20歲小巨肺林欣彤(Mag)唔靠胸前「事業線」,人氣依然keep住有,大把客仔等住搵佢拍廣告、出騷,連邵氏新戲都有佢份,恨死唔少姐仔、o靚模。
上周日(12日)早上,馬會用9萬騷價請佢做「國泰航空香港國際賽事」嘅表演嘉賓,連唱2場,共4首歌,包括成名作〈A.I.N.Y.愛你〉及〈Heros〉。唱完歌,Mag再趕到旺角拍新戲《我愛HK開心萬歲》煞科戲。不過唱歌就話係Mag嘅老本行啫,講到拍戲,佢就唔多掂喇。好似當日佢先同陸永拍場行街戲,短短幾句對白都NG咗6次,兼要助導教佢走位。睇嚟佢都要多多鑽研演技。

 


NG咗幾次,陸永成個樣都吽晒,阿Mag就一臉唔好意思。


簡單一場行街戲,阿Mag竟然NG咗6次,仲勞動到助導教走位。


好不容易拍完一場戲,阿Mag即換上動漫人物凌波麗嘅制服出場,其貼身胸前迫爆造型引起一陣嘩然。


阿Mag呢期紅,連歌酬都幾級跳,今次為馬會演出有9萬落袋,不過佢就唔肯正面回應:「騷價有幾多,公司冇同我講。但我好開心可以喺呢啲大騷表演,可以吸收多啲經驗。」嘩,PR腔到佢呢。


梁家輝當眾搞女


男主角梁家輝當日都在場,不過佢居然喺眾目睽睽下,無喇喇幫個小妹妹演員寬衣,睇到媽咪姐呆咗。原來家輝係怕小妹妹着住件cosplay太焗束,所以幫佢解扣抖吓氣啫。


李治廷現形
唔單止阿Mag嘅造型引起嘩然,一身李小龍裝束嘅李治廷,下體輕微現形,但已搞到全場異性動物打雀咁眼實。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()