陳奕迅首〈陀飛輪〉成為 2010年度「叱咤我最喜愛歌曲」,但係偏偏計漏高登至愛嘅騎呢〈嗶嗶嗶〉,就算首歌完全唔啱音兼唱老母做歌詞,高登仔愛佢夠另類,喺 YouTube日夜狂煲點擊超過 200萬!* f$ e, O! P& z! U2 ~9 \, y
上週四( 12月 30日),嗶嗶女神謝金燕突襲香港 20小時,台下 fans high爆,瘋狂跟唱仲要跳埋舞,搞到謝金燕超有信心用勁唔啱音廣東話對本刊說:「我要攞仙人掌(新人獎)!」
除咗嗶嗶女神,高登炸雞肥妹「性感村姑」一樣有市場,就算佢好肥膩,不過勝在影相次次大低胸,一個月成功登上十個傳媒, 11年高登孖寶呢期響頭炮!. M% H$ K8 r) x! x! o# i) k5 I

氣氛不用擔心!(真實對白)
12:30PM風騷勁唱

去年 9月開始, 36歲台灣中女歌手謝金燕〈嗶嗶嗶〉 MV網上瘋傳,憑住最爆歌詞「誰的老母,性感很多人 call」、同一句「有你(油膩)最好」, YouTube至今超過 200萬人瀏覽,高登仔更封佢為新女神,日夜勁煲齊齊〈嗶嗶嗶〉,雖然謝金燕人在台灣,但仍無阻佢長腿中女魅力。

攞命嘟嘴
+ k+ t5 M7 y' b& X7 }" b/ V' H
29/12秘密抵港
原定上月 30號開騷當日先從台灣抵港的謝金燕,原來早一晚已跟經理人(左)神秘抵港,咁低調,唔通驚香港 fans迫爆機場?) M  W$ H$ g( P
" X1 K! o" R) R' ^. v# X* x" f+ h
200萬點擊7 I; f/ F' G3 m2 c8 q. ~
收得 20萬天后價,謝金燕當然唔會欺場,帶埋 2位私人 dancer出場的謝金燕,唱完另一首飲歌〈練舞功〉後,便接住唱首本名曲〈嗶嗶嗶〉,見群情洶湧,謝金燕仲大贈送唱多一次,攞命舞姿加埋佢對經典螢光手套,佢話:「手套跟服裝都要訂做,外邊買不到!」
 f( n; W# p) @
全場嗶嗶嗶" [8 J3 S" @4 _8 E
上週四( 30日),千呼萬喚女神終於來港出席世貿中心除夕倒數活動,高登仔晨早到場霸好位,謝金燕亦不負眾望連唱 2次〈嗶嗶嗶〉,結果全場 fans high爆齊齊跳,連另一表演嘉賓周柏豪都變小粉絲要合照,謝金燕用國語答:「其實我在台灣也很紅,但想不到連在香港的藝人和 DJ也喜歡〈嗶嗶嗶〉吧!」
據知今次謝金燕來港收天后價 20萬港幣,難得發現香港有市場,謝金燕亦坦白向記者說:「我已經構思出另外一首廣東歌,(想唔想參加頒獎禮?)有機會當然希望,在香港我算新人,(突然用廣東話)咁我要攞仙人掌(新人獎)啦,哈哈!」 36歲台灣中女攞新人獎,到時高登仔一定撲飛睇!


柏豪暗撐& \+ N6 y% Q* I1 X/ j
周柏豪親口問謝金燕攞咗個 bb吹,想同佢影合照,但見記者影相又即刻閃開,之後卻又於微博公開合照,俾得人知,點解當日又要咁驚青呢?3 Z2 G% T. D$ U+ n( b! s
6 f/ z$ t, }* ^$ @8 n
(嗶嗶嗶)喺商台勁播,謝金燕表演時,梁奕倫同商台 DJ麻利亞、梁文禮等吹行雞撐場,又跳又唱最 high係佢哋。

天后級數
謝金燕首次來港唱商場騷,大會安排六名工作人員貼身服侍外,又加強保安築起人鏈等謝金燕出場,天后都係咁上下安排。

多謝香港粉絲支持!(真實對白)$ }/ F1 t6 m9 E; Z
8:00PM極速 bye bye︰ Balenciaga手袋約$15,000
完騷後謝金燕冇去 shopping,只係留喺酒店至晚上 8點先坐的士去機場走人,專騷 42吋長腿嘅謝金燕雖然成身黑皮褸包到實,不過仍然着對高登仔至愛黑絲襪,死未?

抽水詩台南黐實
謝金燕香港勁 hit,其實佢喺台灣堅紅,但只限於台中同台南,有唔少麻甩粉絲,一向愛抽紅人水嘅何韻詩見金燕姐喺香港有人氣,除咗喺個唱翻唱〈嗶嗶嗶〉, 31日於高雄倒數活動見到對方,仲要求合照放上微博,有水唔怕大力抽。
- w, l0 l9 |, R8 V# I# J

送〈嗶嗶嗶〉打氣 bb
只要答中簡單問題,再填上個人資料,剪下PROZZ印花,回POST,即有機會贏到謝金燕親自送出打氣 bb。

問題:謝金燕幾歲?

肥雞妹帶旺炸雞
〈嗶嗶嗶〉成為高登洗腦歌,喺筲箕灣嘅高登炸雞就係近排大 hit話題,皆因炸雞店用咗高登做店名外,仲有個網名叫「性感村姑」嘅絲打做 sales,個樣鬼鬼哋,身高得 5呎 2重 130磅,不過高登絲打有親切感之餘,最難得佢次次影相大低胸, 1個月至今已做咗超過 10個雜誌及報紙訪問。6 j# S+ s1 z, @2 ]) N, k7 b

高登仔係鍵盤戰士!(真實對白), A- R$ g6 _$ p+ f  z
個樣有少少似官恩娜嘅 Lyllian今年 18歲,身高 5呎 2,重 130磅,現讀緊港大副學士先修班,影相佢話見胸冇所謂,不過手臂同腩位就唔見得光。/ |# X: e, ?: {+ a/ k
8 {  Z2 u1 P2 Q$ Y( ?0 g
筲箕灣店生招牌
肥雞妹除咗賣炸雞外,仲要收錢兼派傳單一腳踢,家陣紅咗,老細不如搵佢做生招牌啦!
! r+ z7 J0 U
高登肥雞妹 Lyllian︰我油膩3 G, e% j, D" V! R" }; w
「港男重外表」
「性感村姑」 18歲,中英混血,有口臭高登仔話佢博上位,村姑話:「我爺爺係英國人,我英文名叫 Lyllian,中文名曾曉彤,我知我油膩,英國女仔個個都係咁啦,熱褲低胸衫出街冇問題囉,香港男仔好重外表,肥啲又唔得,算啦,我唔介意,自己開心就得!」9 Y: H3 h0 ?6 L) b
俾高登仔話佢肥妹唔知醜,村姑就反寸佢哋:「佢哋係鍵盤戰士(高登 hit術語,即只在網絡上發威),寬己就嚴人,匿喺房就大聲,高登仔話肥,我當然唔開心,但我絕對唔會反擊,多謝佢哋添,等我知人哋點睇自己都好!」繼司徒華,村姑嘅豁達都好令人佩服!) B1 Q+ g! x7 R, m6 d

中英混血  l4 e; k+ z6 K* V! f' h
村姑為《 FACE》影靚相、化行妝,中英混血嘅佢有啲似發福官恩娜,難怪有高登仔都話村姑索。$ }: J& i, E. D

村姑男友雖然住元朗,但放學有時間就會去筲箕灣炸雞店接女友,仲送佢戒指做禮物。 Lyllian出街返工都戴實。
/ O) \- F" o/ t2 V& \
密實炸雞
村姑 Lyllian表示最初只係配合公司宣傳先着得性感,最近佢已經着番制服, Lyllian話:「我唔介意着得性感,不過好多人當我奇人咁睇,所以都係着番制服算啦!」9 J# z! R* ?& c

性愛高手3 x. [( v' S% W
性感村姑喺高登多數講愛情,但最近俾網友摷番佢以前喺網上分享跟前男友嘅性經驗留言,對於鬼馬網名,佢解釋說:「村姑唔會性感,加起上嚟好搞笑咪用囉,一直用到鶽家嘞!」

男友真身3 ?9 X: w+ o& b! u  L9 o8 c
雖然 130磅,但個樣都算得意, Lyllian自爆拍過 3次拖,鶽家男友叫 Bryan, 6呎高(左), 2個月前喺高登認識而撻着,上高登都溝到女。* \) _& V' [/ D4 ]

有雜誌將村姑同男同學互攬相當咗係佢條仔,佢話要同對方講 sorry,仲話佢哋只係 friend,唔通怕男友呷醋?

西施自拍2 `3 J/ Q0 ]  m0 n  f
村姑個 facebook發現有唔少自拍相,其中有印度 look,佢話:「我媽咪開印度菜餐館,所以我咪扮吓影相!」+ F& A- S1 l- y% G8 o
, M7 f8 h) w1 W% t
高登仔 30萬創業
唔少高登友話炸雞店老闆 Lawrence抽高登水,但大部分網友讚佢有諗頭,用 30萬開鋪,一日平均有 5,000蚊收入,加埋有傳媒訪問,賺凸咗啦, Lawrence話:「我自己好鍾意食炸雞,所以我構思咗三個月,索性開高登炸雞,高登係英文 Golden(金黃色)意思!」

性感佢自己鍾意啫!
搵村姑做生招牌, Lawrence話:「性感係佢自己鍾意,我鶽家都想佢低調,開頭請 Lyllian貪佢識整嘢食,一般後生女都好少咁勤力啦!」
) v! l0 H- e% ?: q& H
Lawrence係高登活躍友,佢曾將萬能 key馬德鐘改成史力加,原來賣雞佬係改圖高手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()