農曆新年假期往往是失車高峯期,多人出國旅行、歡樂氣氛減低防範之心,都是偷車賊落手的好時機。唔好以為新車科技先進就難以入手,正所謂道高一尺,魔高一丈,偷車賊層出不窮的手法已經昇華。想安心保護愛車,最穩妥的方法當然是兼備防盜與衞星定位追蹤系統,即使架車俾人偷走咗,就算裝埋入貨櫃,都立刻無所遁形,警察哥哥好快幫你搵番愛車。記者:許維雅攝影:譚盈傑Model: Lincoln、 Betrys@GME


其他副刊影片 熱門車參 中港車及輕型貨車

近年偷車氣氛好似稍為緩和,根據警察公共關係科提供的數據顯示, 2010年報失車輛有 952架,較 09年的 1,106架少咗 154架,雖然當中有 426架可以搵得番,但平均每日都有約 3架失車。防盜公司負責人更透露,唔少個案都係偷車賊偷車後致電車主,要求交贖金取回失車,當中比較高危的,就係掛有中港牌的汽車,因賊人針對車主補領中港牌手續繁複呢個弱點。好多人誤以為貴價車先係賊人目標,其實需求量大、易拆件出售的車款先係最受賊人歡迎,其中廿幾萬元的輕型貨車就係失車之冠。據警察公共關係科的數字顯示,輕型貨車是過去五年報失汽車數目最多的車款,以 2010年的報失個案為例,當中包括 282架輕型貨車(佔失車總數 29.6%)、 261架私家車(佔 27.4%)及 251架電單車(佔 26.4%)。

放大圖片
■輕型貨車是失車之冠,最多人用的 Toyota Hiace就係失車王者。

■輕型貨車是失車之冠,最多人用的 Toyota Hiace就係失車王者。

放大圖片
■私家車之中失車冠軍,多年來依然是豐田 Alphard。

■私家車之中失車冠軍,多年來依然是豐田 Alphard。

 

10小時安裝  24小時防盜及追蹤服務

防盜警報系統已是新一代汽車的基本配備,但賊人的偷車手法與時並進,據路捷安裝及維修中心負責人林先生講,「 Keyless免匙着車咁流行,賊人會喺停車場收集由遙控發出的數據複製車匙。」所以備有定位追蹤的防盜服務更可靠,連警方都承認過往曾依靠呢類型系統尋回失車。在港經營超過十年的美國防盜品牌路捷,就係數一數二提供全面防盜、定位及追蹤服務公司。原來每架車的安裝位置都唔同,由三個技術人員獨立安裝唔同位置,所以每部車的安裝時間需約 10小時。若遇上失車,路捷會提供 24小時追蹤服務,由保安公司 G4S的追蹤車隊趕到失車位置進一步搜尋,確實失車地點通知警方,專利 RF追蹤裝置技術的定位距離誤差只有一米,過去六年錄得客戶零失車紀錄!唯一要提醒的,就係防盜系統須靠汽車電池運作,若果架車停放超過 10至 12日,記住撻車 15至 30分鐘叉電。查詢: 2369 8933

放大圖片
■追蹤車隊車頂有多條天線收集失車定位數據。

■追蹤車隊車頂有多條天線收集失車定位數據。

放大圖片
■每位技術人員都獨立安裝某一部份,加強保密程度。

■每位技術人員都獨立安裝某一部份,加強保密程度。

放大圖片
■顯示器顯示失車位置,誤差只有一米距離。

■顯示器顯示失車位置,誤差只有一米距離。

放大圖片

 

 

平民防盜功能多

 

開定冷暖氣Kopel LCD-2way Remote Start& Security System$2,500(安裝時間: 2小時)

韓國品牌的雙向式遙控及防盜系統,除備有一般遙控開關防盜功能,架車俾人偷,身邊遙控立刻響起警報。三千呎以內的雙向式操控設計,可以喺鎖門的情況下遙距開着部車,夏天開定冷氣,冬天開定暖氣。此外,若然泊車位置阻住其他人,對方只要敲一敲玻璃窗,遙控亦會通知你。呢個系統更包括 Turbo保護功能,車主可自行設定開關 Turbo時間。

放大圖片
■套裝包有螢幕主遙控及較簡化的後備遙控。

■套裝包有螢幕主遙控及較簡化的後備遙控。

放大圖片
■將貼紙貼在車身玻璃,提示其他人只要敲打玻璃便可知會車主。

■將貼紙貼在車身玻璃,提示其他人只要敲打玻璃便可知會車主。

 

有匙變無匙YONGJI Smart Start System$2,800(安裝時間: 3小時) 放大圖片

 

美國品牌 YONGJI的防盜系統兼備 keyless功能,只要車主袋住遙控行近汽車,車門會自動開啟,更可由有匙變無匙着車。相反,當車主離開汽車,車門會自動上鎖,防盜系統會自動啟動,極之方便。但由於要加裝 Power On/Stop按鈕着車,所以安裝時間亦較長。

無距離限制鐵將軍 Fire Fox Auto Security System$2,300(安裝時間: 2小時) 放大圖片

 

呢個系統最優勝的是無距離限制,因透過電話網路傳送訊息,若有賊仔撬門、拍玻璃及開動引擎,主機電話會直接打去你所輸入的手提電話號碼,提醒車主盡快返回汽車檢查。即使賊仔將汽車電源截斷,系統亦有鋰電確保繼續運作。不過老闆話呢類防盜系統唔算受歡迎,因車主須額外多買張電話卡放落系統主機,感覺麻煩。

簡單方便價錢平PLC遙控防盜系統$580(安裝時間: 30分鐘) 放大圖片

 

屬經濟之選,適合無遙控防盜的舊款車,只有遙控開關車門及啟動防盜系統功能。要另外袋條着車鎖匙,比較不便。

車匙遙控二合為一鐵將軍遙控防盜系統$900(安裝時間: 30分鐘) 放大圖片

 

功能與上方 PLC相同,可將本身車匙扣落遙控,二合為一方便啲。

查詢: 2398 1651(創紀汽車音響防盜)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()