天寒地凍食火鍋,豬骨、沙嗲、醉雞鍋已食到膩!即睇記者親身試食以下4款新湯火鍋,由湯底款式、材料以至配料評分,睇吓邊間最得?
(以下評分以5★為最高)

夠鮮 番茄蟹肉濃湯
愛蒲愛吃的朋友推介中環SOHO區的Club Hip。這間樓上bar,不時推出新食品,最近推出「海鮮滾滾火鍋大餐」,客人可選冬瓜陳皮醉鴨湯或番茄蟹肉濃湯湯底,配料是新鮮海鮮,有大蝦、帶子、花甲、蚌類等,令人食指大動。靜靜地喝着紅酒、嘆着暖笠笠的火鍋,別有一番滋味,仲可以唔使轉場直落唱K飲嘢玩成晚,正!

創意度:★★★★1/2
好味度:★★★★★
配料:★★★★
環境:★★★★1/2
抵食度:★★★1/2
記者評:提供套餐食物種類有限,價錢偏貴,但海鮮的質素很好,環境一流。

Club Hip
消費:$388/位,4位起(需2日前預訂)以海鮮為主,分量足4人用。
地址:中環雲咸街63號巴力大廈6樓
電話:2537 3088
營業時間:5pm-2am(星期一至四)、5pm-4am(星期五及六)

健康選 蘆薈木瓜軟骨鍋
睇廣告後去食蘆薈木瓜軟骨鍋,真身賣相一般,湯底材料包括蘆薈、木瓜、橙肉、蘋果、番茄、白菊花和豬軟骨。蘆薈只有5片,其他材料分量也不多,但湯底味道幾清甜,豬軟骨軟腍,木瓜肉和蘆薈要趁未煲溶前食,其餘湯料留下熬湯便可。配料推介極尚三牛拼盤,百零蚊有齊本地手切肥牛、美國雪花肥牛和雪花牛肉粒,肥牛片入口即溶,好味!桂花蚌及海螺片合格,豆腐、雜菜和鮮菇併盤,這些素菜配上木瓜軟骨湯效果很好味。最後埋單每位約二百蚊,價錢都算合理。

創意度:★★★★
好味度:★★★1/2
配料:★★★★★
環境:★★
抵食度:★★★★
記者評:湯底清甜偏
淡味,蔬果配料夠健康。
抵讚是全店提供免費wi-fi,啱晒鍾意邊食邊上網的人。

德興酒家
消費:平均$200/位
地址:銅鑼灣廣場2期6樓
電話:2573 9090
營業時間:6pm-1am(星期五、六至2am)

火辣選 辣酒花甲鍋
嗜辣的人,—定要試HIPOT新推出的辣酒花甲鍋,紅卜卜的湯鍋裏,有好多指天椒和香料,辣得惹味又刺激;想食得清淡健康啲則可選野菌螺頭鍋,味道清新。叫埋紅魚奇兵海鮮盒,有7款雜錦海鮮,款款新鮮,再點多2款特色肉丸,4位都夠食,埋單5百蚊有找!

創意度:★★★★
好味度:★★★★1/2
配料:★★★★1/2
環境:★★★1/2
抵食度:★★★★
記者評:辣味重,湯夠濃,但唔見湯渣,只見很多香茅浮面,如再加酒會更香。

HIPOT
消費:平均$150/位
地址:銅鑼灣霎東街33號快捷假日酒店3樓
電話:2892 0800
營業時間:11am-4:30pm、6pm-12mn(星期日至六)

滋補養顏 鱷魚尾膠鍋
打邊爐仲想養顏補身?必試記者及攝影師食完都一致話好「補」的鮮果鱷魚尾膠火鍋。御火鍋提供各種有關鱷魚的湯底及配料,點菜前侍應講解鱷魚肉對身體的好處,例如鱷魚尾滋陰補腎,含豐富膠質能增加皮膚彈性;鱷魚肉則含豐富蛋白質和氨基酸。
湯底賣相平凡,奶白色湯內約有7件鱷魚尾膠;其他配料有雪梨、蘋果和無花果。我們先飲一碗鱷魚尾膠配合水果熬的湯,比花膠湯的味道更鮮甜!火鍋配料全部跟鱷魚有關,包括鱷魚脷、爽肉、黑松露鱷魚丸、粟米冬菇鱷魚餃等。全部食物跟湯底好match,十分滋味!熱葷有鱷魚春卷、鱷魚脷和鱷魚糯米飯,作為火鍋小食很不錯。埋單每人平均三百多元,如此滋補養顏的火鍋,值得一試。

創意度:★★★★
好味度:★★★★★
配料:★★★
環境:★★★★1/2
抵食度:★★★★
記者評:配料的價格較貴,但鱷魚火鍋罕見,兼具補身療效,尾膠湯底非常好味。餐前小食和甜品亦取材自鱷魚,具特色兼有誠意,建議相約多幾位朋友,可以多試幾款鱷魚配料,盡情食又補身。

御火鍋
消費:平均$350/位
地址:尖沙嘴漆咸道南17號帝后廣場地庫
查詢:2367 2123
營業時間:6pm-3am(星期日至六)


番茄蟹肉濃湯用上大量番茄粒、新鮮蟹肉、西芹及洋葱粒等,慢火滾20分鐘,十分鮮甜。


北海道入口帶子,鮮味無窮,大大粒兼厚切,好有口感。


套餐包括的海鮮配料,有北海道珍寶帶子、8吋蝦、桂花蚌、珊瑚蚌、鯇魚、花甲等,大廚每日新鮮挑選,鮮味十足。


極上肥牛足2磅,分量都夠4位用,色澤鮮嫩,灼2-3下即食口感較佳。


花甲同蟹湯味道好夾,增加鮮味,咬落有點韌,要細嚼。


8吋蝦大過記者手掌,蝦肉肥美,爽脆、彈牙,勁like。


打邊爐配飲西式餐酒夠特別,餐內所包每位的1杯餐酒,約$80/杯,抵!


蘆薈木瓜軟骨鍋裏,木瓜、番茄、蘆薈等全部切小片,容易入口。$92/鍋


海螺片賣相幾靚,每碟只有8片,味道似罐頭鮑片。$52/碟。


桂花蚌夠新鮮,但刀功麻麻,每塊大小不同。$58/碟。


極尚三牛,拼盤約3至4人分量,高水準靚牛。手切肥牛size適中,每塊大小平均。$138/碟


醬料拼盤每位收$12,包括一般火鍋醬料,較特別的是冬蔭功醬(最右下方)。


單點極級肥牛,每碟約有7片,有雪花紋,肥瘦均勻,灼3下即食,肉腍身,有牛味。不錯!$58/碟


辣酒花甲鍋湯底濃,另上5隻花甲,落湯滾起後試飲一啖,都覺辣。$23/鍋


不得不試人氣朱古力豬肉丸,入面包住麥提莎,咬開肉丸即爆朱古力漿,味道都OK,一定要趁熱食,免麥心溶後變韌。$18/3粒


率先試期間限定的巨型珍寶車厘茄墨魚丸,size接近乒乓波般大,配搭夠新,有很濃的番茄味,很醒胃!$18/2粒


自助式醬料bar,算得企理衛生,超過10款選擇,全晚無限量供應,點「混醬」都冇人理。


記者於平日晚上試食,入座率有八成半,算旺場,但侍應人數唔夠,等了5分鐘才有人招呼加單。


紅魚奇兵海鮮盒內有原條活紅魚、蝦、象拔蚌、珊瑚蚌、桂花蚌、帶子及花甲等,另配蔬菜籃及稻庭烏冬,放埋魚頭連尾熬湯,一魚幾吃。$288/份


全店採用砂鍋和光波爐,侍應話砂鍋可保留材料的原汁原味。


鱷魚尾膠煙韌有咬口,比花膠及海參更彈牙,連湯一齊食,正!鮮果鱷魚尾膠鍋。$168/小、$268/大


鱷魚肉薄片,食時只需灼熟一分鐘,肉質爽身,多食幾片都唔膩。$68/碟


鱷魚丸咬開可見黑松露,肉汁多而彈牙。$128/碟


自家製的鱷膽八花茶,有助降膽固醇及清熱解毒。$25/支


餐前小食「美極鱷魚脷」有點像鹵水味的花膠,食落有點爽口,送飯都得!$68/碟


粟米冬菇鱷魚餃外表跟水餃一樣,內裏鱷魚肉分量不多,食落亦算鮮甜。$68/碟


打完邊爐食一碗鱷靈膏,用鱷魚配靈芝胞子、龜板及土茯苓等調製,味甘似涼粉,具清熱解毒、補氣血及潤膚養顏作用。$20/碗



arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()