真係唔好睇小微博嘅威力,好似已經絕跡香港娛樂圈嘅魏駿傑,上星期喺微博晒自己單手抱起兩個月大愛女嘅合照,結果惹來好多粉絲嘅另類祝福:「如果是和滕麗名一起的就perfect了」。點知傑仔竟然狠心叫呢名粉絲去死之外,仲鬧阿滕係賤人,要早撇早着。
阿滕無端端俾前度辣㷫,除咗事後句句有骨咁同記者講「幸福嘅人唔會周圍鬧人」外,一向好少update微博嘅佢(鬧劇發生前,佢最後更新為11月8日),連日來竟然喺微博發功,一時話自己唔知喺邊度沉醉緊浪漫氣氛,一時又騷自己豪食半塊面咁大嘅加菲蟹。阿滕頻頻見「博」,目的顯而易見,就係想話俾某人知單身嘅佢依家好幸福。香港好男人買少見少,34歲嘅阿滕先後俾傑仔同郭政鴻所傷,老實講,媽咪姐愈見得多阿滕啲幸福相,愈覺得佢空虛呀!


滕麗名近日頻頻上微博update近況,一時大晒自己食蟹,一時又上載跟陶大宇嘅合照(圖),似證明自己活得好好。


我係幸福小女人!(設計對白)




魏駿傑跟老婆張利華結婚2年,啱啱生咗個女,就係呢張父女合照,令傑仔跟網友掀起罵戰。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()