double-park十周年終於來到最終回,阿嶽、MC HOT DOG、周杰倫御用DJ AFRO、性感女DJ Crystal、DJ Junior同MJ 116等台灣嘻哈幫亦有打碟同rap助興,全場人士個個舉高雙手,high 爆!身為double-park最熱賣的本地街牌FINGERCROXX亦推出了BLACK SERIEX助興,除了不少得一系列軍褸、tee、衛衣、恤衫、軍褲、軍帽外,最驚喜是首度玩可摺式軍槍、電筒同軍表等軍事用品,支槍用嚟去打war game型到裂,難怪阿葛、阿嶽、MC HOT DOG、關楚耀同曾國祥一見支槍即忍唔住玩!

阿葛:「質感同真槍一樣!」
阿葛話自己好少玩war game,因為平日拍戲已經成日要對住真槍,驚咗槍咁話!「我哋拍戲係用真槍,好似拍《買兇拍人》,支槍只係子彈位有嘢塞住,啲聲砰、砰、砰咁都幾驚o架!FINGERCROXX支槍係真槍廠造,基本上成支槍都同真嘅一樣咁重、咁有手感,又可以摺埋,仲可以配埋電筒,幾pro!」
FINGERCROXX BLACK SERIEX SUREFIRE G2-LED電筒$699(12月23日有售)、FINGERCROXX×4A COMMON FORCE Cap $399、FINGERCROXX×4A COMMON FORCE有帽衛衣 $999

曾國祥:「家鍾意slim cut嘅軍褸!」
曾國祥細個嗰時最鍾意去旺角買二手軍褸,屋企堆滿大堆軍服,「以前會買好多second hand 軍服,仲要買over size,成個hip hop友,家大咗少着,反而鍾意slim cut嘅軍褸,好似FINGERCROXX呢種!」BLACK SERIEX FPG氣槍$2,399(12月23日有售)

MC HOT DOG:「黑色跟傳統的迷彩軍服一樣cool!」
MC HOT DOG話台灣人都好鍾意打war game,佢自己就係其中一個,「最愛迷彩短褲,平時也常常穿白tee加迷彩短褲出門,雖然今次FINGERCROXX的軍服沒有迷彩,但是全黑的感覺也很cool!」
BLACK SERIEX FPG電筒$699(12月23日有售)、FINGERCROXX×4A COMMON FORCE軍褸 $2,599

關楚耀:「FINGERCROXX平兼潮!」
自稱常買FINGERCROXX的關楚耀果然沒有呃筆者,連入面件打底衫同scarf都屬其作品,「FINGERCROXX平得嚟款又夠潮,而且好欣賞佢哋嘅創意,記得好耐之前有對MADFOOT嘅boot,有原創味,唔會抄人款,我家都仲有着o架!」
DPTY×FINGERCROXX×WNP overall $1,199、BLACK SERIEX neck warmer $259(12月23日有售)

阿嶽:「現在的軍服更注重功能性。」
阿嶽話自己少打war game但就鍾意玩戶外活動,有時都會着軍褸去玩,「我們以前買的軍褸都是二手,大部分都有點破破爛爛,雖然有型但就沒有什麼功能可言,現在的軍服例如FINGERCROXX的軍褸又防風、又防水,更多功能,今次出埋電筒,玩戶外活動必備。」
BLACK SERIEX FPG氣槍$2,399(12月23日有售)、DPTY×FINGERCROXX×WNP jacket $999

12.23功能黑軍入侵
今季FINGERCROXX繼續玩軍事,以HIGH TECH ARMY為主題,整個系列同其系列名一樣玩全黑,用上各種純黑保溫布料,而且大玩FINGERCROXX最擅長的功能性,包括可拆袖的90%羽絨外套、三層防水防排汗的連帽外套等,為增強整體功能性,軍褸更用上無縫laser cut、防水拉鏈、魔術貼、磁石鈕等多個細節位,此外,更有軍帽、neck warmer,全黑軍look cool到爆!

BLACK SERIEX

5大聯名軍物
PTS Folding Pocket Gun(FPG)氣槍
Outdoor迷必備美國製的EAGLE魔術貼大背囊
Laser logo的SUREFIRE G2-LED防滑電筒
美軍指定專用的Luminox軍表
3M反光logo的dry-fit tee
(全部12月23日有售)


EXI.T 銅鑼灣白沙道5號地下 (2895 2303)


Party在灣仔The Quarterdeck Club舉行,當晚只得8度,但一入場有大量熱飲,夠體貼;MC HOT DOG同MJ116打頭陣rap,全場勁high!


帽都有袋
連軍帽側面都有無縫pocket位等你放散紙,強!$599


帽都有袋
連軍帽側面都有無縫pocket位等你放散紙,強!$599


Chok樣
Neck warmer可遮面,啱晒鍾意chok眼嘅潮男!$259


Chok樣
Neck warmer可遮面,啱晒鍾意chok眼嘅潮男!$259


可拆袖
米芝蓮feel羽絨心口位可放電筒。$3,299


可拆袖
米芝蓮feel羽絨心口位可放電筒。$3,299


風褸防水、防汗,又有魔術貼,無縫laser cut,果然是功能王!$2,999


風褸防水、防汗,又有魔術貼,無縫laser cut,果然是功能王!$2,999


無縫laser cut
Fleece衛衣有無縫拉鏈pocket位,帽位夠挺身!$1,599


無縫laser cut
Fleece衛衣有無縫拉鏈pocket位,帽位夠挺身!$1,599


Tee背後有圖教你點開合支FPG氣槍,貼心!$399


Tee背後有圖教你點開合支FPG氣槍,貼心!$399


Cargo pants褲面有可放電筒的小袋!$1,099


Cargo pants褲面有可放電筒的小袋!$1,099


可摺合
啪兩下掣就可以打開氣槍,勁方便!$2,399


美軍御用槍牌MAGPUL特別為war game迷推出像真度99%的氣槍系列,當中的PTS Folding Pocket Gun屬可摺式氣槍。


驚喜
防滑手握設計加白色強光,outdoor活動必備。$699


FINGERCROXX再與美軍專用Luminox軍表合作,出200米防水加夜光顯示夠pro。$2,999


美國背囊品牌EAGLE屬war game迷最愛,貪其防水兼暗格多。$2,199


MAGPUL 3M反光logo的dry-fit tee $499

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()