So Comment 蘇施黃

 

父親九十大壽,哥哥姊姊、表姐、妹、親朋戚友從各地來港賀壽,壽宴前和部分親戚,一行21人去上海旅行,人那麼多,一定要預先安排好飯餐,就算飲嘢地方亦要安排好,訂好晒位。

人都癲!!!
記得,去電一家叫「新農庄」的地方訂位時,經理說了多次:「你們訂房間,我們要收最低消費……」,到了那天晚上,客人上座,我嗱嗱臨叫餸,大概點了十碟涼碟,經理又好驚慌地說:「夠了,夠了,叫這餸罷……」其實食上海嘢,最enjoy食冷盤!最後,每圍叫了大概12碟冷盤,10個熱餸。食到大家飽住肚走。結賬……任估多少錢?!我們21人冇一個估中!食咗¥1,725!!!係咪人都癲?!
最癲係,跟住去飲嘢,飲咗¥2,000!!!
回到香港,又係兩大枱食飯,家常便飯$6,000落樓,之後去飲嘢,飲嘢比食飯時多了大概8-10人,落樓$8,000!!!
我發現有2個真理(一)千祈唔好請飲嘢(二)在家請客,千祈唔好食生果,隨時妹仔大過主人婆!請人飲嘢最戇居,貴得嚟係冇人記得。人會話:「嗰日亞蘇請食飯,嗰隻豉油雞幾好食呀……冇人會話:「嗰日亞蘇請飲嘢,嗰杯long island ice都幾好飲呀……」所以記住搶埋食飯單嘞!

 
過時過節,大家又要出街蒲嘞!其實飲乜真的唔重要,最緊要地方好,VIBES可算是在九龍一個好去處。好處是露天,正合煙民。枱與枱相隔頗遠,好有privacy!大大的梳化,一班人自成一國。亦有很多流水。那天,坐在流水旁,有一個磨砂鋼荷花,大概6:30pm有侍應拿走荷花中心的圓蓋,噢,原來係個火暖爐,好聰明,利用得好好。
不過記住唔好飲Vanilla Vodka,好難飲!飲到餓,又可以叫Tapas來食。
Opening hours:3pm-12midnight

Vibes
地址:九龍尖沙咀彌敦道118號MIRA 5樓
電話:2368 1111

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()