木」、「火」有利,「金」、「水」為忌。你有大運行嘅,第一個人生大運喺25歲前,但係冇用嘅,唔止你,所有人都係,太後生行運通常都唔會把握得到,或者行緊運時都唔知道。到25至35歲,你嘅個人運氣停一停,呢個時候,宜守不宜攻,凡事睇定啲先好作決定,又或者可以儲一儲「彈藥」,因你到35歲後,仲會有30年大運行,但再入運嘅初期會混亂3至5年,待入定運嘞,有乜新機會都可放膽嘗試,極有機會創出新血路。特別喺2022至2027年,你嘅運最佳。你想同朋友喺上水開餐廳,其實你依家未可以投資,成功機會亦唔會太大,除非你朋友行正大運,而你只係佔好少股份,如果唔係得個「蝕」字收場。健康上,你嘅肺、喉嚨、氣管較弱,多做運動有助改善!你嘅晚年OKo架,唔使擔心。你都咁大個人,自己個名跟咗你咁多年,乜名都冇所謂,其實所謂改個好名,只係當你係BB嗰時,夾晒時辰八字嚟改先會有作用囉,依家你不如踏實啲仲好啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()