兔 Su:「 Hi!等咗 12年終於又到我出場啦!今日赤口,阿媽話個個燥底忌拜年,成家人過大海睇熊貓喎!你哋班熊貓今年就威啦!開館唔夠兩星期就變澳門人氣新星,仲話要限人流入場,成都又話整個《全球熊貓大拜年》咁誇張,仲紅過我!我要去熊貓館踢館,話佢知今年我至係主角!」記者:陳慧敏攝影:林栢鈞模特兒: Sansu@Inspire

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

 

10:00am吸收巨星鑽石能量

兔 Su:「話明踢館同行大運,一定要做足準備!聽聞西班牙皇室,同每年金像獎獲獎巨星上台前都會請 Natura Bisse的美容師,幫他們來個 Diamond Magnetic Spa令自己閃閃令。我係主角,等陣我成隻兔 sharp晒,睇你雙黑眼圈點鬥!「四季酒店的閃耀冬季 spa,以混了鑽石粉的微鐵粉塗勻全身,七粒不同晶石放在身體指定脈輪(有點似穴位)上,打通全身氣流。然後治療師就用磁鐵將我身上的微鐵粉吸走∼!感受到微鐵粉像黑頭柱般,連同負能量負情緒,躁/醋意都隨住治療師懸浮的手被抽走,留下滑溜溜閃閃令的鑽石粉在身上,摸落像塗了閃粉般,與含有鼠尾草同柏樹等的精華油被慢慢吸收,加上淋巴排毒按摩,同果酸面部護理!」做完 spa,真係連個心都乾淨埋!

放大圖片

 

放大圖片
■就是這套 Natura Bisse鑽石粉,助我回復溫柔心靈呀。$1,700/兩小時

■就是這套 Natura Bisse鑽石粉,助我回復溫柔心靈呀。$1,700/兩小時

放大圖片

 

放大圖片
■治療室採半環狀落地大窗,晨光透進來好似關島啲教堂!

■治療室採半環狀落地大窗,晨光透進來好似關島啲教堂!

 

12:00nn嘆米芝蓮新年菜 放大圖片
■紫逸軒新春如意菜譜<br/>( 8道菜)每位約$738

■紫逸軒新春如意菜譜( 8道菜)每位約$738

心情靚靚肚仔餓,來個新春如意過年菜填肚先,去食二星米芝蓮餐啦!落地大玻璃的中菜廳紫逸軒延續剛才的好心情,新年期間有 8道菜如意套餐,招牌乳豬件同香芒布甸不用多提了,而鴻運多寶翅,晶瑩又粗身的翅上還有燕窩,食完還不靚爆鏡?

放大圖片
■香芒布甸可是這&#35023;星級招牌菜。

■香芒布甸可是這裏星級招牌菜。

放大圖片
■黃金堆滿屋的釀蟹蓋,脆卜卜夠鮮美。

■黃金堆滿屋的釀蟹蓋,脆卜卜夠鮮美。

 

a.澳門四季酒店

地址:望德聖母灣大馬路網頁:http://www.fourseasons.com/macau

01:00pm睇片拜年利是折現 放大圖片

 

兔 Su:「食飽心情靚,就去望望你兩隻熊貓有幾巴閉?」「三千平方米大的屋企有兩個大廳仲有個露天花園,羨慕死兔啦!」「喂!又話你哋參加咗成都熊貓館大拜年,有視頻拜年片段,同旅居各地的熊貓一齊向成都人拜年,十足紅白歌唱比賽咁好威喎!」懶洋洋的開開抱住碌竹瞓喺斜坡:「我哋屋企 OK啦,但呢排天氣乾燥唔准出露天地方玩,要留喺濕度 60-70%的房仔呀。大拜年條片已寄去成都,上月 26號個熊貓嘉年華開幕典禮上播過一次,似乎我哋最 young囉!想睇要入《熊貓嘉年華》個微博睇,但暫時好似唔太 work,再講就真係赤口。你哋到我個網睇吓先啦,有我同心心由 BB起拍的三條片睇!」兔 Su:「咁……你日日喺度做乜呢?會唔會好似安安佳佳咁匿埋唔郁?」掛喺樹上唔上唔落的心心:「唔會啦!我哋夠 young嘛!呢度啲人來睇我哋,好乖 o架,嘢都唔敢講多句怕嘈親我哋呀!」兔 Su:「香港的安安佳佳盈盈樂樂要陪客食早餐,啲客又會親手整啲貓餅過佢哋食做手信,你哋使唔使呀?」開開:「我哋得兩歲,童工來喎!梗係淨玩仲要雙計唔使做啦!查實你們不用買手信來,這裏嚴禁餵食。若然你堅持,我鍾意食餅餅,心心鍾意搞破壞(剛剛爬樹才弄斷了樹枝,兩隻嘢無聊時掹爛木椅層皮),所以禮物最好折現。香港朋友們意思意思地封番封利是仔畀我就好啦!」兔 Su:「你又真係爽喎!」

放大圖片
<br/>2011最新熊貓時裝!帽$25、小手袋$30

2011最新熊貓時裝!帽$25、小手袋$30

放大圖片
■記者同攝影師都買的 USB暖包滑鼠墊!用時手塞在暖包,熊貓鼻還會&#30528;燈!$30

■記者同攝影師都買的 USB暖包滑鼠墊!用時手塞在暖包,熊貓鼻還會着燈!$30

放大圖片
■在大熊貓資訊中心拿印有編碼圖案的明信片,向 cam仔對焦,就可製作自己的開開心心明信片啦。

■在大熊貓資訊中心拿印有編碼圖案的明信片,向 cam仔對焦,就可製作自己的開開心心明信片啦。

放大圖片

 

放大圖片
■門口有個拍卡機,澳門人用儲值卡咇一咇就過,畀十蚊我&#21707;買餅餅。

■門口有個拍卡機,澳門人用儲值卡咇一咇就過,畀十蚊我哋買餅餅。

放大圖片
■得意熊貓原子筆$5一支,筆筒$15,小熊貓軍隊各$15。

■得意熊貓原子筆$5一支,筆筒$15,小熊貓軍隊各$15。

放大圖片
■學生們又興奮,又不敢大聲吵到小熊貓,好可愛。

■學生們又興奮,又不敢大聲吵到小熊貓,好可愛。

放大圖片

 

 

b.澳門大熊貓館

地址:石排灣郊野公園熊貓館門票:農曆假期(至 2月 9日)每日六場但只限票 1,500張,每張$10,每人每次限購四張, 12歲以下同 65歲以上者免費。網頁:http://www.macaupanda.org.mo

03:30pm滿天黃金精華 放大圖片

 

兔 Su:「開開心心兩隻嘢實在太頑皮,興奮過後又想唞唞。呀!明晚年初四就係接財神的日子!財神喺東南西北邊度呀?咦!前面嗰個咪就係財神爺!」財神:「兔 Su來睇《水舞間》?《龍騰》都有新片呀,睇黃金雨吸盡黃金精華嘛,我初一至初四都喺度返工,記得來探我!我怕悶!」兔 Su:「咁多小朋友來童夢天地找你同小龍玩,仲悶?」財神:「唔係哩,整張如意獎賞卡畀你,有機會贏一年會籍、入場證或玩具人人有份 o架, 12號就派完 o架啦!」

放大圖片

 

Hard Rock酒店「春日賞樂」住宿優惠$1,688起,包住一晚、兩張《水舞間》 C區入場券、《龍騰》優先入場券兩張、童夢天地七五折同早餐兩位以及噴射飛航單程船飛兩張等。

c.新濠天地

查詢:http://www.cityofdreamsmacau.com

06:00pm發哥絕讚東坡肉

 

放大圖片

 

放大圖片
■志哥:「海螺東坡肉,螺肉吸走油味,味道無咁濃重,肉質仲好鬆化&#13741;!」約$88/份

■志哥:「海螺東坡肉,螺肉吸走油味,味道無咁濃重,肉質仲好鬆化 㖭!」約$88/份

放大圖片
■兔 Su:「好靚的繡球!用&#40618;條織出來,&#35023;面包了雪蛤,滑嘟嘟養顏。」約$80/打

■兔 Su:「好靚的繡球!用 麪條織出來,裏面包了雪蛤,滑嘟嘟養顏。」約$80/打

放大圖片
■志哥:「雞鮑翅以翅骨同雞煲 10個鐘,魚翅是買回來自己洗同發,絕無化學物質。」$690/半份 7&#20001;

■志哥:「雞鮑翅以翅骨同雞煲 10個鐘,魚翅是買回來自己洗同發,絕無化學物質。」$690/半份 7両

 

d.陶香居

電話:( 853) 2836 1888地址:高美士街 564號鴻安中心二座 E

08:00pm觀光塔私放煙花之夜 放大圖片

 

壓軸呀壓軸!終於可以肆無忌憚放火啦!地點設在孫逸仙大馬路(旅遊塔附近),同氹仔史伯泰海軍將軍馬路海傍。走去媽閣廟入番幾手,為新一年打響頭炮先啦!購買點:媽閣廟前地海傍行人道

Travel Memo 放大圖片

 

持香港居民身份證毋須簽證。澳門駐港旅遊局: 2838 8680噴射飛航香港往澳門單程船票$134起。噴射飛航:http://www.turbojetbooking.com

1港元約兌 1.02澳門幣(文中所列價錢為澳門幣)220V,三扁腳插座

旅行 旅遊 澳門 賀 新歲:全球 熊貓 大拜年 開開心心 無交嗌

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()