溫拿一連六場嘅演唱會噚晚喺紅館舉行頭場,成員譚詠麟(阿倫)同鍾鎮濤(阿 B)都做足準備,兩人不時做 gym練大隻,又進行地獄式訓練,佢哋仲分別貼上半裸「雄風再現」嘅圖片喺微博。年屆 60、素有食物焚化爐之稱嘅阿倫,喺開騷前勤力做 gym焗桑拿,亦谷出胸肌,但佢未有戒口,佢喺年初一就喺蘭芳園食鮑魚,晚餐就有髮菜做餸。另一邊廂嘅阿 B仲犀利,佢雖然都 57歲,但亦練出六嚿腹肌同老鼠仔。

放大圖片
阿倫同阿 B一向合作無間。

阿倫同阿 B一向合作無間。

放大圖片
隊友排舞時,陳友(左)喺旁邊影相。

隊友排舞時,陳友(左)喺旁邊影相。

「呢個年紀唔容易」 放大圖片
阿 B帶埋囡囡去錄音室練歌。

阿 B帶埋囡囡去錄音室練歌。

噚日阿 B接受電話訪問,佢話重拾 20年前拍《新精武門 1991》演瀟灑哥時嘅六嚿腹肌風采,佢話因為三個月前為拍台灣電影《微光閃亮第一個清晨》嘅床戲開始練靚身形:「六嚿腹肌好難練,但總有事業線嘅,自己盡量戒消夜,到呢個年紀要 keep唔容易,要有體力同好有決心,我一個星期有三日跟教練上堂,做帶氧運動,食少啲有碳水化合物嘅食物,戒煎炸食物。」問阿 B係咪同阿倫鬥 fit?阿 B笑住話:「我哋係實力派,良性競爭,畀啲壓力佢,阿倫都要 fit,佢嗰隻係脂肪分拆,不過總未分拆到上市,佢咁多朋友又為食,同埋我都未去到佢嘆世界嘅境界。」


積極練肌肉嘅阿 B,展露出腹肌同老鼠仔。

溫拿 鍾鎮濤 阿 B、譚詠麟 阿倫 鬥 半裸 晒肌   操弗 開騷

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()