性感女神周秀娜,在新片《婚前試愛》拍住俘虜唔少港女的萬寧哥哥沈志明,肉搏連場。床戲火辣辣,之不過,餘火未熄,閱仔無數的娜姐竟然中招,同萬寧哥哥戲假情真玩「試愛」,秘密撻着個多月。本月初,本刊發現二人背住另一半相約偷食,打得火熱,忍不住在餐廳摸黑拖手,公開調情。
女友劈腿,蒙在鼓裡的娜姐男友Avis,睇到女友同萬寧哥哥偷食相後,即場呆咗,更拋下一句:「我咪再睇實啲佢(周秀娜)囉!」

半個月搞掂
在片場等埋位都如貼身膏藥,經常搵機會黐實周秀娜的萬寧仔,一早就對娜姐眼見心謀,攞正牌做埋「床戲」,就更加「慾罷不能」,明知對方名花有主,亦大爆發狂溝。《婚》片煞科後,萬寧仔為令娜姐心動,日發過百短訊,又投其所好,不出半個月,便將宅男想吞落肚的性感娜姐追到手。
「萬寧仔唔單止狂send短訊俾Chrissie,知道對方鍾意公仔Monchichi,就一口氣送咗三個大Monchichi俾佢,細心加埋萬寧仔溝死女嘅外形,Chrissie都老貓燒鬚,跌入萬寧仔五指山。如果拍床戲嗰排,Chrissie男友去監場,可能無咁易出事!」知情者說。

公開摸手仔
上月底,就有人目睹娜姐同萬寧仔,在灣仔星街一法國餐廳撐枱腳。本月四日,二人同為新片出席宣傳活動,但席間毫無交流,活動後,兩個更扮到各有各走,但原來他們早已相約好在尖沙咀中港城皇家太平洋酒店,一間客人稀少、燈光昏暗的露天餐廳再見。
一坐低,兩台發電機各自施展chok樣,旗鼓相當;唔夠十分鐘,萬寧仔情到濃時,忍唔住郁手捉實娜姐,摸住對方手掌調情。眾目睽睽,娜姐俾萬寧仔拖咗一陣就好快「清醒」,借意鬆開男方的手,免得偷食太張揚。
密會個多小時,埋完單仍難捨難離,走到靠欄杆位置,望住個海繼續傾,見娜姐頭髮被海風稍為吹亂,萬寧仔即緊張幫對方撥正,細心到爆,令娜姐完全投降。但礙於娜姐與男友Avis同居,萬寧仔最終只能送她上的士離開,未有下場。

旗鼓相當
娜姐遇上萬寧仔,一個係宅男殺手,一個係溝女聖手,雙方勢均力敵。據知,偷食娜姐前,萬寧仔已經成功追掂有33D的華語電視台女主播趙彤;靚樣有身材的趙彤,向來唔係富豪唔吼,她曾與霍啟剛傳出緋聞,令霍公子一度與郭晶晶情海翻波。雖然一心釣金龜,但亦被有樣無財的萬寧仔征服,更有傳二人現於銅鑼灣同居。
各有正印,萬寧仔想深入親近娜姐,唯有出埠進行。早前周秀娜在台灣跟蕭敬騰合拍新片《殺手盆栽》,有傳萬寧仔一於死跟,以返家探親為由,上週追到台灣,黐實娜姐。

偷食相做證
女友俾萬寧仔「侵吞」,懵然不知的Avis於上週五看到娜姐同萬寧仔的偷食相,才恍然大悟。起初未睇到相,Avis還力撐二人撻着只是空穴來風。
壹:聽講Chrissie同萬寧仔撻着咗!
A:拍戲實有呢啲緋聞,我都識萬寧仔,佢兩個係朋友咋!
記者把娜姐偷食相給他過目,本來仲有笑容的Avis,開始面色下沉,呆了好一陣子,最後為強撐女友,他強顏歡笑裝作輕鬆。
壹:你仲唔信?
A:咁我仍然好信Chrissie!
壹:早排萬寧仔仲專登去台灣陪Chrissie!
A:係咩?我聖誕節都會過去陪女友。既然係咁,我咪再睇實啲佢囉!說罷即返回髮型屋,繼續開工。

拍出火
演出要投入,男女主角在熒幕前扮完情侶,鏡頭後已經動真感情,搞到戲假情真,由此變成地下情侶,多的是。


摸黑拖手
娜姐同萬寧仔偷食,所以專登喺尖沙咀揀間烏燈黑火嘅露天餐廳約會。坐咗一陣,男嘅已經忍唔住拖實娜姐隻手,當眾煙韌。


摸掌心
拖實佢隻手未夠喉,溝女有一手嘅萬寧仔仲掃娜姐掌心調情,搞到閱仔無數嘅娜姐,好似變咗萬寧妹妹咁冧爆。


撥頭髮
飲完嘢,兩個繼續吹風傾偈。萬寧仔既不時幫娜姐撥番好吹亂嘅頭髮,然後順手摸下面仔,又一冧死女動作。


扮零交流
偷食前,二人要為電影《婚前試愛》出席宣傳活動。有景轟的他們在台上刻意扮到無乜交流,怕眼神一接觸露出偷食馬腳。


兩男無瞅睬
上週六(十八日),Avis冤家路窄同情敵萬寧仔出席同一活動,明知對方食咗自己條女,又要扮無嘢,Avis唯有全程當對方透明。


我會睇實佢!(真實對白)
上週五,娜姐男友Avis睇完偷食相,即谷住度氣。


床戲動真火
兩人初次埋牙,無論打茄輪抑或情慾場面,都七情上面,演來相當投入。結果情慾戲戲假情真,拍出火撻着。


周秀娜跟男友Avis經常以情侶檔出席活動,好鬼sweet。但轉頭卻抵不住萬寧仔狂追,瞞住男友偷食。


周秀娜迫爆的身材,確實是好多男人心目中,夢寐以求的對象。


有傳萬寧仔的正印是華語電視台女主播趙彤。而在趙彤的微博,確實放了不少她與萬寧仔的合照。



俘虜不少港女的萬寧仔,今年初便傳出他與台模一姐宋紀妍的緋聞,並指女方專程來港密會他。


萬寧仔
中文名:沈志明
年齡:26歲
身高:6呎1吋
胸肌:39吋
事業:正職模特兒,現更進身影壇新貴。


大隻型男 Avis
中文名:陳偉成
年齡:27歲
身高:5呎11吋
胸肌:40吋
事業:正職為髮型師,兼職模特兒。


陶大宇 郭羨妮
07年二人拍《學警出更》一場激吻戲而吻出火花,女方不惜做第三者,介入男方與前妻的婚姻,一度被指為「狐妮」。轟烈的婚外情最後兩敗俱傷,二人形象插水,至今仍無法翻身。


房祖名 薛凱琪
05年電影《早熟》合演一對小情人,戲假情真,去年於電影《分手說愛你》再結戲緣,親暱戲份自然到連監製鄭丹瑞也大讚!但有指因男方花弗,最終分手收場。


鄭嘉穎 周麗淇
06年二人於TVB劇集《最美麗的第七天》中合作,由香港一直嘴到北海道,幕幕煙韌,唯二人一直否認拍拖玩地下情,至08年有傳因佘詩曼介入,男方劃清界線狠撇女方,被指為賤男。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()