o靚模咪神各出奇謀,出寫真月曆搶位谷人氣,聲言唔再玩寫真的娜姐周秀娜,亦領軍帶住五位師妹,轉移往內地搶灘,迎兔年扮兔女郎推出環保月曆;被稱作港版林志玲林莉都唔執輸,出性感月曆晒心(深)坑長腿,不過,宅男有錢肯排隊亦冇交易,事關全屬非賣品。

北上搵食
周秀娜率領五師妹 A. Lin(裴殷), Jeana(何佩瑜)及 Octobeez三位成員北上搵食,以成年人環保童話為主題,為內地一份刊物附送的二○一一年月曆影相。* |0 a$ g0 J, k! m4 R' c, C# b
埋位當日,氣溫跌至十度,著小背心絲襪帶扮兔女郎的娜姐凍到縮縮吓,跟 A. Lin及 Jeana攬住互相取暖。捱冷之外,仲要在大堆枯枝上走來走去擺甫士,行到腳損流血,但因為趕戲已經二十四小時無瞓的周秀娜,卻認為值得。
「呢份月曆會印六十萬份,隨國內雜誌附送,雖然話拍嘅過程都幾辛苦,凍到離晒罩,不過諗起有機會俾咁多人認識自己,乜都抵番晒。」周秀娜說。
& n1 m( A4 x3 a. e# q) B& s7 {7 T
影相當日雖然天氣寒冷,不過周秀娜依然情緒高漲,攞住紅蘿蔔周圍走。: I# z, O6 T( T/ F( f
" v  S, n9 j5 q$ Q% P2 E
擁有四十二吋長腿的娜姐師妹 Jeana,在月曆中大騷 quali。/ Z) p0 {; u) |' p  x; O- ^3 l
' A% W" p6 D$ E
戴假髮,著超窄身內衣的 A Lin,身材變得有睇頭,風騷樣更直逼師姐周秀娜。

露心坑% J0 W4 N7 ?+ |; g
同屬非賣品,之前出寫真集玩半裸彩繪的林莉,在月曆中繼續有睇頭,露心坑玩毛玩假髮,為性感相花五個鐘整頭化妝,嚴謹對待,絕無欺場。  |0 c* s$ O% V  F6 R& T( b+ D2 Z7 g
「今次出嘅月曆主要係送番俾支持我嘅客戶同朋友,雖然公司有出冇入,即係冇錢賺,不過我哋都要做到足做到靚,所以花咗好多時間構思同影相,戴白色假髮係我提出嘅,因為我覺得變吓唔同 look,俾啲新鮮感大家,我好滿意入面嘅造型 o架。」林莉說。
除了索模出月曆,還有宣傳招數多多的電影《 3D版肉蒲團之極樂寶鑑》,亦趁勢推出春宮圖月曆,每張相點到即止,堅持唔會公開發售的老闆蕭定一說:「我哋本來淨係諗住送俾傳媒朋友同院商,點知好多人都話想要,所以而家諗緊,可能會留番一啲,喺年宵攤位送出去。」三款非賣品月曆,以送朋友及客戶類最難到手,宅男想珍藏林莉心坑長腿,要諗諗計。

為拍靚相,林莉自薦戴假髮,玩毛,髮型師更即場替她剪「新髮型」,要靚唔怕煩的林莉亦乖乖就範。


露心坑,林莉在二○一一月曆中繼續玩性感有型。; {9 N! j# m: e; L2 J
# P& h% H. q) ?: c4 d- E
《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》的春宮圖月曆雖然點到即止,不過女角之一雷凱欣就會在熒幕毫無保留首露 36F身材。
% E- l+ r0 |( v/ G" @9 V" B
人氣急升的 DaDa早前到台灣拍性感月曆,即時被宅男搶購,成為今年最好賣月曆。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()