價錢合理
台灣知名星座占卜師薇薇安,由佢主持嘅節目《娛樂星八客》,除咗會為觀眾,以星座角度解決感情疑難,每一集都會有一個主題,邀請嘉賓一齊上嚟傾偈。
上個禮拜嘅話題係講「性感女神辛酸史」,薇薇安請嚟鍾意响節目爆料、由報紙娛樂記者「升呢」成為名嘴嘅許聖梅做嘉賓。
佢果然不負眾望,一坐低就話台灣娛樂圈有好多純情女星只係虛有其表,許聖梅聽講有富二代包養某女星之後,驚訝對方床上花式比電影《色,戒》梁朝偉、湯唯更加「功力深厚」,更以「蟒蛇」形容女星嘅表現。
富二代何止食過翻尋味,仲介紹埋俾老豆,認為價錢合理,功夫一流,之後兩父子一齊包養呢位女星,何止「上床不離父子兵」,仲會賽後檢討,另類親子樂。
現場嘉賓都好想知,許聖梅口中嘅「功夫女星」究竟係邊個,佢只肯透露:「她在影壇已經是天后級。」


前「娛記」許聖梅响節目中踢爆純情女星「功夫一流」,所有高難度動作都演繹得出神入化,十足十蟒蛇上身。

激烈討論
講到呢度,主持薇薇安已經笑笑口知道答案,但一眾電視機旁邊嘅觀眾就估得好辛苦,不斷研究純情影壇天后真正身份。
至於成為最大嫌疑女星,居然係準新娘大S,原因係佢擅長瑜伽,身體柔靭度夠高,可以做出唔同嘅高難度動作,但就有人反駁,指大S由出道至今,從來冇清純過,認為林志玲嘅機會比較大,甚至有人估徐若瑄、桂綸鎂、劉若英甚至楊丞琳,一時間搞到全台灣熱估「功夫女星」究竟係邊個。

疑似「功夫女星」
金榜題名 原因
大S 苦練瑜伽多年,身體能應付各種高難度動作,影壇地位在港、台同樣吃香。
林志玲 清純外表加「娃娃音」,由《赤壁》開始電影作品一套接一套,積極向影壇天后目標進發。
徐若瑄 中、港、台都有電影作品,初出道更憑天使面孔、魔鬼身材,响三級影壇打出名堂。
劉若英 處女作電影《少女小漁》便在「亞太影展」奪「最佳女主角」,之後多套作品均能入圍各大小影壇頒獎禮,並多次封后。
楊丞琳 有「可愛教主」稱號,剛憑《海派甜心》奪金鐘獎「視后」,電影作品唔算多,最新作品係同舊愛余文樂拍恐怖片《童眼3D》。
桂綸鎂 07年參演周杰倫執導作品《不能說的•秘密》開始爆紅,在台灣及國內影壇擁有多部作品。

小豬公開性病報告
早排有討論區隱名指小豬羅志祥,證實患上俗稱「椰菜花」嘅性病,除咗要接受「電燒」治療,更累埋性伴侶楊丞琳「中招」。
原本小豬當笑料聽完就算,但最近傳出再有受害人,就係同「大師兄」黃一飛响偶像劇《無敵珊寶妹》中飾演父女嘅郭采潔。
走開清純路線、現年24歲嘅郭采潔,無厘頭變成「花風暴」女主角,回應時雙眼通紅,承認為事件在家激動落淚,「對我的傷害非常大。」
身為「病毒源頭」,小豬唔想再有人受到傷害,於是主動叫幫襯開嘅醫院,提交一份由2005年至2010年嘅驗身報告,證明小豬「接受包括泌尿科檢查,均未有發現傳染性皮膚病變」。
要還我清白,小豬將報告公開交俾傳媒刊登。連續5年都去驗性病,嗯……果然年年驗身令你放心。

Selina索償3,000萬
因為拍《我和春天有個約會》而嚴重燒傷嘅Selina,到現時為止已經接受過三次植皮手術,毋須再打嗎啡止痛,證實全身有54%皮膚燒傷,當中包括面部。明星靠樣搵食,有指Selina嘅唱片公司向電視台要求賠償3,000萬人民幣,但對方認為「金額太高,無法接受」,並強調合約內寫明,如果拍攝有危害Selina安全,唱片公司可以要求停拍,加上電視台到現時為止,堅持爆破做足安全措施,Selina同男主角俞灝明燒傷只係「意外」。
講到尾都係唔想賠,聽聞唱片公司向電視台出示Selina事發時,由助手拍下嘅面部燒焦變黑特寫照,作為索償秘密武器,當時所有電視台高層見到張相,全部嚇到呆咗,無諗過相中人居然就係Selina。


呢期台灣激烈討論「功夫女星」真正身份,要符合外形清純,影壇地位有番咁上下,林志玲、徐若瑄、大S全部榜上有名。





曾經因為唔肯陪老細「上床」,响韓國發展失敗嘅台灣女星林韋伶(左圖),問「功夫女星」是否在台灣電影圈,許聖梅話佢已經係「天后級」演員。


大S


林志玲


徐若瑄


劉若英


楊丞琳


桂綸鎂


小豬、楊丞琳呢對緋聞情侶,最近成為「花風暴」第一男女主角,搞到小豬要公開驗身報告,還我清白。


出道以來一直走清純路線嘅郭采潔,同鄭元暢合作全新偶像劇《國民英雄》收視仆直,家陣仲有埋「性病」,有冇咁黑仔呀!(《蘋果日報》圖片)


小豬出示連續5年嘅驗身報告,證明無「中招」。圖中驗身之年份,以民國計算。


Selina細妹向傳媒透露,家姐可以由護士扶實落床坐,佢話當時家姐開心到喊咗出嚟!


Selina拍檔俞灝明,康復情況同樣理想,有指稍後會嚟香港接受第二階段療程。


10年前藝人秦偉表演節目時,面部被火嚴重燒傷,幾乎失明,今日已經好番晒,相信Selina都可以做到。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()